nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
User avatar
evildoberman
Active Level:
Active Level:
Posts: 50
Joined: Sat Mar 26, 2011 19:44
Location: limburg (weert)

nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by evildoberman » Sat Jun 02, 2018 13:51

hoi vandaag de astro 2 aangezet en jawel 2 seconde beeld toen niks meer .....

zekeringen nagekeken die blijken goed te zijn .

er is geen neckglow .....
als ik de degaus know indruk hoor je hem wel degausen ...


is er iemand die me opweg kan helpen danwel kan repraren danwel een andere ms8 29 te koop heeft ?


ik hoor het graag van jullie
User avatar
PascalP
Active Level:
Active Level:
Posts: 1248
Joined: Wed May 06, 2015 12:38
Location: Venray

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by PascalP » Sat Jun 02, 2018 14:09

Toevallig net in dit topic tot de conclusie gekomen dat Starjet wellicht de beste optie voor je is ;)

viewtopic.php?f=7&t=7110
ImageImage
User avatar
evildoberman
Active Level:
Active Level:
Posts: 50
Joined: Sat Mar 26, 2011 19:44
Location: limburg (weert)

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by evildoberman » Sat Jun 02, 2018 14:39

PascalP wrote:Toevallig net in dit topic tot de conclusie gekomen dat Starjet wellicht de beste optie voor je is ;)

viewtopic.php?f=7&t=7110



Die neemt op het moment geen arcade monitors meer aan wegens drukte :cry:
User avatar
Sp33dFr34k
Active Level:
Active Level:
Posts: 851
Joined: Mon Oct 10, 2011 19:41

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by Sp33dFr34k » Sat Jun 02, 2018 18:06

Misschien eens simpelweg recappen, tenzij het recentlijk al gedaan is.
User avatar
evildoberman
Active Level:
Active Level:
Posts: 50
Joined: Sat Mar 26, 2011 19:44
Location: limburg (weert)

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by evildoberman » Sat Jun 02, 2018 18:23

Sp33dFr34k wrote:Misschien eens simpelweg recappen, tenzij het recentlijk al gedaan is.


Ja het recappen is al gedaan
User avatar
Sp33dFr34k
Active Level:
Active Level:
Posts: 851
Joined: Mon Oct 10, 2011 19:41

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by Sp33dFr34k » Sun Jun 03, 2018 11:38

Balen.. Wordt het scherm wel statisch geladen? M.a.w. krijgt ie stroom?
User avatar
evildoberman
Active Level:
Active Level:
Posts: 50
Joined: Sat Mar 26, 2011 19:44
Location: limburg (weert)

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by evildoberman » Sun Jun 03, 2018 14:01

Sp33dFr34k wrote:Balen.. Wordt het scherm wel statisch geladen? M.a.w. krijgt ie stroom?



ja dat wel dat kun je horen
User avatar
Sp33dFr34k
Active Level:
Active Level:
Posts: 851
Joined: Mon Oct 10, 2011 19:41

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by Sp33dFr34k » Sun Jun 03, 2018 14:31

Dan heb je wellicht geluk en is je flyback niet dood. Ik zou effe op AO een topic aanmaken in de monitor sectie en een diagnose afwachten van grantspain. Hij is de monitor goeroe en m.n. van Nanao. Wees wel zo gedetailleerd mogelijk in je probleemomschrijving.
User avatar
evildoberman
Active Level:
Active Level:
Posts: 50
Joined: Sat Mar 26, 2011 19:44
Location: limburg (weert)

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by evildoberman » Mon Jun 11, 2018 23:18

chassis is op weg naar uk (grantspain)voor repair ,is eerst bij arcadia in belgie geweest de goede man ( ahum )wilde maar lieft 450 euro voor de reparatie omdat ik zijn ingebrande verotte scherm niet wilde kopen
User avatar
waiwainl
Active Level:
Active Level:
Posts: 2007
Joined: Mon Sep 23, 2013 21:04
Location: Randstad

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by waiwainl » Tue Jun 12, 2018 10:53

Nou, weten we ook waar we niet moeten zijn volgende keer.
User avatar
evildoberman
Active Level:
Active Level:
Posts: 50
Joined: Sat Mar 26, 2011 19:44
Location: limburg (weert)

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by evildoberman » Tue Jun 12, 2018 13:25

waiwainl wrote:Nou, weten we ook waar we niet moeten zijn volgende keer.



