[Gezocht] VHS speler
[Gezocht] VHS speler
Aantal jaren geleden alles weggedaan met opruimen, nu weer op zoek naar een deftige VHS speler met scart, composiet of svideo uitgang.
Iemand nog wat op zolder liggen waar ie vanaf moet?
Iemand nog wat op zolder liggen waar ie vanaf moet?

Re: [Gezocht] VHS speler
Ja dat is een goeie, van de week maar eens checken!
Is omdat ik mijn Star Wars video’s op mijn CRT wil kijken + nog die Street Fighter Manga film, dus ik heb alle tapes die ik nodig heb
Is omdat ik mijn Star Wars video’s op mijn CRT wil kijken + nog die Street Fighter Manga film, dus ik heb alle tapes die ik nodig heb

Ik had toendertijd voor mijn Atomiswave games vhs hoezen nodig. En toen moest ik 1 euro voor 10 videos betalen.
Daarom. Ik heb nog een Cradle of Filth videoband liggen. Kon het niet over mijn hart verkrijgen om die weg te doen.
En opnames van Dynamo en Aardschok van headbangersball (waar ik geweest was).
Keertje omzetten ofzo. Kan mijn schoonvader is vragen. Je brengt me op ideeen
Daarom. Ik heb nog een Cradle of Filth videoband liggen. Kon het niet over mijn hart verkrijgen om die weg te doen.
En opnames van Dynamo en Aardschok van headbangersball (waar ik geweest was).
Keertje omzetten ofzo. Kan mijn schoonvader is vragen. Je brengt me op ideeen

Inmiddels een mooi Sony spelertje gescoord, nu nog ff een verloopkabeltje van scart naar composiet scoren en gaan 

wel na kijken de band weer terugspoelen he!! anders 2.50 boete in een potje 

Da Dude wrote:allekabels.nl
Deze hebben ze ja;
https://www.allekabels.nl/scart-kabel/8 ... kabel.html
Maar eens kijken of ik nog meer nodig heb, beetje zonder voor 1 kabel van €3,95 nog eens €3,95 verzenden te betalen

ZeMMiK wrote:wel na kijken de band weer terugspoelen he!! anders 2.50 boete in een potje
Dure videotheek had je, was bij ons vroeger HFL 1,-