Heb je nog shmups voor de console liggen die je voor een mooi prijsje weg doet dan laat maar wat weten.
Het volgende heb ik al
Ps1
Raystorm
Raycrisis
Viewpoint
Strikers 1945
Strike force hydra
G-darius
Raiden project
Ge ki oh
R-types
Ps2
Assault suits valken
Sylpheed
Gradius 5
R-type fInal
1945
Castle shikigami 2
Raiden 3
Steel dragon
Dragon blaze
Psyvariar
Mobile light force 2
Espgaluda
Dodonpachi
Mushimesama
Saturn
Thunder force 5
Radiant silver gun
Gradius deluxe pack
Layer section
Dreamcast
Giga wing
Borderdown
Bangai-o
Xbox/xbox 360
Shikigami evolution
Deathsmiles
Ginga force
Otomedius excellent
Espgaluda 2
Akai katana
Under defeat hd(ookvoor ps3)
R type dx(gb color)
Nanostray(ds)
Shmups gezocht
Re: Shmups gezocht
Eerste post op het forum, jezelf niet voorstellen, maar wel om een mooi prijsje vragen..? Jij hebt lef 

ha ha
das waar stel je ff voor
helaas niks liggen voor je
das waar stel je ff voor
helaas niks liggen voor je
Denk dat ik wel het e.a. voor je heb 
Deathsmiles (Japan, sealed) (€60,-), Espgaluda 2 (Japan, zagn) (€50,-), Under defeat hd (PAL, zagn) (€20,-)
Je zoekt Otomedius Excellent, maar wellicht ook interesse in Otomedius Gorgeous? Heb de Japanse Xbox 360 versie nieuw in seal liggen.
Verder heb ik ook de US PS2 versies van R-type fInal (€15,-) en Gradius 5 (€50,-) in zo goed als nieuwe staat.

Deathsmiles (Japan, sealed) (€60,-), Espgaluda 2 (Japan, zagn) (€50,-), Under defeat hd (PAL, zagn) (€20,-)
Je zoekt Otomedius Excellent, maar wellicht ook interesse in Otomedius Gorgeous? Heb de Japanse Xbox 360 versie nieuw in seal liggen.
Verder heb ik ook de US PS2 versies van R-type fInal (€15,-) en Gradius 5 (€50,-) in zo goed als nieuwe staat.
S-E-G-A 

Volgens mij is die lijst hetgeen hij al bezit.
Maar Nickotine, stel jezelf even voor in offtopic, en reageer even op deze post.. Voordat hij in rook opgaat
Maar Nickotine, stel jezelf even voor in offtopic, en reageer even op deze post.. Voordat hij in rook opgaat

LOL, maar goed met pareltjes als deze moet je eigenlijk altijd een dubbel exemplaar hebben voor een leuk prijsje
Maar dan denk ik dat ik ook nog wel het e.a. heb wat je nog -niet- hebt 

S-E-G-A 

Zou me even voorstellen in off topic.
De lijst is inderdaad van games die ik al heb.
@ robert, stuur me maar een pm met je prijs voor otomedius daar heb k mischien wel interesse in
De lijst is inderdaad van games die ik al heb.
@ robert, stuur me maar een pm met je prijs voor otomedius daar heb k mischien wel interesse in
Ik ga morgen even kijken of ik nog meer schmups in de aanbieding heb, die je nog niet hebt
PM zal daarna volgen.

S-E-G-A