Wat kasten op marktplaats

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Wat kasten op marktplaats

Post by Psykick » Sat Feb 06, 2016 15:02

Ik heb wat kasten op MP gezet, mocht je interesse hebben, maak ik voor Nozomi members natuurlijk wel een hele goed prijs :)

Voorbeeld :

http://link.marktplaats.nl/m1018822460
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Wat kasten op marktplaats

Post by Psykick » Sat Feb 06, 2016 15:41

thnx Pieter! Ook voor het helpen met de foto's en zo :mrgreen:
User avatar
Sphere
Active Level:
Active Level:
Posts: 795
Joined: Mon Sep 24, 2012 23:30
Location: Zoetermeer
Contact:

Re: Wat kasten op marktplaats

Post by Sphere » Sat Feb 06, 2016 15:52

Geen probleem man, ik vind het gewoon heerlijk om met de hobby bezig te zijn. Succes met de verkoop! :D
User avatar
Machello
Active Level:
Active Level:
Posts: 430
Joined: Wed Sep 17, 2014 21:20
Location: Beuningen

Wat kasten op marktplaats

Post by Machello » Sat Feb 06, 2016 16:10

Succes met de verkoop!
User avatar
ChapDDR
Active Level:
Active Level:
Posts: 951
Joined: Thu Aug 30, 2012 19:59
Location: Utrecht

Re: Wat kasten op marktplaats

Post by ChapDDR » Sun Feb 07, 2016 18:20

Jammer dat de drum station al de deur uit gaat, die had ik heel graag in keer willen proberen in het nieuwe NGC :P Succes met de verkoop man!
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
User avatar
Péé
Active Level:
Active Level:
Posts: 79
Joined: Tue Nov 17, 2015 20:19

Re: Wat kasten op marktplaats

Post by Péé » Sun Feb 14, 2016 12:58

Ik houd de aangeboden kasten van Psykick op MP nu al een tijdje in de gaten, en ben verbaasd dat er (zo het lijkt) nauwelijks interesse is?

Zelf heb ik enorm getwijfeld over Hydro Thunder, daar ik binnenkort ruimte beschikbaar heb, maar de Dreamcast versie heb ik, en reeds veel gespeeld.
Ik weet daarom niet of de arcade versie zo veel leuker is om te hebben/spelen.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Wat kasten op marktplaats

Post by Psykick » Sun Feb 14, 2016 13:15

Dat klopt Péé, het is met kasten in NL heel verschillend qua aanbod en interesse. Sowieso is NL niet echt een goede markt ervoor, maar je kan ineens uit het niets iemand treffen die een specifieke kast graag wil hebben en dan verkoop je hem ineens.

Het probleem in NL is vaak dat mensen geen ruimte ervoor hebben en niet snel een kast kopen die maar voor één game bedoeld is (dedicated).

De reden dat ik deze kasten te koop heb aangeboden is omdat ze allemaal single games zijn. Ik wil in mijn concept eigenlijk alleen maar games die tegen of met elkaar te spelen zijn.

Ik had graag een Hydro Thunder twin gehad, maar kwam hem maar niet tegen, vandaar dat deze te koop staat. Ik heb ook erg veel de DC versie gespeeld, maar dit is toch echt anders, omdat de controls veel toffer zijn!
Kom anders een keer spelen en beslis dan wat je ervan vindt :)
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Wat kasten op marktplaats

Post by Da Dude » Sun Feb 14, 2016 13:20

Hydro Thunder vond ik persoonlijk op de DC niet echt speciaal (vond ik Wave Racer op de N64 VEEL leuker). De cab is wel heel gaaf vind ik. ook voor mijn lengte een betere cab ;-)
Twin is altijd leuker. maar dat neemt veel plaats in in huis.
User avatar
Péé
Active Level:
Active Level:
Posts: 79
Joined: Tue Nov 17, 2015 20:19

Re: Wat kasten op marktplaats

Post by Péé » Sun Feb 14, 2016 21:13

@ Da Dude; N64 Wave Racer is inderdaad erg leuk, in dit spel is het net of je de golven "voelt" en de sfeer is super.
Hydro Thunder is iets heel anders, en -naar mijn mening- meer een arcade racer met toch onderling heel mooie verschillende koersen.

@ Psykick; Dank voor je uitnodiging :)

Ik woon echter in gem. Hardenberg (Overijssel) en naar Zoetermeer(?) is het zo'n 2 uur rijden.
Daarom zou ik dus alleen je kant op komen als ik nagenoeg zeker ben dat ik toch voor een Hydro Thunder kast ga, en wij het van tevoren al eens zouden zijn over de prijs.

Een twin racer lijkt mij ook mooi, maar gezien de ruimte kijk ik toch uit naar verschillende dedicated kasten echter, alles op zijn tijd.
Op het moment heb ik een San Francisco Rush kast die ik -ondanks dat deze volgens mij niet erg gewaardeerd wordt- een geweldige racer vind.

Maar goed, ik zal er nog eens over peinzen.
User avatar
VHS
Active Level:
Active Level:
Posts: 22
Joined: Fri May 22, 2015 10:22
Location: Nederland

Re: Wat kasten op marktplaats

Post by VHS » Mon Feb 22, 2016 09:49

Oh fuck, Wave Race op de N64 is geniaal. Speel die eens met een stuur op je pc, dat is helemaal te gek!
Post Reply