Vraagje : PC Engine games (Hu Card), Saturn en Playstation

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
Swaain

Vraagje : PC Engine games (Hu Card), Saturn en Playstation

Post by Swaain » Sat Nov 04, 2006 19:09

Hey dag Ken,

Ik ben voorlopig op zoek naar de volgende games. Denk je dat je ze kan vinden, en kan je me een idee geven van wat ze kosten (excl. shipping, want we maken er wel een pakketje van)?

PC ENGINE HuCard

- Galaga 88
- Magical Chase
- R-Type I
- R-Type II
- Soldier Blade
- Super Star Soldier

SEGA SATURN

- Fantasy Zone
- Gunbird
- Hyper Duel
- Kyukyoku Tiger II
- Sonic Wings Special

Playstation

- Cotton Original
- Gaia Seed
- Harmful Park
- Sanvein
- Zanac X Zanac

Het zou me heel erg verbazen als die games zó goedkoop waren dat ik ze allemaal in één keer zou kunnen kopen (stel je voor!), maar ik ben in allemaal wel geïnteresseerd, en ben benieuwd naar wat ze daar in Japan kosten.

Als je tijd hebt, laat je me iets weten? Hartelijk dank!

PS : nog dit : zolang de games zélf in goede staat zijn, in doosje met inlays en handleiding, hoeven spine & registration cards niet echt. Ik vind't natuurlijk leuk als ik ze heb, maar als ik kan kiezen betaal ik liever wat minder voor een spinecard-loze versie : ik vermoed dat het wel een verschil maakt, zeker voor de wat duurdere titels als Hyper Duel en Harmful Park... anyway! :?:
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Nov 04, 2006 19:14

Ik zal gaan kijken, inderdaad alleen voor de echt duurdere titels als Hyper Duel etc. maakt spine wel wat uit in de prijs, maar ik raad je toch echt ten zeerste aan het gewoon in een keer goed te kopen met spine. Maar goed ieder z'n eigen ding.

Ik zal gaan kijken voor je, dat zal pas donderdag worden vrees ik of zelfs volgend weekend aangezien ik de meeste games van deze lijst alleen in Nakano of Akihabara kan vinden, niet hier in de buurt.
Swaain

Post by Swaain » Sat Nov 04, 2006 19:19

Dat is OK hoor, ik heb geen haast aangezien ik op dit ogenblik een project aan het afwerken ben dat voor de 15e november af moet zijn, en ik helaas bijna nergens anders tijd voor heb. Het is voor me belangrijker te weten dat je denkt ze te kunnen vinden (dan hoef ik zelf niet verder te zoeken als ik een momentje vrij heb), dan te weten dat je ze effectief ook gevonden hebt. Ik hoor wel wanneer je zover bent!
Swaain

Post by Swaain » Mon Nov 06, 2006 19:52

Hey Ken...

Ik profiteer er even van dat je toch nog geen tijd hebt gehad om naar de winkels te gaan om een paar titels toe te voegen aan m'n "want" lijstje...

Hier komen ze :

DREAMCAST

- Gunbird 2
- Dead or Alive 2 eerste editie, dus die met op de cover Kasumi die een zwaard vashoudt, níet de "limited" editie waarop ze rug aan rug staat met Ayane! - die heb ik al!

MEGADRIVE

- Eliminate Down


Hartelijk dank voor de moeite!
Swaain

Post by Swaain » Mon Nov 06, 2006 19:54

Oh en nog vergeten... als je een exemplaar vindt van Steam Heart's op PC Engine, mag je het me ook altijd laten weten!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Nov 15, 2006 11:36

Nou dit schoot niet op, vond maar 3 games van je lijst bij mijn plaatselijke spellenboer. Hiervoor moet ik echt naar Akihabara dude, dus duurt ietsje langer.
Swaain

Post by Swaain » Wed Nov 15, 2006 11:39

Da's echt geen probleem hoor, ik heb - zoals ik al zei - geen haast. Laat me maar iets weten als je zover bent. Uit nieuwsgierigheid : welke titels heb je gevonden?

Ik profiteer er overigens van om een geüpdate wishlist te posten :

PC ENGINE HuCard

- Galaga 88
- Magical Chase
- R-Type I
- R-Type II
- Soldier Blade
- Super Star Soldier


SEGA MEGADRIVE

- Eliminate Down


SEGA SATURN

- Fantasy Zone


SEGA DREAMCAST

- Gunbird 2
- Dead or Alive 2 eerste (?) editie, dus die met op de cover Kasumi die een zwaard vashoudt, níet de "limited" editie waarop ze rug aan rug staat met Ayane - want die heb ik al!


Sony Playstation

- Cotton Original
- Gaia Seed
- Harmful Park
Last edited by Swaain on Wed Nov 15, 2006 11:42, edited 1 time in total.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Nov 15, 2006 11:41

R-Type I en II en Super Star soldier, die drie kostten in ieder geval maar een paar euri.
Swaain

Post by Swaain » Wed Nov 15, 2006 11:43

Aha. Wel, als je me zegt hoeveel precies leg ik dat bedrag alvast opzij.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Nov 15, 2006 11:47

R-Type 1 en 2 waren respectievelijk 180 en 780 yen, SSS 580.
Sonic Wings Special ook nog gezien zonder spine card 1980 yen.
Swaain

Post by Swaain » Wed Nov 15, 2006 11:50

De eerste drie titels (voor PC Engine) mag je alvast voor me ophalen : aan die prijs vind ik ze zelf nooit. Sonic Wings Special daarentegen hoeft niet : die heb ik vorige week gekocht samen met een trits andere saturn-shooters, remember?
Swaain

Nieuwe update want-list

Post by Swaain » Fri Nov 17, 2006 09:11

Heheh... Hoe meer deze lijst blijft staan, hoe langer hij wordt...

Ziehier nog maar 'ns een update - heb er twee of drie titels afgezwierd waarvan ik een goede pal versie heb kunnen bijtraden - en extra PC Engine & NeoGeo CD titels opgezet. Deze lijst zou nu wel ongeveer definitief moeten zijn vermoed ik. De drie games die je al voor me gehaald hebt, heb ik apart gezet.


PC ENGINE HuCard

- R-Type I
- R-Type II
- Super Star Soldier


PC ENGINE Super CD Rom

- Legend of Xanadu 2
- Ys 1 & 2 (enkel indien in goede staat - mag zonder spine - maar heel goedkoop)


SEGA MEGADRIVE

- Eliminate Down
- Raiden Trad


SEGA SATURN

- Fantasy Zone


SEGA DREAMCAST

- Dead or Alive 2 eerste (?) editie, dus die met op de cover Kasumi die een zwaard vashoudt, níet de "limited" editie waarop ze rug aan rug staat met Ayane - want die heb ik al!


Sony Playstation

- Cotton Original
- Gaia Seed
- Harmful Park
Post Reply