Er is nu nog een ruime keuze uit de cabs en ik kan ze zelf ter plaatse uitzoeken en meenemen (de krenten uit de pap halen). Dat is mooi, heb altijd al naar Japan gewild

Dit kan een interessante actie zijn, mits ik genoeg cabs kan ophalen en direct kwijt kan (ik ga geen voorraad vormen).
Daarom mijn vraag: wie heeft serieus belangstelling voor een Egret II (zo serieus dat hij/zij akkoord gaat met een aanbetaling van 75% als het zover is)? En wie wil er eventueel mee om de cabs uit te zoeken en op te halen (reken op een trip van twee dagen in het weekend)? En wat zou voor jullie een goede prijs zijn, afhaaladres in Nederland?
Even voor de duidelijkheid: dit is een interesse check en het is dus niet zeker of mijn plannetje doorgaat. Maar als er genoeg animo is, waardoor de prijs goed is, zie ik zeker kansen. Ik schat dat het ongeveer vanaf 4 cabs financieel interessant is, maar ik zie er liever meer (ik wil gewoon een busje volstouwen). En ik wil de actie zo snel mogelijk uitvoeren omdat er nu nog meer dan voldoende cabs zijn, waardoor de keuze groot is.
Zodra ik meer weet over prijzen en foto's horen jullie het.
Tot slot een citaat van de aanbieder aangaande de cabs:
"the cabs are all in used but 100% functioning condition, some have slight burn-in and some do not, if you come in person you can pick the cabs out yourself.
they are all 220V ready (altho with UK style sockets), the cabs are all in good condition with no broken plastics etc.
some have different panels (not all are 2L12B) and this you can also pick out if you come in person, the joysticks and buttons are all used.
if you buy several cabs there will ofcourse be a discount, i just have to do some calculations."