hoe kan ik usa xbox-live games krijgen? Scott Pilgrim relate

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Oldschool
Active Level:
Active Level:
Posts: 283
Joined: Sun Nov 30, 2008 22:19
Location: Limburg

hoe kan ik usa xbox-live games krijgen? Scott Pilgrim relate

Post by Oldschool » Tue Aug 03, 2010 16:01

is dit mogelijk?
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Wed Aug 04, 2010 10:17

Hij is nog niet uit maar zover ik weet zijn alle xbla games over de hele wereld gelijk.
2d fighting rules
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Aug 04, 2010 12:18

Met een Amerikaanse Xbox 360 en een Amerikaanse puntenkaart dacht ik. Zelfde als met een Japanse Xbox 360.
User avatar
Oldschool
Active Level:
Active Level:
Posts: 283
Joined: Sun Nov 30, 2008 22:19
Location: Limburg

Post by Oldschool » Wed Aug 04, 2010 13:59

dus geen kans met mijn pal 360? balen....
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Wed Aug 04, 2010 16:08

Volgens mij kan het wel. Je kan als het goed is gewoon een us account aanmaken en dan us punten via webshop kopen om zo de game te kopen.

shmups schrijft er dit over voor het bezit van een Japanse Xbox360

- Can I create a US account on a Japanese 360?

Yes. Just use a US address and a US specific passport account. I would recommend making an account of your own region, and a Japanese account. If you use a non-Japanese account and a game tries to access the JP store, it will give a "service is temporarily unavailable" error. There's details on how to create a JP account below.


Eventueel zou je mss moeten downloaden via een us proxy server, want mogelijk is dat geblockt.

Ik weet niet of MS dit gedoogt of dat ze je er voor zullen bannen. Maar veel succes in ieder geval.
Keep on Dreaming
User avatar
Wombat
Active Level:
Active Level:
Posts: 525
Joined: Sun Sep 25, 2005 18:10
Contact:

Post by Wombat » Wed Aug 04, 2010 16:27

Je kan zonder problemen een Amerikaanse gamertag creëren via xbox.com, gebruik hiervoor een ander e-mail adres dan die je gebruikt hebt bij je Europese gamertag. Voor de adresgegevens vul je gewoon een adres in van een Amerikaans hotel (probeer iets te vinden in een obscuur plaatsje in Amerika)

Na het aanmaken van het Amerikaanse account kan je met je Europese Xbox 360 zonder problemen de Amerikaanse marketplace benaderen. Het enige wat NIET werkt is de ZUNE video marketplace en de Games on Demand. Verder kan je naar harte lust XBLA-titels downloaden en/of kopen.

Op o.a. de volgende website kan je US MS points aanschaffen en betalen met PayPal, je krijgt de codes -DIRECT- toegestuurd :-)
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cat=1
S-E-G-A 8)
Post Reply