Voor een projectje zoek ik een van de volgende (console only, geen accessoires nodig)
- psone met modchip
- playstation 1 met modchip
- fat playstation 2 met modchip
[WTB] Playstation 1 of 2 (mod)
Re: [WTB] Playstation 1 of 2 (mod)
Ik vermoed dat je specifiek voor een model met modchip vraagt i.v.m. regiovrij/imports?
Ik heb een unboxed PAL phat PS2 (met iLink) + Netwerk adapter met Memory Card/Free McBoot. Je kan hier een 3.5" IDE (of met een convertor SATA) harde schijf in plaatsen en hiernaartoe je games kopiëren = regio vrij en snellere laadtijden en/of je kunt je originele imports omzetten en branden naar DVD-R om te hierop te kunnen spelen.
Vraagprijs €100,-
Ik heb een unboxed PAL phat PS2 (met iLink) + Netwerk adapter met Memory Card/Free McBoot. Je kan hier een 3.5" IDE (of met een convertor SATA) harde schijf in plaatsen en hiernaartoe je games kopiëren = regio vrij en snellere laadtijden en/of je kunt je originele imports omzetten en branden naar DVD-R om te hierop te kunnen spelen.
Vraagprijs €100,-
S-E-G-A
Ik heb al een PAL phat ps2 met Free mc Boot en HDD, maar ik zoek een PS1 of PS2 met chip om import NTSC ps1 spellen te spelen.
Heb nog wel een PS1 met chip liggen.
PAL, 9000 serie
Stuur je morgen wel foto als je interesse hebt
PAL, 9000 serie
PascalP wrote:Heb nog wel een PS1 met chip liggen.
PAL, 9000 serie
Heb wel interesse
heb er 2, beide net getest met mod
1tje is best netjes, anders is gedeeltelijk zilver gespoten (don't ask me why...)
€17,50 incl verzenden per stuk of €30 incl verzenden voor beide
1tje is best netjes, anders is gedeeltelijk zilver gespoten (don't ask me why...)
€17,50 incl verzenden per stuk of €30 incl verzenden voor beide