Ik neem alle goodies mee voor het event. Dus buttons, sticks you name it.
Deze week komt er (als UPS op tijd is) een extra lading stuff binnen waaronder ook Sanwa JLF's. Dus vrijwel alle parts van Shadaloo.eu liggen er uitgestalt.
Als je iets nodig hebt laat het me ff weten dan hou ik het alvast apart.
Arcade parts @ playworks event
Re: Arcade parts @ playworks event
Misschien een stomme vraag maar neem je ook leuke hoeveelheid 24mm buttons mee of is het handig vooraf even een bestelling aan je door te geven?
Ik heb nog een aantal 24's liggen (in vrijwel alle kleuren) die ik mee zal nemen. Als de zending op tijd binnen is heb ik ruim voldoende.
Hey Chris,
Kun je voor mij 2 Neutrik NAUSB-W-B apart houden? Alvast dank.
Betalen met cash of is overmaken ook mogelijk ?
Machello wrote:Hey Chris,
Neem ik mee voor je. Cash bij voorkeur.
flay wrote:Chris,
Zou je nog een PS360+ hebben?
Ik moet ff kijken of ik er nog eentje heb. Waarschijnlijk wel aangezien ik er meestal een paar achter hou.
Lol vanmorgen een scan gedaan van de tracking code en het pakket is ondertussen geweest in:
Japan -> China -> Thailand en nu in India. Over het algemeen gaat ie dan nog eens naar Duitsland en dan pas naar Nederland

Japan -> China -> Thailand en nu in India. Over het algemeen gaat ie dan nog eens naar Duitsland en dan pas naar Nederland

Vandaga is dan eindelijk de zending binnen gekomen. Alles is dus ruim aanwezig inclusief eindelijk weer een aantal JLF sticks.