[TK][Updated] SF2 / GDSF7 128mbit copyunit voor SNES -NTSC-

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
Asure

[TK][Updated] SF2 / GDSF7 128mbit copyunit voor SNES -NTSC-

Post by Asure » Tue Jul 04, 2006 15:38

Ik heb hier nog een Professor SF2 / Game Doctor SF7 liggen, in NTSC uitvoering. Eventueel is hij tot PAL om te bouwen door plaatsing van een andere CIC, alleen heb ik geen cheap pal snes cartje meer liggen om de CIC te translplanteren.

De unit is 128 mbit, dus je kan er (bijna) alles op spelen, behalve natuurlijk de SFX games en anderen met extra chips (lees: Mario Kart, Starfox e.d.). Hij kan games 'onthouden' als je de stroom er op laat staan.

Hoofdmenu
4 Games in ram geladen
Self-test menu

In de shots heb ik in de eerste 4 slots van 8mbit games ingeladen.
Zoals je kunt zien zit er 16x 8m beschikbaar. Games kunnen via flop, of via lpt-kabel naar de unit worden geupload. Hij is compatible met Ucon64 uiteraard (pc progje)

Eventueel kan ik na opsturen van een pal cartridge de cic transplanteren. Natuurlijk kun je ook een regio-vrij mod in je Snes/SFC hebben zitten, en in dat geval is er geen werk van mijn kant nodig :)

Unit is wel gebruikt maar ziet er nog redelijk goed uit, floppydrive werkt. Doe maar een goed bod :)

- Alex

Pics:
[/url]
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Mon Jul 17, 2006 22:17

Kan de foto's niet checken want dan heb ik een user + password nodig. Heb je ook een foto van de copybox zelf?
Asure

Post by Asure » Sun Jul 23, 2006 13:28

Permissions even goed gezet, nu kan iedereen het zien :)
Ik maar denken, waar blijven de reacties... dom.

Pics van de units zelf zal ik ff toevoegen zsm.
Post Reply