Te koop: XENOSAGA 1 LIMITED EDITION PREMIUM BOX

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Te koop: XENOSAGA 1 LIMITED EDITION PREMIUM BOX

Post by DNL » Thu Oct 19, 2006 14:26

Ik heb hier de limited edition premium box van Xenosaga 1 te koop. Nog steeds origineel factory sealed en nieuw! Alleen in Japan uitgebracht in beperkte oplage.

De amerikaanse PS2 game (Xenosaga) heb ik gefotografeerd om de afmetingen duidelijk te maken, het is een groot pakket! Deze game zit er dus NIET bij (WEL de Japanse versie in de premium box uiteraard).

Op de derde foto is de inhoud van het pakket te zien, dit is een sample dat ik van internet heb gehaald, de premium box in deze veiling is nog steeds origineel factory sealed en nieuw!

Inhoud:
- Xenosaga DVD game
- KOS-MOS figuur
- Klapper
- Artbook
- Sleutelhanger

De richtprijs: mail me een serieus bod! Biedingen zijn altijd welkom (trades tegen NeoGeo AES games, JPN ook).

Image

Image

Image
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Sun Oct 22, 2006 13:56

Open voor biedingen/trades!
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Fri Dec 22, 2006 13:38

bump, nog steeds open voor biedingen en trades!
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Fri Jan 05, 2007 12:32

bumpazoo! ruil + geld is ook goed!
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Post Reply