Dreamcast stuff

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Gameholic

Dreamcast stuff

Post by Gameholic » Wed Sep 28, 2005 23:12

Yo Ken,

Aangezien ik tal van mooie foto's van Akihabara heb gezien heb ik het idee dat er nog wel heel veel coole Dreamcast spullen te koop zijn.

Bijvoorbeeld;

Wat zijn de prijzen van games zoals Trizeal en US Shenmue? Ik weet dat dit beide gewilde titels zijn dus die zullen zeker aan de prijs zijn.

En zijn er in de shops ook nog special edition Dreamcasts te koop? Zoals de Hello Kitty versie, D-Direct versies etc.?

Ik zal van de week eens kijken wat ik zoal nog zoek op Dreamcast gebied!

Thanks Ken
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Sep 28, 2005 23:17

Die US ShenMue heb ik van de week ook gezocht voor een maat van me maar dat viel nog tegen, sterker nog ik heb em even niet zo snel gevonden. Trizeal zie je ook niet zo vaak dus blijft ook nog enigzins prijzig ook, ik denk zo rond de 35 euro.
Laat maar weten welke andere games je nog zoekt.

Ik heb zo'n beetje alle DC's wel gezien en weet ook wel waar ze te vinden zijn, zoals Hello Kitty, R7, Biohazard DC etc.
Hou wel in de gaten dat vooral DC dozen nogal duur zullen zijn om op te sturen, echt licht zijn ze niet.
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Sep 29, 2005 17:20

Cool Ken. Hmm ik zal binnenkort toch eens gaan kijken voor een limited edition DC zoals de R7 of Hello Kitty's. De shipping zal niet de minste zijn maarja dat heb ik er wel voor over Ik kom er nog op terug!

Wat kost Virtual On: Oratorio Tangram + Twinsticks? De game zal niet zo moeilijk zijn om te vinden geloof ik maar de twinsticks wel geloof ik.

Verder ben ik dus op zoek naar:

- US Shenmue (niet meer te krijgen dus? erg moeilijk?)
- Shenmue 1 (puur voor de collectie; zal wel redelijk makkelijk te verkrijgen zijn tegen een goede prijs?)
- Trizeal
- Chu Chu Rocket Controller met JAP game

Het heeft overigens totaal geen haast maar het zijn allemaal nog wel items die ik zoek.

Alvast bedankt voor de moeite Ken
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Sep 29, 2005 17:23

ShenMue zal rond de 10 euro zijn (incl. spinecard en hoes die vaak mist).
Chu Chu Rocket met controller weet ik ook te vinden, zal rond de 20 euro zijn. Die Twin Sticks van de DC weet ik denk ook wel te vinden.
Als ik ze zie van de week neem ik wel even de prijs in me op.
Als je een definitief lijstje hebt van stuff die je ook echt zou willen hebben dan kan ik gewoon gericht gaan shoppen voor je ipv. elke keer heen en weer gaan snap je?
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Sep 29, 2005 20:11

Nee je hebt gelijk. Daarom heb ik even eens goed nagedacht wat ik precies wil hebben.

Hieronder vind je het lijsten DC stuff welke ik zeker wil hebben:

* Trizeal
* Chu Chu Rocket met controller
* US Shenmue (mits je deze nog kan vinden)
* Shenmue 1 (als het kan zo compleet mogelijk)

Ik neem aan dat ze daar geen US import games hebben toevallig in de de shops? :) misschien stom maar ik zoek nog Typing of the Death (US) en Quake 3 Arena (US) maar die staan toevallig bij Playasia dus wie weet!

Dat was het voorlopig!

Als je dan toch in de shops bent kan je dan kijken voor welke prijzen de R7 en de Hello Kitty (blue) DC gaat? Dan bestel ik eventueel nog een DC bij de volgende bestelling!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Sep 29, 2005 20:33

Die Amerikaanse games zijn hier ook wel te krijgen, maar dat is hier import dus die zullen duurder dan zijn dan op playasia denk ik.
Ik zal kijken!
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Sep 29, 2005 20:45

Oke graag! Thanks! Kijk, als ik dan toch de EMS shipping betaal kan ik beter alles in één klap kopen.

Ik ben benieuwd wat je zoektocht oplevert!
Gungrave

Post by Gungrave » Thu Sep 29, 2005 20:51

Even een vraagje dan hier; hoe duur kost een Dreamcast met 2 controllers en een leuke game(gewoon voor een normale prijs)?
Incl. graag, dankjewel! :)
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Sep 29, 2005 22:25

Gungrave wrote:Even een vraagje dan hier; hoe duur kost een Dreamcast met 2 controllers en een leuke game(gewoon voor een normale prijs)?
Incl. graag, dankjewel! :)


Volgens mij kan je beter een DC met controllers hier in Nederland kopen. Of bedoel je dat ook Gungrave? Alleen al op marktplaats.nl heb je een aantal leuke aanbiedingen!
Gungrave

Post by Gungrave » Thu Sep 29, 2005 22:36

Gameholic wrote:
Gungrave wrote:Even een vraagje dan hier; hoe duur kost een Dreamcast met 2 controllers en een leuke game(gewoon voor een normale prijs)?
Incl. graag, dankjewel! :)


Volgens mij kan je beter een DC met controllers hier in Nederland kopen. Of bedoel je dat ook Gungrave? Alleen al op marktplaats.nl heb je een aantal leuke aanbiedingen!