Absoluut wegblijven bij dit volk ,bij ophalen had ie mijn scherm gewoon buiten gezet ,niks erover ofzo iedereen had hem zo mee kunnen nemen .niemand die er was ,slechtse service ooit ,mensen blijf hier aub weg !!!!!
User avatar
Sp33dFr34k
Active Level:
Active Level:
Posts: 851
Joined: Mon Oct 10, 2011 19:41

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by Sp33dFr34k » Tue Jun 12, 2018 16:41

Grantspain weet er vast wel raad mee ;)
User avatar
evildoberman
Active Level:
Active Level:
Posts: 50
Joined: Sat Mar 26, 2011 19:44
Location: limburg (weert)

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by evildoberman » Fri Jun 15, 2018 15:27

kan op slot, chassis was onherstelbaar nu een ms9-29 voor in de plaats gekomen thnx sp33dfr34k for the hint!!!
User avatar
Sp33dFr34k
Active Level:
Active Level:
Posts: 851
Joined: Mon Oct 10, 2011 19:41

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by Sp33dFr34k » Fri Jun 15, 2018 17:35

Jammer, dat moet wel flink mis zijn geweest als grant tot zo'n conclusie komt. Heb je details gekregen omtrent het probleem? Ben nu wel benieuwd. Goeie deal kunnen maken mbt de MS9? :)
User avatar
PascalP
Active Level:
Active Level:
Posts: 1248
Joined: Wed May 06, 2015 12:38
Location: Venray

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by PascalP » Fri Jun 15, 2018 19:33

MS8 schijnt ook lastig te zijn om aan onderdelen te komen, zo is de flyback trafo bijvoorbeeld niet meer te krijgen...
ImageImage
User avatar
evildoberman
Active Level:
Active Level:
Posts: 50
Joined: Sat Mar 26, 2011 19:44
Location: limburg (weert)

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by evildoberman » Sat Jun 16, 2018 16:17

Sp33dFr34k wrote:Jammer, dat moet wel flink mis zijn geweest als grant tot zo'n conclusie komt. Heb je details gekregen omtrent het probleem? Ben nu wel benieuwd. Goeie deal kunnen maken mbt de MS9? :)



ding was gewoon gaar toen ik hem kocht van ronnie zal der verder hier niet teveel poes pas van maken...... maar voor mij geen kast van rklok meer! :naughty:
hydropeter
Active Level:
Active Level:
Posts: 1
Joined: Wed Jun 20, 2018 21:03

Re: RE: Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by hydropeter » Wed Jun 20, 2018 21:14

Scherm was bij ons binnen gekomen voor gratis offerte. De monitor die wij hadden aangeboden was geen verplichting tot aankoop, deze had inbrandschade zoals ook eerder aan de koper laten weten, foto's getrokken maar moeilijk te capteren. Na analyse monitor, zouden de kosten op 450€ geraamd worden, maar we kregen geen kans om uit te leggen wat de oorzaak was. Het zegt genoeg dat de andere hersteller in de uk hem als 'onherstelbaar' bestempelde. Tenslotte hebben we de monitor achter het huis onder een afdak klaar gezet in afspraak met de persoon in kwestie, daar hij hem zo snel mogelijk wilde ophalen, maar wij niet thuis waren toen. Jammer dat ons bedrijf op deze manier beschreven wordt, aan een verhaal zijn steeds 2 kanten. Dit wilde ik ook even kwijt hier.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
User avatar
evildoberman
Active Level:
Active Level:
Posts: 50
Joined: Sat Mar 26, 2011 19:44
Location: limburg (weert)

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by evildoberman » Thu Jun 21, 2018 09:40

Dag peter grappig dat je je hier laat zien nu ,om je verhaal beter te maken ......

je wilde 450 euro voor wat condensatoren te vervangen dat was het probleem dat je me vertelde ,ik heb je toen gezegd dan laat maar dat wordt me te duur .hierna een post op een ander forum geplaatst waar verteld werd voor dat geld heb je 2 andere chassis !!!! en inderdaad 185 euro incl verzending van uit uk ,dus wie neemt wie nou in de zeik.je wilde me daarna niet meer te woord staan en hebt inderdaad het scherm buiten gezet ,ronduit brutaal dachten wij zo maar misschien doen ze dat bij jullie in belgie anders ?en het scherm dat je me aandbood was wel royaal ingebrand ,raar jij zag het niet ,wij wel en je vriendin die erbij stond zag het ook wel ?????

ga je hier nu niet beter voordoen dan het was ,je wilde gewoon vlug goed geld maken !Wat dacht je bij jezelf hij moet wel anders heeft ie niks dus ik kan vragen wat ik wil :hand:
en dat wilde ik iedereen even duidelijk maken over je meer niet ,maar das al genoeg dus nogmaals
MENSEN KIJK UITMET ARCADIA REPAIRS IN BELGIE !!!

