[TK/TR][MVS] Metal Slug en Samurai Shodown II
[TK/TR][MVS] Metal Slug en Samurai Shodown II
Ik bied de volgende 2 Neo Geo MVS games aan:
- Metal Slug
- Samurai Shodown II
Beide games zijn goedwerkend en door mij getest en ingespeeld. Alleen de labels zijn niet zo grandioos meer. Foto's van de games zijn mogelijk, op aanvraag.
Wil jij 1 van deze games hebben? Dan kan je iets te ruil of gewoon geld aanbieden. De console maakt niet uit, maar mijn voorkeur gaat uit naar een andere MVS game.
- Metal Slug
- Samurai Shodown II
Beide games zijn goedwerkend en door mij getest en ingespeeld. Alleen de labels zijn niet zo grandioos meer. Foto's van de games zijn mogelijk, op aanvraag.
Wil jij 1 van deze games hebben? Dan kan je iets te ruil of gewoon geld aanbieden. De console maakt niet uit, maar mijn voorkeur gaat uit naar een andere MVS game.
Ik kan de digi cam niet zo gauw vinden, maar ik zal zorgen dat er zo spoedig mogelijk een foto komt. Metal Slug heef wel een beetje een lelijk label kan ik zo al van tevoren zeggen.
Een prijs? Op de priceguide van Neo-Geo.com staat tussen de 30 en 70 euro, dus ik zoek het een beetje in die richting, hoewel ik natuurlijk liever ruilmateriaal heb.
Heb je geen leuke games te ruil (platform doesn't matter) ?
Een prijs? Op de priceguide van Neo-Geo.com staat tussen de 30 en 70 euro, dus ik zoek het een beetje in die richting, hoewel ik natuurlijk liever ruilmateriaal heb.
wibraman wrote:Ik kan de digi cam niet zo gauw vinden, maar ik zal zorgen dat er zo spoedig mogelijk een foto komt. Metal Slug heef wel een beetje een lelijk label kan ik zo al van tevoren zeggen.
Ligt er aan welke cart het is, europees of japans.
Daar zit namelijk ook verschil tussen kwa prijs.Sorry maar ruilen doe ik liever niet.
Het is de normale Metal Slug hè, geen Metal Slug X. En het is gewoon met een engels label, dus naar mijn weten een US/Euro versie.
Dat van die euro/dollar dacht ik in eerste instantie niet aan, maar dan is dat dus die richtprijs. Pic komt vrees ik pas morgen.
De advertentie staat overigens ook op Segaforum.
Dat van die euro/dollar dacht ik in eerste instantie niet aan, maar dan is dat dus die richtprijs. Pic komt vrees ik pas morgen.
De advertentie staat overigens ook op Segaforum.
Mijns inziens is het altijd het beste om je prijs te baseren op Ebay prijzen en dan iets daaronder gaan zitten. Daarbij let je uiteraard niet op de boots van Yaton maar enkel originele carts zoals die van jou zo te zien ook zijn. De prijzen op het Neo-Geo forum zijn nogal speculatief als je het mij vraagt.
almighty wrote:ruderudie wrote:Als je hem wegdoet kun je er nog spijt van krijgen, als je hem houdt nooit. Misschien op een aantal regenachtige zondagen krijg je opeens zin om je board om te toveren tot iets moois...
true![]()
ps : hoe gaat het met je consolized project ruderudie?
Ja nu je het zegt, heb je nog aan die gast kunnen vragen wat er precies allemaal nodig is? Want als het meevalt

die slug is aantrekkelijk, zie al jaaren metal slug x op marktplaats voor 30 en een 2slot voor 80.
consolizen zag ik laats dit http://www.multimods.com/
bij supergun staat wel wat lekkere info, zullen jullie allemaal kennen maar toch. Ook leuk stukje over video encoders.
Ik ben te blut om te bieden in ieder geval, succes ermee.
consolizen zag ik laats dit http://www.multimods.com/
bij supergun staat wel wat lekkere info, zullen jullie allemaal kennen maar toch. Ook leuk stukje over video encoders.
Ik ben te blut om te bieden in ieder geval, succes ermee.

Ja Marc die consolized MVS liet op zich wachten. De kerel die hem bouwt is een erg aardige dude, maar hij kwam er pas 2 weken terug achter dat hij een MVS aan het conolizen was zonder memory cart slot erin. Hij moest toen enkel nog de wiring doen, en kon toen dus weer aan een nieuw board beginnen want ik wil uiteraard gewoon een complete 2-slots met memory cart slot erin!
Nu is het board gisteren verstuurd, dus ik denk dat ik dit weekend wel een foto kan posten. Misschien dat ik echter pas post als hij klaar is, want ik ga er zelf ook nog het een en ander (optisch) aan veranderen, althans dat is de bedoeling. Maar hij komt er dus eindelijk aan, hij heeft zich gelukkig wel 100x verontschuldigd voor zijn late opmerken van een incompleet board en voor de vertraging. Wat ik al zei, erg sympathieke kerel.
ps. waar haal jij je pcb's meestal? Heb bij arcadiabay wat op het oog maar die gasten zijn zo duur....
ps2: die gozer op marktplaats met dat board van 55 euro (die zwarte); die had ik eerst gekocht, goed prijsje natuurlijk. Ik heb hem toen gezegd dat het boaard wel perfect in orde moet zijn, en ik al geld gestuurd, mailt hij terug dat het geluid kapot is. Ik heb wel gewoon mijn geld terug gehad maar het kwam in de buurt van een scammer......
Nu is het board gisteren verstuurd, dus ik denk dat ik dit weekend wel een foto kan posten. Misschien dat ik echter pas post als hij klaar is, want ik ga er zelf ook nog het een en ander (optisch) aan veranderen, althans dat is de bedoeling. Maar hij komt er dus eindelijk aan, hij heeft zich gelukkig wel 100x verontschuldigd voor zijn late opmerken van een incompleet board en voor de vertraging. Wat ik al zei, erg sympathieke kerel.
ps. waar haal jij je pcb's meestal? Heb bij arcadiabay wat op het oog maar die gasten zijn zo duur....
ps2: die gozer op marktplaats met dat board van 55 euro (die zwarte); die had ik eerst gekocht, goed prijsje natuurlijk. Ik heb hem toen gezegd dat het boaard wel perfect in orde moet zijn, en ik al geld gestuurd, mailt hij terug dat het geluid kapot is. Ik heb wel gewoon mijn geld terug gehad maar het kwam in de buurt van een scammer......