Movie top 5 Topic
Movie top 5 Topic
Het offtopic forum is ook voor films en muziek, dus lijkt het me aardig om eens te beginnen met jouw top 5 van films allertijden.
Ik zal na uren lang wikken en wegen maar aftrappen...
1. Star Wars A New Hope
2. Star Wars Return of the Jedi
3. Star Wars The Empire Strikes Back
4. Star Wars Episode III: Revenge of the Sith
5. Star Wars Episode II: Attack of the Clones
Ik zal na uren lang wikken en wegen maar aftrappen...
1. Star Wars A New Hope
2. Star Wars Return of the Jedi
3. Star Wars The Empire Strikes Back
4. Star Wars Episode III: Revenge of the Sith
5. Star Wars Episode II: Attack of the Clones
Haha. Ik heb nog nooit een Star Wars film gezien.
*Rent voor Ken weg *
Ik heb het eerlijk gezegd niet zo op films. Ik heb liever interactieve zooi zoals games Maar natuurlijk heb ik ook een aantal films gezien maar zoals je hierboven kunt lezen heb ik een zooi grote films gemist.
1, The Godfather
2, Kill Bill: vol. 1
3, Finding Nemo
4, Shrek
5, Sleepers
*Rent voor Ken weg *
Ik heb het eerlijk gezegd niet zo op films. Ik heb liever interactieve zooi zoals games Maar natuurlijk heb ik ook een aantal films gezien maar zoals je hierboven kunt lezen heb ik een zooi grote films gemist.
1, The Godfather
2, Kill Bill: vol. 1
3, Finding Nemo
4, Shrek
5, Sleepers
Ik vind het heel erg moeilijk om een top vijf te maken van films. Er zijn zoveel goede films, waarvan ik er nog zoveel niet gezien heb en degene die ik gezien heb kan ik echt niet in een rijtje van "dit zijn de vijf beste" stoppen.
Ik ben het op Star Wars gebied trouwens wel eens met je top vijf. Heel leuk om te zien dat je Finding Nemo op je derde plek hebt staan Roy, vinden de meisjes zeker wel schattig. Finding Nemo was inderdaad wel heel erg leuk, ik zie jammer genoeg nu alleen een dalende lijn bij Disney en Pixar. Madagascar en Robots vond ik veel te kinderachtig en te oppervlakkig.
Dan maar even vijf top films die ik de laatste tijd heb gekeken:
Casshern
Before Sunset
Hotel Rwanda
Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Le (eindelijk gezien!)
Any Way the Wind Blows
Ik ben het op Star Wars gebied trouwens wel eens met je top vijf. Heel leuk om te zien dat je Finding Nemo op je derde plek hebt staan Roy, vinden de meisjes zeker wel schattig. Finding Nemo was inderdaad wel heel erg leuk, ik zie jammer genoeg nu alleen een dalende lijn bij Disney en Pixar. Madagascar en Robots vond ik veel te kinderachtig en te oppervlakkig.
Dan maar even vijf top films die ik de laatste tijd heb gekeken:
Casshern
Before Sunset
Hotel Rwanda
Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Le (eindelijk gezien!)
Any Way the Wind Blows
inderdaad teveel om op te noemen, zoveel goeie dingen dus ook voor mij in willekeurige volgorde:
Pi
cube
napoleon dynamite
pulp fiction
man on fire
ben eindelijk thuis weer op internet aangesloten dus er worden weer films gedownload naast xbox games:p het veranderd per dag
ik zet zo maar weer eens wat flying circus classics op
Pi
cube
napoleon dynamite
pulp fiction
man on fire
ben eindelijk thuis weer op internet aangesloten dus er worden weer films gedownload naast xbox games:p het veranderd per dag
ik zet zo maar weer eens wat flying circus classics op
Akiramenai wrote:
Dan maar even vijf top films die ik de laatste tijd heb gekeken:
Casshern
Before Sunset
Hotel Rwanda
Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Le (eindelijk gezien!)
Any Way the Wind Blows
Pffffff, goeie films gek...
Anyway, niet de beste, maar wel een paar van me favo's:
Pulp Fiction
Jaws
Back to the future II
Garden State
Hero
En, jawel... Jurassic Park
Ik kan geen keuze maken, aangezien ik geen filmgek ben. Ik ben altijd wel in voor een leuke film
-Final Fantasy VII: Advent Children(vanwege SE en de geweldige animaties)
-The Fast and The Furious
-2 Fast 2 Furious
-De gehele Band of Brothers serie
-Saving Private Ryan
-Lock, Stock and Two Smoking Barrels(onbekend, maar een aanrader!)
