kutgame van de dag

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
RoOd
Active Level:
Active Level:

kutgame van de dag

Post by RoOd » Sat Feb 06, 2010 00:34

wellicht hoort het thuis in arcade maar ik ben redelijk onder invloed van drank dus ik flikker het hier neer:

de kutgame van de dag

vandaag is het opzeker rage of the dragons, my goodness, ik heb gewoon al 4 keer geprobeerd ronde1 door te komen en het lukt niet.
dus ik zoek een neo game die je met drank op kan spelen :)
ik probeer het eens met KOF 99 wellicht dat wat random button mashing werkt

biertje iemand??? :)
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Feb 06, 2010 01:07

Kutgame van de week is Sonic 4.

Doen ze alles goed. Gewoon 2D, gewoon Sonic 4.

Om er vervolgens EPISODE 1 achter te zetten en download only te maken.
Waarom, sweet Jesus, waarom....?

Ik weet nu al gewoon dat ze er een of ander dom verhaal van willen maken waar geen hond op zit te wachten. Vorige week met wederom zulke verbazing met Pascal en Hasan Sonic Unleashed aangezet, wat een enorme bak met stront is het toch.

Ik wil gewoon voor een keer bij zo'n meeting zitten waar dingen worden besloten bij SEGA. Laatste kans! Hoe vaak hebben we dat al niet gezegd. Dit wordt weer een epic fail, het kan gewoon niet anders.

Oh en ze hadden gewoon een nieuwe console moeten aankondigen met Sonic 4 (gewoon in een hoesje met artwork, met een boekje, met iets om naar te kijken op de plee), een Castlevania in 2D en bijv. Sega Rally of Super Street Fighter IV. En dan geen Sega Rally a la Gran Turismo, maar gewoon 3 levels met 2 auto's. Vroeger hadden we ook niets meer nodig, waarom nu dan per se wel? Voor al die gamers van de Megadrive generatie die geen zin hebben in Red Ring of Death, Xbox Live abbonementen, installaties van een kwartier op de PS3 etc. Zowel voor de hardcore als mainstream een feest van herkenning. We hoeven geen 20 topgames, gewoon games die ons iets zeggen, iets met ons doen.

Nee, laten we lekker Sonic & Mario maken, laten we lekker een game als Bayonetta op 31 december uitbrengen (echt..je zou het bijna niet kunnen verzinnen..) en gasten als Ken en andere Nozomi members helemaal gek maken met teasers van zogenaamd een old school Sonic om het vervolgens keihard in hun gezicht terug te gooien. Dat zal ons leren...mark my words!
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Sat Feb 06, 2010 07:59

Amen,brothers
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Sat Feb 06, 2010 08:45

Tsja, wat moet ik daar nou nog aan toevoegen!
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sat Feb 06, 2010 10:55

SEGA died with the end of the Naomi/DC simple as that Ken... Die maken nu games om geld te verdienen zoals iedereen. Geen vernieuwende shit meer zoals Rez e.a. Nope retro is in dus ff cashen met een sonic 4 HD game.
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Sat Feb 06, 2010 11:21

Ben het eens met Ken. Maar het feit dat wij die behoefte hebben; maakt ons dat niet gewoon ouwe lullen? Of is er daadwerkelijk een gat in de markt gevallen groot genoeg voor het vervullen van een behoefte, alleen te klein om commercieel haalbaar te zijn? Of is SEGA gewoon inderdaad stom bezig? Dat laatste zou best kunnen.. ze zijn strategisch de laatste tig jaar nou niet al te slim bezig.. ;-)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Feb 06, 2010 11:59

Als ik de hype zie rond alleen al de aankondiging van een Sonic 4, doe daar iets mee!! Dat het een download wordt is niet alleen slecht nieuws voor verzamelaars die een game origineel willen hebben. Het is ook slechts nieuws omdat men wil bezuinigen op het distribueren van een game. Als je al met zo'n instelling er aan begint en het dus niet als volwaardige titel wilt uitbrengen gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen.

Doe het dan zo...

Hou eerst eens een onderzoek onder gamers, ik heb niets voorbij zien komen. Als je na al die jaren blijkbaar nog steeds geen fatsoenlijke Sonic game op de markt kunt brengen ga dan eens naar de gamer en de fans toe om te vragen wat ze precies willen. Schrijf uiteindelijk een wedstrijd uit en laat een fan iets ontwerpen voor de nieuwe game. Voor gamers, van gamers, dat gevoel zou je eens kunnen losweken bij de online community.

Breng vervolgens 3 maanden van tevoren elke maand een HD remake uit van Sonic 1, 2 en 3 op PSN en Xbox Live. Maak uiteindelijk een volwaardige Sonic 4 in een iets dikker DVD hoesje zodat het lijkt op een Megadrive verpakking met als echte limited collector's edition alle vier delen bij elkaar, een soundtrack, wat artwork en een kleine statue met een dankbrief aan alle fans origineel ondertekend door de makers. Net als de anniversary boxset met de munt en soundtrack. Een beetje aandacht besteden aan je franchise die SEGA groot heeft gemaakt.
R2-2D
Active Level:
Active Level:

Post by R2-2D » Sat Feb 06, 2010 22:44

Maak uiteindelijk een volwaardige Sonic 4 in een iets dikker DVD hoesje zodat het lijkt op een Megadrive verpakking met als echte limited collector's edition alle vier delen bij elkaar, een soundtrack, wat artwork en een kleine statue met een dankbrief aan alle fans origineel ondertekend door de makers

Ik zou 'm kopen !
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Sun Feb 07, 2010 03:35

Damn, RotD was één van mijn favoriete games toen ik nog een mvs had!
Post Reply