DIY Jamma passthrough adapter
- Sp33dFr34k
- Active Level:
DIY Jamma passthrough adapter
Bij deze een aantal DIY jamma passthrough adapters te koop. Ik had er destijds een aantal nodig en kon ze alleen in bulk kopen.
Deze kun je dus zelf solderen, en dan kun je er een jamma passthrough van maken. Je krijgt de connector, het fingerbordje en de voltmeter.
Ik gebruik deze zelf om mijn originele jamma connector een beetje te ontzien, en heb er een 5v metertje op gezet. Maar je kunt er bijvoorbeeld ook van alles van aftakken of juist aansluiten zoals je 6e button, of het geluid aftappen voor een koptelefoonconnector of iets dergelijks.
Prijs per kitje is €10, incl. verzending.
Deze kun je dus zelf solderen, en dan kun je er een jamma passthrough van maken. Je krijgt de connector, het fingerbordje en de voltmeter.
Ik gebruik deze zelf om mijn originele jamma connector een beetje te ontzien, en heb er een 5v metertje op gezet. Maar je kunt er bijvoorbeeld ook van alles van aftakken of juist aansluiten zoals je 6e button, of het geluid aftappen voor een koptelefoonconnector of iets dergelijks.
Prijs per kitje is €10, incl. verzending.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Re: DIY Jamma passthrough adapter
Laatste kickje voor Nozomi, als iedereen hier voorzien is gaan ze internationaal, heb er nog steeds te veel liggen
Ik stuur je een PM als ik terugkom van m'n werk.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
cthulhu wrote:Ik stuur je een PM als ik terugkom van m'n werk.
Prima!
Ik neem er graag eentje van je
Past de edge connector er in 1x op of moet er worden gezaagd? (De contactjes lijken net te kort om te solderen.)
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Goeie vraag, ik zou even moeten checken of ze er in een keer op passen, ik heb er zelf wel de dremel in gezet om ze korter te maken. Kom er vanavond even op terug.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Nee, er moet minimaal een aantal mm vanaf om ze te laten passen dus je moet er hoe dan ook de dremel in zetten. Sorry, had ik ff moeten vermelden. Zo gebeurd though
Geen probleem, ik heb een Dremel liggen...één van m'n beste aankopen ooit.
Kwam ik ook achter
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Heb er nog steeds een paar liggen
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Kick, heb er nog steeds enkele liggen. Hoeven niet weg, mag wel
Even een domme vraag wellicht, maar zou ik hier ook eenvoudig een MVS naar JAMMA layout-adapter mee kunnen maken?
Ligt er aan welke MVS unit je hebt. De 1 slots die ik heb zijn gewoon JAMMA. De 2 slots idd niet.
Denk dat het wel wat gepruts wordt om die lijntjes anders te leggen. Kan je wellicht beter een kleine Jamma loom kopen en daar de draadjes correct solderen.
Denk dat het wel wat gepruts wordt om die lijntjes anders te leggen. Kan je wellicht beter een kleine Jamma loom kopen en daar de draadjes correct solderen.
Ik heb een Jamma multislots layout inderdaad.
Zal eens kijken naar die Jamma loom waar je het over hebt.
Zal eens kijken naar die Jamma loom waar je het over hebt.
Je zult ook het stereo/mono stukje moeten aanpassen, behalve dat zijn het inderdaad maar een paar draadjes trekken voor de buttons die afwijken