Ik zou willen weten wat hij in Japan kost incl, misschien zou dat voordeliger zijn ^^
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Sep 29, 2005 22:47

Hmm.. ik denk als je naar de shipping kijkt en naar de stepdown converter dan je niet echt veel goedkoper uit bent...

maar het is jouw keuze!
Gungrave

Post by Gungrave » Thu Sep 29, 2005 22:56

Gameholic wrote:Hmm.. ik denk als je naar de shipping kijkt en naar de stepdown converter dan je niet echt veel goedkoper uit bent...

maar het is jouw keuze!


Wilde het gewoon even weten voordat ik ergens anders koop, nooit geschoten is altijd mis ^^
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Sep 29, 2005 23:04

Als je gewoon alleen maar een DC zoekt kan je die beter gewoon ergens in Nederland op de kop tikken inderdaad.
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Sep 30, 2005 18:21

Owja Ken, het hoort eigenlijk niet bij DC stuff maar ik wilde er geen aparte topic voor aanmaken, namelijk;

Ik ben op zoek naar een coole keycord voor mijn GBM Famicom. Als je toch in die shop bent voor de DC games, kan je dan eens kijken of je geen bijpassend Nintendo keycord kan vinden voor aan de Micro?

Thanks
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Oct 04, 2005 08:46

Kleine update:

Ik heb de US import versies van Typing of the Death en Quake 3 toch nog bij Playasia besteld omdat ze simpelweg erg goedkoop waren.. 25 euro incl verzending!

Hieronder vindt je de lijst met de games/stuff die ik zeker bij je wil bestellen Ken:

* Trizeal
* Chu Chu Rocket met controller
* US Shenmue (mits je deze nog kan vinden)
* StreetFighter 3rd Strike (dit is toch in Japan Zero 3?)
* Keychain/cord voor GBM Famicom version -> is dit mogelijk?

EDITED
Last edited by Gameholic on Sun Oct 09, 2005 08:51, edited 1 time in total.
Gameholic

Post by Gameholic » Sun Oct 09, 2005 08:51

Ik heb de lijst weer even geupdate... Shenmue 1 ook al gevonden.

Ken, al enig nieuws omtrent wat van DC games?

Thanks!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Oct 09, 2005 08:58

Street Fighter Zero 3 is niet 3rd Strike.
Street Fighter Zero is de Japanse naam voor SF Alpha.

Allebei de games zijn uitgekomen voor de Dreamcast.

Keycords heb je hier niet, wel sleutelhangers van Famicom.
US ShenMue heb ik gewoon niet kunnen vinden, echt bizar.

Trizeal is 35 euro.
Chu Chu met controller is 35 euro
SF 3rd Strike is 30 euro
SF Zero 3 is 25 euro

Alles compleet met spine card en in uitstekende staat natuurlijk.
Gameholic

Post by Gameholic » Sun Oct 09, 2005 10:26

Yo Ken,

Ja my bad. Had het eigenlijk kunnen weten van SF Zero 3 :)

Anyway,

Bij deze bestel ik dan Trizeal, Chuchu rocket + controller en SF 3rd Strike. Laat je me even weten wat de verzendkosten zijn en naar welke bankrekening ik het over moet maken?

Thanks man!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Oct 09, 2005 10:53

pm sent!
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Oct 12, 2005 08:02

Ken, heb je die game Cosmic Smash wel eens zien liggen in Akihabara? Ik ben benieuwd wat deze kost... ik hoor het wel! Lijkt me iig wel een coole game om in mijn collectie te hebben!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Oct 12, 2005 08:06

Niet vaak en ik denk dat die ook niet erg goedkoop zou zijn.
Ik weet zeker dat ie op Naomi goedkoper is dan Dreamcast.
Als ik em tegenkom zal ik het je vertellen.
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Oct 12, 2005 17:14

Oke cool.. ik zag em idd staan bij Playasia voor 70 euri .. eens even uitzoeken of het het geld waard is.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Oct 17, 2005 08:23

Je stuff is verstuurd.

US ShenMue heb ik vandaag gevonden in goede staat compleet, prijs 45 euro.
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Oct 18, 2005 15:33

Eeeeeej Ken,

Vraagje; ik wil als kopstuk voor mijn collectie een R7 of eventueel Sakura Wars DC.

Zou je me eens kunnen laten weten wat de prijzen zijn voor:

1. R7
2. Sakura Wars DC
3. Hello Kitty (kleur maakt niet zoveel uit)

Een van deze DC's zou ik dus graag willen hebben. Ik hoor het graag. EMS zal wel prijzig zijn maar dat heb ik er eventueel voor over (indien die R7 bijv te betalen is)

Ik hoor het graag!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Oct 18, 2005 15:40

Ik kan denk ik een R7 vinden voor 160 euro inclusief doos, maar shipping zal zeker rond de 75 euro liggen, minstens.

Sakura Wars en Hello Kitty zijn iets duurder dan de R7.
Post Reply