[GEZ] Arcadekast

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
User avatar
wibraman
Active Level:
Active Level:
Posts: 197
Joined: Tue Aug 01, 2006 17:37
Location: Bergen op Zoom

[GEZ] Arcadekast

Post by wibraman » Wed Aug 30, 2006 21:21

Hoi,

Ik zoek een Arcadekast met een aantal leuke games. Het systeem maakt niet zo uit, als het maar een goede werkende arcadekast is met een aantal leuke games. Zet er trouwens ook gelijk even je vraagprijs bij (en eventueel andere geïnteresseerden om verwarring te voorkomen).

Ben overigens een student dus iets zoals een candy cab is voor mij bij voorbaat al te hoog gegrepen. Ik zoek meer een leuk hobby kastje.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Aug 31, 2006 03:08

Heb je al op Marktplaats gekeken?
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Thu Aug 31, 2006 08:59

Ik raad heel sterk een Masterplay aan. Die is van Franse makelij en zeer degelijk gebouwd met de meeste mogelijkheden wel aanwezig. Check inderdaad op marktplaats bij
categorie: verzamelen
sub categorie Automaten | Overige

Je kan natuurlijk ook gewoon zoeken op de term Masterplay.
Deze kast raad ik overigens iedereen aan die (nog) geen candy kan betalen.
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Thu Aug 31, 2006 09:32

d wrote:Ik raad heel sterk een Masterplay aan. Die is van Franse makelij en zeer degelijk gebouwd met de meeste mogelijkheden wel aanwezig. Check inderdaad op marktplaats bij
categorie: verzamelen
sub categorie Automaten | Overige

Je kan natuurlijk ook gewoon zoeken op de term Masterplay.
Deze kast raad ik overigens iedereen aan die (nog) geen candy kan betalen.


Je hebt daar opzeker gelijk, makkelijk uit elkaar te halen, super degelijk en zwaar en lekker ruim opgezet. Ik heb er zelf ook 1 :)
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Thu Aug 31, 2006 15:21

RoOd wrote:
d wrote:Ik raad heel sterk een Masterplay aan. Die is van Franse makelij en zeer degelijk gebouwd met de meeste mogelijkheden wel aanwezig. Check inderdaad op marktplaats bij
categorie: verzamelen
sub categorie Automaten | Overige

Je kan natuurlijk ook gewoon zoeken op de term Masterplay.
Deze kast raad ik overigens iedereen aan die (nog) geen candy kan betalen.


Je hebt daar opzeker gelijk, makkelijk uit elkaar te halen, super degelijk en zwaar en lekker ruim opgezet. Ik heb er zelf ook 1 :)

zwaar is een understatement. Warning koop geen Masterplay als je nog moet gaan verhuizen. En als je dan gaat verhuizen, bel me niet :lol:
Er zitten wieletjes onder dus je kan hem rollen.
Maar gebruik nooit de woorden trap en Masterplay in een zin.
Ik moet hem helemaal uit elkander gaan halen. Volgens mij zijn bepaalde delen ook aan elkaar gelijmd. Duidelijk niet ontworpen voor zolders :evil:
User avatar
wibraman
Active Level:
Active Level:
Posts: 197
Joined: Tue Aug 01, 2006 17:37
Location: Bergen op Zoom

Post by wibraman » Thu Aug 31, 2006 17:31

Ik heb al op marktplaats gekeken en daar is het aanbod niet grandioos groot op, en wat er op staat reageert nooit als je ze mailt. Ik ben er al een tijdje naar op zoek, maar dat had tot nu toe nog niet echt resultaat opgeleverd.
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Fri Sep 01, 2006 09:06

Huh? Er staan tig Masterplays op marktplaats. Heb je al aan vervoer gedacht? Auto? Niemand bezorgt die shit namelijk.
Tip neem touw mee om de achterklep nog een beetje dicht te krijgen. en neem een mattie (of twee) mee om te tillen.
Doe een bod en mail ze, Ik krijg meestal wel reacties terug. Zij willen hem verkopen, denk je dat ze advertenties zetten om jouw vervolgens niet terug te mailen?
Keep your head up! 8)
User avatar
wibraman
Active Level:
Active Level:
Posts: 197
Joined: Tue Aug 01, 2006 17:37
Location: Bergen op Zoom

Post by wibraman » Fri Sep 01, 2006 14:29

Ik kan zelfs een paardentrailer regelen om daar de arcadekast mee te vervoeren, dat zal het probleem niet zijn :lol:

En ik zie er nu maar 2 op staan, van Masterplay dan. Ik heb ook rond gekeken naar andere kasten, maar ook zonder resultaat.

