Tk: Gunforce Hammering Harry, Snes Copiers, Chassis etc.

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
User avatar
Asure
Active Level:
Active Level:
Posts: 628
Joined: Sat Apr 20, 2013 16:12
Location: It's grim up north!

Tk: Gunforce Hammering Harry, Snes Copiers, Chassis etc.

Post by Asure » Fri Jan 20, 2017 14:12

Gunforce irem €115
Hammering Harry irem €150
Sanwa 29e31s vga naomi chassis €125
PM1745 chassis, doet helemaal niks €50

Snes copier: Super Wildcard FFE 32Mbit (Met PAL CIC, werkt op 50/60 bij mij, snes is gemod) €75
Snes copier: GDSF7 128MBit (geen idee if pal/ntsc, ik heb mijn CIC in de Snes disabled) €100
Snes copier: GDSF7 128MBit (geen idee if pal/ntsc, ik heb mijn CIC in de Snes disabled) €100
Snes copier: GDSF7 128MBit (geen idee if pal/ntsc, ik heb mijn CIC in de Snes disabled) €100
GDSF7 DSP adapter €15

De GDSF7 met 128Mbit is voldoende om die Star ocean vertaling / rip en ToP op te draaien van 30 floppies :)

De SWC heeft een vaste adapter er op. Zo heb ik hem gekocht en werkt prima.
De GDSF7 heeft een center-negative voeding nodig, deze is niet bijgeleverd. Je hebt een stevige voeding nodig, 1000mA +
De GDSF7's hebben bij mijn weten geen batterij aan boord meer. In een aantal zit een PAL CIC en werken ze direct op een PAL snes.
Ik heb alleen de Snes weer ergens opgeborgen en kan niet uitzoeken welke nu PAL zijn :) Volgens mij is er een PAL Snes opstelling op t event.
Alle copiers voorzien van werkende nieuwe floppydrives een jaar of drie geleden.
Ze werken iig. allemaal op een Snes met CIC disable en ook op 50/60Hz

Kan morgen mee naar 't event. Alles origineel en nette staat. Chassis inclusief remote boar(s).
Image
Post Reply