-Lord of The Rings Trilogie
En altijd in voor een komedie van Jim Carey, Eddie Murphy en wat andere leuke acteurs.
-Final Fantasy VII: Advent Children(vanwege SE en de geweldige animaties)
-The Fast and The Furious
-2 Fast 2 Furious
-De gehele Band of Brothers serie
-Saving Private Ryan
-Lock, Stock and Two Smoking Barrels(onbekend, maar een aanrader!)
-Lord of The Rings Trilogie
En altijd in voor een komedie van Jim Carey, Eddie Murphy en wat andere leuke acteurs.
Last edited by Gungrave on Mon Sep 26, 2005 19:16, edited 1 time in total.
Oef... 5 maar...? Gemeen hoor!
Ook in willekeurige volgorde:
-Lord of the Rings Trilogy (zie ik als 1 )
-Star Wars Sextet (zie boven)
-The Shawshank Redemption (prachtig, Morgan Freeman op z'n best)
-Band of Brothers (hopelijk maken wij nooit iets dergelijks mee...)
-Transformers: The Movie (jeugdsentiment, de dood van Optimus Prime zeer fraai uitgewerkt, ik liet een traantje rollen als klein ventje)
Ook in willekeurige volgorde:
-Lord of the Rings Trilogy (zie ik als 1 )
-Star Wars Sextet (zie boven)
-The Shawshank Redemption (prachtig, Morgan Freeman op z'n best)
-Band of Brothers (hopelijk maken wij nooit iets dergelijks mee...)
-Transformers: The Movie (jeugdsentiment, de dood van Optimus Prime zeer fraai uitgewerkt, ik liet een traantje rollen als klein ventje)
Zo, even een cliché lijstje hoor!
01. A Clockwork Orange (enige film waar ik een tattoo van heb)
02. Pulp Fiction (die film is gewoon af)
03. Kill Bill 1 & 2 (1 voor de actie, 2 voor het verhaal)
04. Sin City (simpel weg geweldig, fantastische sfeer)
05. The Wanderers (cool cool cool, vette soundtrack ook)
01. A Clockwork Orange (enige film waar ik een tattoo van heb)
02. Pulp Fiction (die film is gewoon af)
03. Kill Bill 1 & 2 (1 voor de actie, 2 voor het verhaal)
04. Sin City (simpel weg geweldig, fantastische sfeer)
05. The Wanderers (cool cool cool, vette soundtrack ook)
1. 2001: A Space Odysee, hoe oud is die film ondertussen ? Geweldig.
2. Zatoichi, op de een of andere manier is dit waarschijnlijk niet m'n favoriete maar wel de meest bekeken Kitano film bij mij thuis ( Kukujiro, Sonatine, Hana-Bi en als laatste Brother ).
3. 12 Monkeys, er moet een Giliam film in de top drie maar het is weer een moeilijke keuze met Brazil en Fear and Loathing als concurenten....classic mind fuck.
4. Fargo, ziet iemand een patroon hier, hehe. Geen movie top 5 zonder eentje van de Coen brothers, net zo goed als The Big Lebowski maar net effe stijlvoller.
5. MGS2 Serieus, kan niet kiezen, teveel opties.....ok, de Tokyo hardcore docu
Deze lijst is exclusief anime anders zou ik niet eens een top 5 kunnen maken denk ik.
2. Zatoichi, op de een of andere manier is dit waarschijnlijk niet m'n favoriete maar wel de meest bekeken Kitano film bij mij thuis ( Kukujiro, Sonatine, Hana-Bi en als laatste Brother ).
3. 12 Monkeys, er moet een Giliam film in de top drie maar het is weer een moeilijke keuze met Brazil en Fear and Loathing als concurenten....classic mind fuck.
4. Fargo, ziet iemand een patroon hier, hehe. Geen movie top 5 zonder eentje van de Coen brothers, net zo goed als The Big Lebowski maar net effe stijlvoller.
5. MGS2 Serieus, kan niet kiezen, teveel opties.....ok, de Tokyo hardcore docu
Deze lijst is exclusief anime anders zou ik niet eens een top 5 kunnen maken denk ik.