Street Fighter IV

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Tue Jan 13, 2009 13:10

Ik ga de ps3 versie nemen en daarna kankeren dat ik de enige ben en dat de online dan zuigt en dat het een miskoop is. :lol: :twisted:
Blackdragon

Post by Blackdragon » Tue Jan 13, 2009 13:21

Ik ga voor de 360 versie, denk dat ik online daar maar aan mijn trekken kom.
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Jan 13, 2009 15:05

Als ik dit inderdaad zo lees blijf ik ook bij de 360-versie :) Dan maar een wired controller :)
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Tue Jan 13, 2009 15:48

Gameholic wrote:Als ik dit inderdaad zo lees blijf ik ook bij de 360-versie :) Dan maar een wired controller :)


Dan maar gewoon op een cab spelen :twisted: controller hack anyone hehe :D
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Tue Jan 13, 2009 15:48

ps3, misschien later pc. xboxlive heb ik toch een gevoel dat er teveel n00bz rondlopen trekt me echt niet. http://www.youtube.com/watch?v=uHXBqo6RgN4

Zeker niet met een pad of USA stick.

Als het goed is rock ik dan een custom sanwa semitsu met cthulu board, duz wired USB goed voor ps3 en pc.

en dan maar d's zijn ass kicken heh :twisted:
Image
Blackdragon

Post by Blackdragon » Tue Jan 13, 2009 16:06

Teveel n00bz? Hoe bedoel je dat?
R-Type

Post by R-Type » Tue Jan 13, 2009 18:02

Live trekt vaak wat meer schreeuwende Yanks aan. Zo prettig vind ik Live ook niet. Speelde veel DoA en UMK op Live en veel ruzie gehad. Op PSN is het allemaal stiller en vaak sportiever zoals ik het ervaar.

Ps3 is toch vooral meer voor de oudere gamer, ook omdat ie veel duurder is. Dit merk je online terug.
almighty

Post by almighty » Tue Jan 13, 2009 18:28

Eigenlijk een beetje onzin maarja, er zitten meer mensen onlinne op xbox live dus de kans is ook groter dat er meer debielen rondhangen.
Gewoon 'mute' en je heb nergens last van.
En over noobs gesproken had je graag even onder handen genomen ZiEk :twisted:
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Jan 13, 2009 18:59

Ik heb in alle potjes SF2HD geen enkele keer gehad dat iemand iets zei, dus dat van die schreeuwerige Amerikanen tijdens fighting games valt ook wel weer mee.
almighty

Post by almighty » Tue Jan 13, 2009 19:21

Ken wrote:Ik heb in alle potjes SF2HD geen enkele keer gehad dat iemand iets zei, dus dat van die schreeuwerige Amerikanen tijdens fighting games valt ook wel weer mee.

Heb je anders nog nooit onlinne gezien Ken :P
Wil het wel eens tegen je opnemen hehe :)
Blackdragon

Post by Blackdragon » Tue Jan 13, 2009 19:59

R-Type wrote:Live trekt vaak wat meer schreeuwende Yanks aan. Zo prettig vind ik Live ook niet. Speelde veel DoA en UMK op Live en veel ruzie gehad. Op PSN is het allemaal stiller en vaak sportiever zoals ik het ervaar.

Ps3 is toch vooral meer voor de oudere gamer, ook omdat ie veel duurder is. Dit merk je online terug.


Daar heb ik eigenlijk haast nooit last van gehad, maar goed misschien tref je de verkeerde online. Met UMK en DOA heb ik dat niet, alleen lui die niet tegen hun verlies kunnen.
nindo
Active Level:
Active Level:
Posts: 53
Joined: Thu Feb 01, 2007 20:32

Post by nindo » Wed Jan 14, 2009 16:35

Is de "bad rep" daar niet voor? Geeft je toch wel een goed gevoel als je een disconnecter/lame idioot een bad rep geeft, en dat meer mensen hem zullen ontwijken.

360 word mijn versie, Xbox Live loopt eenmaal als een trein, en ik doe het niet voor de PS3 dpad.
Muzzle

Post by Muzzle » Wed Jan 14, 2009 16:41

Ik ga voor de PS3 versie en zal ook zeker veel online gaan spelen (mits er niet bij elke game lag is).
Tegen die tijd kunnen andere PS3 SF4 spelers me wel even een PM sturen als ze willen :-).

