MF 1.5 xbox 360
Ik heb zojuist eindelijk de Xbox 360 versie gespeeld en de port is in alle opzichten zoveel beter dan de originele PCB dat het gewoon zeer doet.
Als je zowel de PCB hebt als de Xbox 360 versie, en vervolgens nog beweert dat de PCB 'beter' zou zijn ben je de meest verstokte, extreme, belachelijk blinde, fanboy/noob die ik ooit heb ontmoet.
De PCB heb je voor de verzamelwaarde, de 360 versie om te spelen.
Het gaat uiteindelijk om de kwaliteit van de game en die is veel en veel beter. Flikker die 360 dan in je cab, want dit gaat te ver.
Awesome.
Als je zowel de PCB hebt als de Xbox 360 versie, en vervolgens nog beweert dat de PCB 'beter' zou zijn ben je de meest verstokte, extreme, belachelijk blinde, fanboy/noob die ik ooit heb ontmoet.
De PCB heb je voor de verzamelwaarde, de 360 versie om te spelen.
Het gaat uiteindelijk om de kwaliteit van de game en die is veel en veel beter. Flikker die 360 dan in je cab, want dit gaat te ver.
Awesome.
Ken wrote:. Bla bla bla.
Dit is nu jammer zeg, maar het moet toch gezegd worden: Ken, je kletst enorm uit je nek.
Ik kan helaas zelf nog geen oordeel vellen over de port, want die heb ik nog steeds niet ontvangen, maar een port van een originele game kan per definitie niet beter zijn het origineel. Wel anders, of uitgebreider, of betere (lees: high-res) graphics. Ofwel: ook héél goed. En een pauze optie is altijd handig.
Het is gewoon een ander soort spelbeleving, en ik ben blij dat je de game goed vindt. En ik ben blij dat ik straks zowel de PCB kit heb als de 360 kit.
Nogmaals: je redenering slaat nergens op, het is hoogstens je persoonlijke mening. Ga nu maar weer lekker gamen.

pooyan wrote:Ken wrote:. Bla bla bla.
Ik kan helaas zelf nog geen oordeel vellen over de port, want die heb ik nog steeds niet ontvangen, maar een port van een originele game kan per definitie niet beter zijn het origineel.
Nogmaals: je redenering slaat nergens op.
Betere graphics, veel beter overzicht (you will know what I mean), een completere en betere speelbeleving.
We hebben uitgebreid de game zitten spelen met Hasan en Pascal en we waren het unaniem eens, dit is even een ander verhaal dan bijv. een opgepoetste versie van Death Smiles.
En dan hebben we het nog niet eens wat je uit 50 euro haalt i.p.v. 500 euro, want dat begrijp ik als geen ander. Puur kijkend naar wat er uit de game wordt gehaald is het gewoon helemaal af en is de PCB grafisch (echt een enorm verschil) en qua speelbaarheid (het scherm is veel overzichtelijk en 'eerlijker') simpelweg minder. De PCB is leuk uit een collector's point of view, niet qua game ervaring. Persoonlijke mening blijft het, echter zeker geen onderbouwede onzin.
Ik ben net zo verbaasd als jullie, maar kom hier weer terug als je het zelf hebt ervaren. Ik ben benieuwd of je er dan zo over denkt, kan me er niks bij voorstellen.
Ga de game eerst spelen, dan kun je niet anders dan dat beamen.
ruderudie wrote:De vraag is uiteraard: waarom is de xbox360 versie zoveel beter buiten de looks?
- De graphics zorgen voor een veel beter overzicht van wat er zich afspeelt.
Het laat bovendien het volledige potentieel zien van wat de makers ooit hebben bedoeld toen ze de artwork ontwikkelden, echt sick.
- Het scherm is wat anders afgesteld, wat wederom het overzicht duidelijker maakt en het een 'eerlijkere' game maakt om te spelen.
- Je kunt het scherm op zoveel manier afstellen, dat is echt absurd maar draagt wel bij aan jouw persoonlijke voorkeuren en ervaring.
Last edited by Ken on Tue Dec 08, 2009 23:56, edited 1 time in total.
pooyan wrote:Het is gewoon een ander soort spelbeleving.
Hoe is het een andere spelbeleving? Je gooit de Xbox 360 op 31khz in je cab en je hebt precies dezelfde game qua gameplay. Nee, wat zeg ik..beter nog door de superieure graphics die absoluut invloed hebben op de speelbaarheid. Ik heb bovendien vanavond met de SF IV CE stick gespeeld en het speelde als een trein.
pooyan wrote:een port van een originele game kan per definitie niet beter zijn het origineel.
Welke SEGA arcade games waren op Naomi net (of zelfs half) zo goed als op Dreamcast? Als we het toch over 'opgepoetste' games hebben...