Atomiswave S/D cab
Atomiswave S/D cab
Misschien als ik het hier post krijg ik wat meer belangstelling.
Zoals sommige al weten kan ik via iemand in Duitsland aan 2 Atomiswave cabs komen.
Het plan is dus om eind Juli of begin Augustus naar Hamm te rijden om ze op te halen ( Ik woon vlak bij de Duitse grens dus moet geen probleem zijn)
Ik hoef er geen 2 te hebben dus ik vroeg me af als misschien iemand anders geïnteresseerd is in een Atomiswave cab, ik kan er ook wel 1 bestellen maar de prijs word dan te hoog.
Prijs word dus nu 50,- euro en bij het ophalen nog 1200,- euro per cab, misschien dat de prijs nog iets omlaag kan. Maar zoals het er nu naar uitziet kost het dus 1250,- euro per cab. En ja deze kerel is te vertrouwen check ebay alleen al (zoek Neo_Arcadia) goeie feedback! Hij is ook op killercabs actief en daar staan ook wat foto's van de cabs.
Zoals sommige al weten kan ik via iemand in Duitsland aan 2 Atomiswave cabs komen.
Het plan is dus om eind Juli of begin Augustus naar Hamm te rijden om ze op te halen ( Ik woon vlak bij de Duitse grens dus moet geen probleem zijn)
Ik hoef er geen 2 te hebben dus ik vroeg me af als misschien iemand anders geïnteresseerd is in een Atomiswave cab, ik kan er ook wel 1 bestellen maar de prijs word dan te hoog.
Prijs word dus nu 50,- euro en bij het ophalen nog 1200,- euro per cab, misschien dat de prijs nog iets omlaag kan. Maar zoals het er nu naar uitziet kost het dus 1250,- euro per cab. En ja deze kerel is te vertrouwen check ebay alleen al (zoek Neo_Arcadia) goeie feedback! Hij is ook op killercabs actief en daar staan ook wat foto's van de cabs.
Ze zijn niet nieuw, maar zijn in zeer goede staat. (komt ook omdat deze cabs helemaal niet oud zijn)
Voor een review moet je hier ff kijken http://www.killercabs.com/articles-view ... hp?view=10
En wat foto's van de cabs

Voor een review moet je hier ff kijken http://www.killercabs.com/articles-view ... hp?view=10
En wat foto's van de cabs

You'll see when I get it
Het is een oudere cab, maar qua beeldweergave is deze beter voor 15khz games. Er is ook het probleem dat de atomiswave een real flat tube heeft, je zult nooit het beeld helemaal goed krijgen zoals op oudere rondere screens. Ik zie dit ook op mijn TV's, de 1 is flat, de ander niet. En het is jammer dat de atomiswave maar een 1 player paneel heeft.

Het is een oudere cab, maar qua beeldweergave is deze beter voor 15khz games. Er is ook het probleem dat de atomiswave een real flat tube heeft, je zult nooit het beeld helemaal goed krijgen zoals op oudere rondere screens. Ik zie dit ook op mijn TV's, de 1 is flat, de ander niet. En het is jammer dat de atomiswave maar een 1 player paneel heeft.

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
DreamerNL wrote:You'll see when I get it![]()
Ben erg benieuwd....
Even terug komend op real flat....

Wat kan je niet goed krijgen?
Flat of niet moet niets uitmaken.
Eerder andersom dat je een probleem hebt met de bolling dat je randen moet laten verdwijnen buiten het scherm.
2d fighting rules
Ken wrote:En bovendien zijn er ook 2 player panels voor een AW/Egret 3 cab.
á 300 dollar....
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat ALLE jap sit down cabs fantastisch zijn en het is vet als je er een hebt, de een heeft gewoon iets meer voordelen dan de ander. Het ligt er ook aan wat voor games je erop wilt gaan spelen, ik ga meer voor de oudere, omdat atomiswave toch geport word naar de ps2.

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Elf wrote:Weet jij leuk vind natuurlijk.
Maar ik koop hem ook voor Naomi en spellen zoals Tekken 4 etc. dus ik 31hz wel handig.
Ik gok dat je een Neo Candy 25 op het oog hebt ?
Heb ik het goed?
Uiteraard wat ik leuk vind.
Nope, het is geen SNK cab. De mooiste cabs in mijn ogen zijn de Taito's. Laten we maar zeggen dat ik de meest gewilde cab van het moment krijg

DreamerNL wrote:Elf wrote:Weet jij leuk vind natuurlijk.
Maar ik koop hem ook voor Naomi en spellen zoals Tekken 4 etc. dus ik 31hz wel handig.
Ik gok dat je een Neo Candy 25 op het oog hebt ?
Heb ik het goed?
Uiteraard wat ik leuk vind.
Nope, het is geen SNK cab. De mooiste cabs in mijn ogen zijn de Taito's. Laten we maar zeggen dat ik de meest gewilde cab van het moment krijgNu moet het toch wel makkelijk zijn denk ik toch haha.
Egret II of Egret III?
Ga ik door voor de koelkast?

Ik weet nog goed dat ik bij MAK! Japan was en vroeg wat zij de beste cabinets vonden. Toen we het hadden over de Egret II en de New Astro City waren ze allen duidelijk in hun oordeel dat ze de New Astro City een veel betere kast vonden. Ik ken de binnenkant van een Egret II niet. Ik weet wel dat New Astro City een betere cabinet is dan een Neo Candy en dat de controls van een New Astro gewoon hetzelfde zijn als de Egret. Zelfde positie, zelfde layout, het gaat dus alleen om het scherm voor zover ik echt kan bepalen. En daar zit gewoon waarschijnlijk een Nanao scherm in, nou dan maakt het echt geen jackass uit of je nou een Egret II of New Astro of (nog beter) een Atomiswave met multisync hebt.
In een egret 2 zit ook een nanao, dus daar zit het verschil niet.
Egret 2 is gewoon de beste keuze omdat je de monitor in 2 min kan draaien. Voor de rest zal er weinig verschil zijn. De meeste mensen kopen een egret 2 voor de easy rotation functie, daarom zijn dit ook de duurste "oudere" cabs.
Ik vind een egret 2 ook nicer uitzien dan de andere cabs, dit is ook een van de redenen dat ik een egret 2 koop.
Wat betreft de nieuwere cabs met multisync, volgens eigenaren die dit hebben kunnen testen is de kwaliteit van de 15khz low res games iets minder omdat je de scanlines beter ziet door die monitoren. High res moet een genot voor het oog zijn though.
Egret 2 is gewoon de beste keuze omdat je de monitor in 2 min kan draaien. Voor de rest zal er weinig verschil zijn. De meeste mensen kopen een egret 2 voor de easy rotation functie, daarom zijn dit ook de duurste "oudere" cabs.
Ik vind een egret 2 ook nicer uitzien dan de andere cabs, dit is ook een van de redenen dat ik een egret 2 koop.
Wat betreft de nieuwere cabs met multisync, volgens eigenaren die dit hebben kunnen testen is de kwaliteit van de 15khz low res games iets minder omdat je de scanlines beter ziet door die monitoren. High res moet een genot voor het oog zijn though.