@d

Als je Battle Fantasia nog is online wil doen moet je me even PMmen, ik heb die game ook nog liggen. Niet veel gespeeld, dus ben er niet super goed in, maar wel redelijk denk ik :-). Maar in SF ben ik stukken beter bijvoorbeeld.
ne0

Post by ne0 » Sat Jan 17, 2009 10:38

Ik zit eerder te denken aan PC eigenljk, al wacht ik ff af of ze hier ook geen lame securom met activatie ofzo in proppen. In principe draait de arcade versie ook op windows natuurlijk, dus die zou sowieso arcade-perfect moeten zijn :)
almighty

Post by almighty » Sat Jan 17, 2009 11:36

ne0 wrote:Ik zit eerder te denken aan PC eigenljk, al wacht ik ff af of ze hier ook geen lame securom met activatie ofzo in proppen. In principe draait de arcade versie ook op windows natuurlijk, dus die zou sowieso arcade-perfect moeten zijn :)

Als je video kaart het kan trekken wel + de rest
Maar een fighter op de pc? neh niet mijn ding.
ne0

Post by ne0 » Sat Jan 17, 2009 11:54

almighty wrote:
ne0 wrote:Ik zit eerder te denken aan PC eigenljk, al wacht ik ff af of ze hier ook geen lame securom met activatie ofzo in proppen. In principe draait de arcade versie ook op windows natuurlijk, dus die zou sowieso arcade-perfect moeten zijn :)

Als je video kaart het kan trekken wel + de rest
Maar een fighter op de pc? neh niet mijn ding.


Ik snap een beetje wat je bedoelt, maar aan de andere plug je er een stick in en als ze het een beetje fatsoenlijk in elkaar gedraaid hebben merk je het verschil niet meer. 3rd strike draait ook prima op mn pc onder mame, nu nog ff zien of die streetfighter stick geleverd gaat worden...
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Jan 17, 2009 13:20

Die Madcatz sticks komen naar NL dus je hoeft niet te importeren.
Blackdragon

Post by Blackdragon » Sat Jan 17, 2009 13:52

Ken wrote:Die Madcatz sticks komen naar NL dus je hoeft niet te importeren.


Klopt, maar heb wel gehoord dat ze maar in beperkte oplage gaan komen dus dat er moeilijk aan te komen is.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Jan 17, 2009 14:00

Dat klopt ook, wacht even maandag af dan kunnen we gaan pre-orderen en zeker zijn van een exemplaar (sticks en pads).
R-Type

Post by R-Type » Sat Jan 17, 2009 18:24

Als je een Ps3 hebt en je wilt alleen een pad, dan kan ik je de Saturn USB controller aanraden. Deze heb ik aan mijn Ps3 gehooked (een witte versie, hoewel ik eigenlijk een zwarte wilde) en werkt goddelijk met SSF2HD. Alsof je weer op een Saturn zit te spelen. Kost ook maar zo'n 15 euro.

Die Mad Catz stick is verrassend goed. Ze hebben die stick in feite gewoon uit een SFIV cab gerukt.
ne0

Post by ne0 » Sat Jan 17, 2009 20:21

Ik heb een bestelling gedaan bij de lokale gameshop voor die sticks, maar die moesten nog bij de leverancier checken... Ik heb verder bij de centralpoint madcatz shop zo'n reminder laten zetten voor als ie in voorraad komt. Waar kan je dat ding dan pre-orderen zodat je m 100% zeker krijgt?

PS ik zag dat coinopexpress zowaar sf4 kits verkocht weer. Alleen dik $7k, niet echt normale prijzen.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Sat Jan 17, 2009 21:44

100 procent zekerheid weet ik niet, maar bij Bol en foregames kan je die stick preorderen.

BTW ik denk dat die normale SFIV stick op zich ook al redelijk is en zeker niet slecht.
Keep on Dreaming
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Jan 17, 2009 22:37

Maandag op Consoleshop.nl, als ie online staat heb je gegarandeerd een exemplaar, even geduld nog.
ne0

Post by ne0 » Sat Jan 17, 2009 22:49

die standaard stick is volgens mij met madcatz onderdelen, daar heb ik zelf niet zo'n vertrouwen in :) maar inderdaad het kan meevallen, dat weet je in principe toch niet tot je hem hebt... Thnx voor de tips, morgen die sites eens checken.
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sun Jan 18, 2009 01:26

er is ook eentje van hori met sanwa en zow.
Image
Post Reply