Ik ben van plan om in december of Januari een Arcade-verkoop dag te houden hier in Apeldoorn dus voor cabinets en PCB's
Een soort van Arcade Meeting met draaiende cabinets uit de nieuwe zending uiteraard en diverse PCB's die dan te bekijken/testen en te koop zijn
Nadere info volgt....
Nieuwe shipment...
rklok wrote:Ik ben van plan om in december of Januari een Arcade-verkoop dag te houden hier in Apeldoorn dus voor cabinets en PCB's
Een soort van Arcade Meeting met draaiende cabinets uit de nieuwe zending uiteraard en diverse PCB's die dan te bekijken/testen en te koop zijn
Nadere info volgt....
Klinkt goed. Geldt dit dan nog?
almighty wrote:pooyan wrote:almighty wrote:Cabs worden eerst bekeken, gestest en daarna worden de prijzen bepaald.
En dan aangeboden op volgorde van getoonde interesse?
ja.
- SNK NEO 25 (1: ruderudie/2: Pooyan/3: maxio098ui/4: Akuma from G)
- SNK SC-19 (1: Pooyan/2: goatboy)
- Capcom Mini Cute
- Sega Aero (1: maxio098ui)
- Taito Egret 29 (1: Akuma from G)
- Sega (new) Astro (1: Cageman+tri-sync chassis)
- Namco
Laat dus even weten uit deze lijst wie er eventueel interesse heeft.
pooyan wrote:rklok wrote:Ik ben van plan om in december of Januari een Arcade-verkoop dag te houden hier in Apeldoorn dus voor cabinets en PCB's
Nadere info volgt....
Klinkt goed. Geldt dit dan nog?almighty wrote:pooyan wrote:almighty wrote:Cabs worden eerst bekeken, gestest en daarna worden de prijzen bepaald.
En dan aangeboden op volgorde van getoonde interesse?
ja.
- SNK NEO 25 (1: ruderudie/2: Pooyan/3: maxio098ui/4: Akuma from G)
- Capcom Mini Cute
- Taito Egret 29 (1: Akuma from G)
- Sega (new) Astro (1: Cageman+tri-sync chassis)
- Namco
Laat dus even weten uit deze lijst wie er eventueel interesse heeft.
Ja dit geldt uiteraard nog , tenminste als diegene nog steeds serieuze interesse hebben... dit lijstje is nu nog over
- SNK NEO 25 (1: ruderudie/2: Pooyan/3: maxio098ui
@ maxio098ui : Ik heb je een PM gestuurd, aub reageer ff