[TK] Japanse N64, perfect werkende staat

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
Swaain

[TK] Japanse N64, perfect werkende staat

Post by Swaain » Sat Mar 10, 2007 07:52

Hey all,

Ik verkoop m'n Japanse N64 wegens aankoop van een rgb / import modded US toestel. De console die ik verkoop is unboxed maar in prima staat ; werkt perfect ; ziet er bij wijze van spreken niet nieuw uit (lichte sporen van gebruik) maar is "visueel" toch netjes. Het is ook geen special edition toestel; gewoon, zwart met grijs.

Geleverd compleet met origineel voedingsblok ("PSU" 100-110 volt, je hebt dus een stepdown adaptor nodig...), een controller én een rumble pack.

Dit soort toestellen kan iedereen in principe zelf makkelijk modden om ook US games te kunnen spelen - lekker 60 Hz gamen in het Engels - en ook een rgb mod is mogelijk.

Vraagprijs, inclusief verzending naar België en Nederland : nu 45 EURO (was 60 euro).

Als je geen stepdown adapter hebt, wil ik eventueel wel een ander voedingsblok opsturen (voor een UK N64 dan - standaard 220 volt zoals bij ons - dan heb je enkel een stekkeradaptortje van 3 euro of zo nodig), maar dan maak ik het mezelf wat lastiger in de toekomst, en is m'n vraagrpijs 75 EUR.
Last edited by Swaain on Tue Mar 20, 2007 11:44, edited 1 time in total.
almighty

Post by almighty » Sat Mar 10, 2007 09:35

sorry wil niet lullig doen maar 60 euro is best aan de prijs voor een un-boxed N64 :wink:
Swaain

Post by Swaain » Sat Mar 10, 2007 09:40

Dat zou je denken, ja, maar als je eens kijkt wat het kost om er één te importeren uit japan of zo :

20 euro voor de unboxed console, maar dan moet-ie nog uit Japan naar hier komen hé; reken maar 35 euro port door het gewicht van de PSU (is me zelf overkomen).

Dus goed, ik wil wel even lager gaan - laten we zeggen, tot 50 euro, maar goedkoper dan dat kan je ze zelf niet importeren hoor! Dat is trouwens ook de laagste prijs waaraan ik verkoop - minder dan dat hoeft hij niet weg, want ik moet ook m'n verzendkosten betalen natuurlijk :wink:
almighty

Post by almighty » Sat Mar 10, 2007 10:54

Ze hoeven niet altijd uit Japan te komen :wink:
Swaain

Post by Swaain » Sat Mar 10, 2007 11:06

Ja dat is zo... wat kan ik daar op zeggen? Vraagprijs is 50 euro, niemand is verplicht om 'm te kopen hé ?
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sat Mar 10, 2007 15:41

almighty wrote:sorry wil niet lullig doen maar 60 euro is best aan de prijs voor een un-boxed N64 :wink:

Weer een typische opmerking voor een nederlander. Ik vraag me echt af waar je je mee bemoeit. Laat die gast gewoon zijn shit verkopen zonder dat jij aan komt zeiken dat het te duus is zeg. Als jij em te duur vind prima maar hou de rest lekker voor jezelf!
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Mar 10, 2007 19:20

Ik ben het er mee eens, dat soort praktijken wil ik hier liever ook niet zien.
almighty

Post by almighty » Sat Mar 10, 2007 20:02

Mag ik geen mening hebben?
Maar zal me voortaan wel niet mee bemoeien...
Maar dit kan neem ik aan ook wel op een andere manier geformuleerd worden, bedoel ik hou het ook netjes :wink:

sorry k... :roll:
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sat Mar 10, 2007 21:03

Ik was voor mijn doen erg netjes.
Last edited by Baki on Sun Mar 11, 2007 01:50, edited 1 time in total.
Swaain

Post by Swaain » Sat Mar 10, 2007 23:26

Baki wrote:
almighty wrote:sorry wil niet lullig doen maar 60 euro is best aan de prijs voor een un-boxed N64 :wink:

Weer een typische opmerking voor een nederlander. Ik vraag me echt af waar je je mee bemoeit. Laat die gast gewoon zijn shit verkopen zonder dat jij aan komt zeiken dat het te duus is zeg. Als jij em te duur vind prima maar hou de rest lekker voor jezelf!

Dank voor deze opmerking - daar ben ik het helemaal mee eens. Ik zeg niet dat mijn prijs in absolute zin de beste is, maar ik vind wel : ofwel ben je geïnteresseerd en vind je het teveel - dan doe je een bod via PM, als je ernstig bent kunnen we zeker iets regelen; ofwel ben je niet geïnteresseerd en dan post je gewoon niks, toch? Hoe moeilijk is dat nu...
Swaain

Post by Swaain » Tue Mar 20, 2007 11:44

Prijs verlaagd ; 45 EUR inclusief levering
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Mar 24, 2007 02:35

Voor 30 incl. neem ik em van je over Swaain.
Swaain

Post by Swaain » Sat Mar 24, 2007 07:40

Hey dag Ken, blij dat je geïnteresseerd bent.

Kwestie is : ik heb ook een bod gekregen van 25 excl. (een winkeltje in Frankrijk waar ik 'm gewoon binnen kan dragen tijdens m'n volgende bezoek), terwijl verzendingskosten naar Nederland wellicht 15-20 euro zullen bedragen (+2 kg., ik moet het precieze bedrag wel nog checken). Als je 30 euro biedt hou ik dus netto een stuk minder over...

Vandaar : als je console kan komen halen hier in Antwerpen wil ik 'm voor je opzij houden, anders vrees ik ervoor...
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Mar 24, 2007 16:14

Podverdorie, nou dan maar 45. Ik kan gewoon met NL postbank betalen?
Post Reply