Peter heb je nu speciaal een acountje gemaakt om je verhaal te doen ? erg hoor als je het beter met mij had opgelost was dat niet nodig geweest :naughty:
Last edited by evildoberman on Thu Jun 21, 2018 10:22, edited 3 times in total.
User avatar
evildoberman
Active Level:
Active Level:
Posts: 50
Joined: Sat Mar 26, 2011 19:44
Location: limburg (weert)

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by evildoberman » Thu Jun 21, 2018 09:49

Maar we hebben ook goed nieuws de kast werkt weer ,als nieuw met een chassis van de master of repairs ,NEE SORRY NIET ARCADE REPAIRS ,grantspain heeft een mooi gerecapped ms9 -29 chassis gestuurd en de kast speelt weer perfect ! thnx allemaal voor de info omtrent uk grantspain repairs !
User avatar
waiwainl
Active Level:
Active Level:
Posts: 2007
Joined: Mon Sep 23, 2013 21:04
Location: Randstad

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by waiwainl » Thu Jun 21, 2018 10:17

Fijn toch, met wat omwegen Kun je weer lekker spelen.
User avatar
evildoberman
Active Level:
Active Level:
Posts: 50
Joined: Sat Mar 26, 2011 19:44
Location: limburg (weert)

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by evildoberman » Thu Jun 21, 2018 10:20

waiwainl wrote:Fijn toch, met wat omwegen Kun je weer lekker spelen.



Ja precies , fijn dat er fora zoals deze zijn waar nog echte liefhebbers zitten die elkaar willen helpen . jammer dat handelaren en so called reparateurs hier bijna altijd misbruik van willen maken. :vomit:
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by Psykick » Fri Jun 22, 2018 21:42

Ik sluit mij aan bij Evildoberman. Door de jaren heen heeft Peter de kunst ontwikkeld om absurde bedragen te rekenen voor board repairs en anderssoortige repairs. Vraagt stevast veel te veel voor onderdelen en maakt misleidende deals, waarbij hij rommel als waardevolle parts verkoopt. Ook hier stonden alle parts als grofvuil onder een afdak achter het huis.
De echte pro's zoals Grantspain en Ken Westerfield zijn kundige technicians die hele normale bedragen rekenen voor hun repairs en binnen fatsoenlijke tijd klaar zijn met een repair. Peter doet er een hele dag over om iets te repareren en rekent dan al zijn uren netjes door. Je betaalt dus eigenlijk voor zijn onkunde, want het werk waar hij €450,- voor rekent vraagt een echte pro max. €100,- voor.
Jammer dat je zo te werk gaat Peter, voor de rest ben je een aardige kerel, maar verre van een professional, want zo ga je niet met klanten om en ook niet met spullen.
User avatar
evildoberman
Active Level:
Active Level:
Posts: 50
Joined: Sat Mar 26, 2011 19:44
Location: limburg (weert)

Re: nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

Post by evildoberman » Sat Jun 23, 2018 10:54

Psykick wrote:Ik sluit mij aan bij Evildoberman. Door de jaren heen heeft Peter de kunst ontwikkeld om absurde bedragen te rekenen voor board repairs en anderssoortige repairs. Vraagt stevast veel te veel voor onderdelen en maakt misleidende deals, waarbij hij rommel als waardevolle parts verkoopt. Ook hier stonden alle parts als grofvuil onder een afdak achter het huis.
De echte pro's zoals Grantspain en Ken Westerfield zijn kundige technicians die hele normale bedragen rekenen voor hun repairs en binnen fatsoenlijke tijd klaar zijn met een repair. Peter doet er een hele dag over om iets te repareren en rekent dan al zijn uren netjes door. Je betaalt dus eigenlijk voor zijn onkunde, want het werk waar hij €450,- voor rekent vraagt een echte pro max. €100,- voor.
Jammer dat je zo te werk gaat Peter, voor de rest ben je een aardige kerel, maar verre van een professional, want zo ga je niet met klanten om en ook niet met spullen.




Amen brother Amen :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Post Reply