Maar heeft niemand hier een mooie kast van vroeger die hij weg doet omdat hij nu te veel (dure) candy cabs heeft :cry: ?
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Fri Sep 01, 2006 15:10

Er staan er wel meer hoor. Misschien krijg je maar 2 hits als je op masterplay zoekt, maar je moet de hele sectie maar eens doorlopen.
Check bijvoorbeeld eens advertentie: 4878632113
e-mail de verkopers en doe een bod, ze nemen heus wel contact met je op. Als je een paardetrailer hebt dan zou ik er meteen een paar voor een prikkie kopen. Die dingen worden echt voor veel te weinig aangeboden. Sla uw slag! Een beter niet-Japanse cab ga je niet vinden (denk ik)
Marktplaats is echt the place voor deze cabbies, check elke dag en ik garandeer je dat je binnen een maand achter een masterplay staat. Check wel goed de monitor uit. Is heel belangrijk. Joysticks zijn standaard leaf-switch en ik denk dat de meeste mensen die meteen hebben vervangen door Sanwa's, die daar overigen op passen!
En als hier iemand een niet candy wegdoet dan zal hij waarschijnlijk niet zo vet zijn als een masterplay
User avatar
wibraman
Active Level:
Active Level:
Posts: 197
Joined: Tue Aug 01, 2006 17:37
Location: Bergen op Zoom

Post by wibraman » Fri Sep 01, 2006 16:48

En wat zou ik als richtprijs moeten nemen voor een kast? En waar zou ik eventueel die nieuwe stick(s) kunnen bemachtigen? Trouwens wel bedankt voor alle informatie :wink:
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Sep 01, 2006 17:35

Nieuwe sticks en buttons voor die kasten kun je bij Suzo bestellen.
User avatar
wibraman
Active Level:
Active Level:
Posts: 197
Joined: Tue Aug 01, 2006 17:37
Location: Bergen op Zoom

Post by wibraman » Fri Sep 01, 2006 18:29

Misschien een domme vraag, maar wie of wat is Suzo?
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Sep 01, 2006 18:33

User avatar
wibraman
Active Level:
Active Level:
Posts: 197
Joined: Tue Aug 01, 2006 17:37
Location: Bergen op Zoom

Post by wibraman » Fri Sep 01, 2006 19:44

Okee, bedankt. Ik zie nu de catalogus en de aparte categorieën, maar kan alleen wel nergens de prijzen vinden. Als je weet waar ik die ook nog kan vinden dan maak je me helemaal gelukkig Ken :)
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Mon Sep 04, 2006 14:01

d wrote:zwaar is een understatement. Warning koop geen Masterplay als je nog moet gaan verhuizen. En als je dan gaat verhuizen, bel me niet :lol:
Er zitten wieletjes onder dus je kan hem rollen.
Maar gebruik nooit de woorden trap en Masterplay in een zin.
Ik moet hem helemaal uit elkander gaan halen. Volgens mij zijn bepaalde delen ook aan elkaar gelijmd. Duidelijk niet ontworpen voor zolders :evil:


jazeker gelijmd ja, het frame is heel makkelijk te tillen met 2 man en dan hoef je geen powerranger te zijn hehehe
daarom heb ik toen mijn monitor enzo eruitgehaald, scheelt echt aangezien je dan makkelijker door een trapgat kan manouvreren ook.
dus voor tips en tricks weet je me te vinden :p
Ik ga volgend jaar verhuizen, naar woning met een liftje...dus hij hoeft alleen naar beneden :)
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
wibraman
Active Level:
Active Level:
Posts: 197
Joined: Tue Aug 01, 2006 17:37
Location: Bergen op Zoom

Post by wibraman » Mon Sep 04, 2006 19:56

Ach, mocht het niet passen, dan kunnen we altijd het raam er nog uit halen aan de voorkant van ons huis, moest vorig jaar ook toen de bank te groot bleek te zijn om door de deur te kunnen :lol:

Maar weet iemand waar ik de prijzen in die catalogus kan zien op de site die Ken mij gaf? Ik zie namelijk wel producten staan (een heleboel), maar ik zie alleen het artikelnummer zonder prijs :cry:

Want ik heb misschien een kast gevonden waarvan de sticks vervangen moeten worden.
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Tue Sep 05, 2006 07:33

Ik heb mijn shit hier gekocht:
http://www.starcab.net/index.php?cPath=23_68
User avatar
wibraman
Active Level:
Active Level:
Posts: 197
Joined: Tue Aug 01, 2006 17:37
Location: Bergen op Zoom

Post by wibraman » Tue Sep 05, 2006 20:11

Welke adviseer je me? (overigens bedankt voor de site)
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Sep 05, 2006 20:36

Sanwa of Seimitsu, de rest is troep.
User avatar
wibraman
Active Level:
Active Level:
Posts: 197
Joined: Tue Aug 01, 2006 17:37
Location: Bergen op Zoom

Post by wibraman » Wed Sep 06, 2006 21:01

Dan zal ik eens rondkijken, allemaal bedankt :D
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Tue Sep 12, 2006 13:15

He wibraman, ik heb nog een leuke kast voor je: high tech originele neo geo arcade cabinet. Ziet er prima uit en van binnen is alles netjes en vrij recent voor een oude kast. Laat maar even weten wat je er voor over hebt, ik kan je eventueel ook wat foto's sturen als je me je email post. Eventueel kunnen er nog een paar mvs games bij, kan besproken worden. mijn email is ruderudie@hotmail.com
User avatar
wibraman
Active Level:
Active Level:
Posts: 197
Joined: Tue Aug 01, 2006 17:37
Location: Bergen op Zoom

Post by wibraman » Tue Sep 12, 2006 18:17

Ik heb je een mail gestuurd :wink:
Post Reply