Nou ik heb hem in ieder geval 1cc'ed op novice en heb wel begrepen nu dat die scores niet op novice zijn want de mijne is 172.758.941 op novice.Ik ga nog effe op original proberen vavavond.
Evengoed toch goede tips want mijn score van daarnet is 3 x zo hoog als de vorige op novice.Thanks.
High Scores ''CAVE/ARCADE'' Futari
Ratson wrote:Nou ik heb hem in ieder geval 1cc'ed op novice en heb wel begrepen nu dat die scores niet op novice zijn want de mijne is 172.758.941 op novice.Ik ga nog effe op original proberen vavavond.
Evengoed toch goede tips want mijn score van daarnet is 3 x zo hoog als de vorige op novice.Thanks.
Mijn score van 90 is wel novice he

Maar net dus ff op Maniac gedaan en is echt wel weer anders, moet het patroon van de kogelregen weer helemaal opnieuw leren

Eerste score die ik gehaald heb is 40 en dat is dus veels te laag met andere score's hier van Buizerd en joeks.
Tja met novice heb ik niet heel veels tips, gewoon ver komen en voordat de vijanden schieten heb ik de meeste wel afgeknald.
Hoe gevaarlijker je speelt hoe hoger je punten en dan veranderen de gems ook vaak in een groene kleur.
Ook in de eerste 3 levels niet doodgaan is een pre en begin pas met bommen bij de 3'e baas (spider) en dan in z'n 2'de vorm. (1 bom)
De rest heb ik hard nodig bij boss 4 (de vetste baas in de mushi reeks naar mijn idee!).
Het is dan toch gelukt. het heeft toch zo mogen zijn!
na velen pogingen VLAK onder de 100mil heb ik vanavond die mijlpaal gehaald!!!! en met nog alle levens over halverwege level 3 kon ik nog wat extra punten meepakken ook
eindbaas lvl3 is hardcore gebombed. ik wilde gewoon level 4 eindelijk een keer zien
heb de replay gesaved
check de lvl2 Boss >http://www.vimeo.com/9716056<
wat een vet spel.
*ps: geen novice
na velen pogingen VLAK onder de 100mil heb ik vanavond die mijlpaal gehaald!!!! en met nog alle levens over halverwege level 3 kon ik nog wat extra punten meepakken ook

eindbaas lvl3 is hardcore gebombed. ik wilde gewoon level 4 eindelijk een keer zien

heb de replay gesaved

wat een vet spel.

*ps: geen novice
Last edited by Buizerd on Thu Feb 25, 2010 07:50, edited 3 times in total.
tnx!
ik heb ook even poging Novice gedaan
Novice Normal No bombs No Miss
1CC auto fire all the way.
Nu heb ik eindelijk heel het spel gezien.
maar ik moet echt zeggen . .ik vind Maniac VELE malen leuker.
1e keer dat ik level 4 en 5 speel en dan no miss no bombs ?
ligt echt niet aan mij hoor, maar vind het gewoon iets te makkelijk.
ook vind ik de Patterns van maniac gewoon super mooi om te zien. dat mis ik bij Novice / Normal.
Normal (niet novice) daarintegen . .dat punten systeem heb ik echt nog niet door. begrijp er nog niet veel van.
ik heb ook even poging Novice gedaan

Novice Normal No bombs No Miss

Nu heb ik eindelijk heel het spel gezien.
maar ik moet echt zeggen . .ik vind Maniac VELE malen leuker.
1e keer dat ik level 4 en 5 speel en dan no miss no bombs ?
ligt echt niet aan mij hoor, maar vind het gewoon iets te makkelijk.
ook vind ik de Patterns van maniac gewoon super mooi om te zien. dat mis ik bij Novice / Normal.
Normal (niet novice) daarintegen . .dat punten systeem heb ik echt nog niet door. begrijp er nog niet veel van.