Espgaluda II Black Label - XBOX 360

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Sun Feb 28, 2010 18:23

Van wat ik gehoord heb, duren bestellingen bij yesasia normaal zo'n 2 a 3 weken. Voordeel is dat het minder kans heeft om door de douane opgepakt te worden doordat het via Duitsland of andere sluiproutes gaat.

Ben zelf wel weer met PA in zee gegaan. De drama's bij dutari kwamen als het goed is hoofdzakelijk door de Hong Kong post en kerstmis. Dus ik heb goede hoop dat ik het wel eind volgende week kan spelen.
Keep on Dreaming
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Mon Mar 01, 2010 10:08

Ik heb m ook besteld maar dan bij Play-asia, ik ben benieuwd.
Nu nog de console aanschaffen :P
2d fighting rules
joeks
Active Level:
Active Level:
Posts: 548
Joined: Tue Dec 09, 2008 12:22
Location: Goes, Nederland

Post by joeks » Tue Mar 02, 2010 22:06

In the pocket! :) Snelle levering van NCSX. Is de 26e verstuurd.
Jammer alleen dat ik hem precies tegelijk met Deathsmiles heb ontvangen (die had ik sowieso nog niet).
ckong

Post by ckong » Tue Mar 09, 2010 15:50

Heb hem vandaag binnengekregen. Via Yes asia. Deze keer gelukkig geen gedonder met de douane, ook omdat yes asia een waarde van $10 heeft vermeld (commercial sample). :D
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Tue Mar 09, 2010 18:15

Heb hem toevallig ook vandaag binnen gehad. Ook gelukkig geen last van douane dankzij PA :wink:

Net even gespeeld en ik moet zeggen dat dit totaal anders is dan ESPGaluda. Zal ook wel een tijd duren voordat ik doorheb hoe je dit moet spelen, want de tactics lijken mij op dit moment best lastig. Mushi Futari had nog wel wat last van slowdown, ESPGaluda II absoluut niet.

Arcade mode ziet er erg shitty uit, zelfs op een CRT.
Keep on Dreaming
SmokinJokerZz

Post by SmokinJokerZz » Tue Mar 09, 2010 18:38

Ik heb espgaluda 2 afgelopen zaterdag binnen :)

geen last van de douane maar het kan zijn dat er over twee weken een faktuur van de douane bij je brievenbus ligt.
Buizerd

Post by Buizerd » Thu Mar 18, 2010 21:37

Is er iemand die hem bij play-asia heeft besteld, en hem al ontvangen heeft?
die van mij is nog nergens te bekennen, en is al dik 3wkn onderweg (24feb)
ckong

Post by ckong » Thu Mar 18, 2010 22:41

Buizerd wrote:Is er iemand die hem bij play-asia heeft besteld, en hem al ontvangen heeft?
die van mij is nog nergens te bekennen, en is al dik 3wkn onderweg (24feb)


Weet je wat misschien het probleem is: TNT inklaringen behandelt alle inklaringen van pakketpost. En momenteel hebben ze een gigantische achterstand van meerdere weken. Ik had met Futari hetzelfde probleem, en nu zit ik al weken te wachten op een pakket uit de USA dat al sinds 2 maart bij de douane ligt.

Ik weet niet of je de game in een bubbeltjesenveloppe hebt laten versturen, of in een kartonnen doosje, en normaal zou dat niets moeten uitmaken, maar momenteel kun je beter voor de enveloppe kiezen want die zal zeker sneller behandeld worden. Vraag me niet waarom, maar het is zo. Onder andere omdat die gewoon door de postbode in je brievenbus bezorgd wordt. Ik heb de afgelopen week 2 bubbelenveloppen met inhoud ontvangen vanuit Hong kong die er totaal 10 dagen over hebben gedaan. Eentje kwam van Play Asia. Dat is min of meer de normale tijd.
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Fri Mar 19, 2010 00:07

Ik had mijn MF 1.5 ook in een bubble envelop laten verzenden maar had hetzelfde probleem.Inklaringsksten: €21,75
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Fri Mar 19, 2010 13:00

EMS verstuurd op de release dag :roll:
PA gevraagd de waarde aan te passen.

Afgelopen vrijdag het verzoek van de tnt-inklaring om toch vooral een kopie vd rekening te overleggen.
Kopie gedaan en meteen terug gestuurd.

Net binnen tegen betaling van iets van 30 euri.
Team 15 kHz
joeks
Active Level:
Active Level:
Posts: 548
Joined: Tue Dec 09, 2008 12:22
Location: Goes, Nederland

Post by joeks » Fri Mar 19, 2010 19:08

Jongens jongens wat een DRAMA met Play-Asia, serieus. Sinds een aantal keer bestel ik bij NCSX, leveren supersnel (5 dagen na release in huis) en tot nu toe nog nooit moeten bijbetalen.
Zijn een paar euro duurder dan PA, maar dat is snel terugverdient als ik het hier zo lees. :)
almighty

Post by almighty » Fri Mar 19, 2010 19:12

Nog nooit (op Futari na) geen problemen gehad met PA.
Altijd in klein doosje en gewoon door de brievenbus.

Bij NCXS 3 mails gestuurd en nog steeds geen responce :( , dus kunnen van mij daar lekker aan het gas.
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Mon Mar 22, 2010 08:21

Zonder problemen had ik hem vorige week binnen van Play Asia.
Afgelopen week ook maar meteen een Xbox aangeschaft. :P

I'm hooked! wat een dikke game!
2d fighting rules
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Mon Apr 26, 2010 15:56

Van 't weekend bij een gameshop in Lille gekocht, vind 'em echt supercool.
Post Reply