Rano? --> [TK] PSP Ceramic White + 3 Games

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Juul

Rano? --> [TK] PSP Ceramic White + 3 Games

Post by Juul » Sat Apr 29, 2006 16:21

Dan doe ik het maar even zo... Ik heb je al verscheidene PM's gestuurd, maar ik krijg maar geen reactie hoewel je toch actief bent op de fora.

Laat even wat van je horen wat betreft onze deal.

Juul
Last edited by Juul on Mon May 01, 2006 13:59, edited 1 time in total.
Juul

Post by Juul » Sun Apr 30, 2006 12:33

Wil meneer Rano even reageren, want het lijkt erop dat je je afspraak niet na wil komen?
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Apr 30, 2006 13:21

Rano is nou niet bepaald een persoon om z'n afspraken niet na te komen, geloof me. Ik weet niet hoe de situatie is maar hij is een eerlijke gozer. Misschien heeft hij het druk met Insidegamer V3, who knows. Al een mailtje gestuurd ipv een PM? :) Succes er nog verder mee ;)
Juul

Post by Juul » Sun Apr 30, 2006 13:53

Jah, zal even mailtje sturen. Misschien een beetje een 'voorbarige' reactie van me aangezien hij het inderdaad best eens druk met IG V3 zou kunnen hebben...

Maar wacht eigenlijk al sinds de 25ste op een of andere respons, en het geld wat met de deal gemoeit gaat kan ik best gebruiken op het moment.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Sun Apr 30, 2006 14:34

Mja, waarom excuses verzinnen?
Als hij wel op dit forum in de tussentijd kan posten, waarom dan geen reactie hier of op PM?
Druk schmuk.
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Sun Apr 30, 2006 14:55

Druk? onzin.

Je hebt altijd wel 1 min tijd om een pm te beantwoorden.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Juul

Post by Juul » Sun Apr 30, 2006 22:04

Iemand een idee of 'ie toevallig net op vakantie is of zo?
Juul

Post by Juul » Mon May 01, 2006 13:59

Bleh, heb het gehad met hem.

M'n Ceramic White PSP + 3 Games (GTA:LCS, Lumines en Wipeout Pure) gaat opnieuw in de verkoop. Mocht iemand hier interesse hebben 'let me know'. 250 euro incl. en het is voor jou.

Krijg overigens ook jeuk van de nieuwe Insidegamer en het "Exchange" systeem...
User avatar
Ricepuppet
Active Level:
Active Level:
Posts: 362
Joined: Wed Oct 05, 2005 11:43
Contact:

Post by Ricepuppet » Mon May 01, 2006 15:12

Juul wrote: Krijg overigens ook jeuk van de nieuwe Insidegamer en het "Exchange" systeem...


Geef je groot gelijk, mij zie je voorlopig niet meer daarzo :P
http://facebook.com/bleedingviolin - BleedingViolin - Customizing at a Higher Level
Juul

Post by Juul » Tue May 02, 2006 01:17

Rano wrote:Ik kan je de garantie geven dat ik hem van je koop tegen de 25e.


Hmm ja, whatever...
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Tue May 02, 2006 11:39

25 mei zeker?
Wel kut dit. Dacht dat je op zo'n klein forum wel eerlijk tegen elkaar kon zijn.
Als je 'em niet meer hoeft, dat je dat dan gewoon even meldt.
Ik heb met Juul diverse goede en snelle (mja, wonen in dezelfde stad) deals gehad, dus de beste man verdient wel wat meer respect. Of je nou voor insidegaymer werkt of niet.
Juul

Post by Juul » Tue May 02, 2006 14:36

Weet je wat het vervelende is, ik had destijds een aantal gegadigden, waaronder mensen die serieus geinteresseerd waren (die ook de hele set voor de gevraagde prijs wilden overnemen).

Rano overbood toen echter met een kleine marge. Maar goed, ik dacht Rano dat is een zekerheidje en bovendien verdien ik zo nog een extraatje dus waarom niet. Ik moest dan alleen de PSP ruim anderhalve week voor 'm vasthouden totdat 'ie z'n salaris binnen had. Ook niet zo'n probleem.

Maar nu wordt het wel eens tijd dat ik het geld krijg want ik ben aan het sparen/uitgeven voor een nieuwe PC. Dus nu loop ik vooralsnog 250 euro mis. Ik heb afgelopen dagen nog contact opgenomen met 2 van de andere geinteresseerden toen, maar beiden waren in de tussentijd al voorzien :(

Best kut dus.

Tja, en mensen op Insidegamer zit zo diep in z'n r**t dat iedereen toch achter hem staat. Maar heb het dus met IG ook behoorlijk gehad.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Wed May 03, 2006 23:18

Weet je al meer?
Hij was vandaag nog op IG actief.
Juul

Post by Juul » Thu May 04, 2006 12:22

Nee nee, gaf hem eerst het voordeel van de twijfel, maar heb m'n eerste PM op IG de 25e (van april) gestuurd, in de tussentijd nog een aantal stuks (ook eentje hier op Nozomi) en ook eenmaal een mailtje naar z'n op IG opgegeven email-adres.

Hij ontloopt me dus opzettelijk. Naja, kan 'm natuurlijk niet (meer) dwingen om het te kopen, wat ik ook niet meer zie gebeuren. Dus een dezer dagen zal er ergens wel een nieuwe advertentie van mij verschijnen :(
User avatar
Ricepuppet
Active Level:
Active Level:
Posts: 362
Joined: Wed Oct 05, 2005 11:43
Contact:

Post by Ricepuppet » Thu May 04, 2006 12:45

Ja. idd, fuck hem. Plaat 'em gewoon opnieuw, vergeet die ish.
http://facebook.com/bleedingviolin - BleedingViolin - Customizing at a Higher Level
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Thu May 04, 2006 12:52

Yo Ken, ik ben er vrij zeker van dat je dit ook leest.
Misschien een idee om hier ook maar een Elite lijst aan te maken?
Dit soort shit kan niet.
Juul

Post by Juul » Thu May 04, 2006 13:55

Oke, ik ben niet het type om iemand door het slijk te halen, maar ik wilde dit er nog wel aan toevoegen:

[...] Jammer dat je deal met Rano niet doorging, ik heb zelf ook wel eens zo'n vage actie van Rano meegemaakt. Helaas heb ik inmiddels al een PSP gekocht. Anders had ik het voor €240 zeker overgenomen! [...]


Deze reactie ontving ik op een PM naar een van de personen die destijds ook interesse had om te vragen of deze interesse er nog was.

Ben dus blijkbaar niet de enige... Hij zal zeker 99% goede deals hebben gehad, maar deze 1% vind ik (persoonlijk) toch zeer vervelend. Beloof het dan niet, zeker als je een ander zo lang laat wachten.


ManoRevolver wrote:Yo Ken, ik ben er vrij zeker van dat je dit ook leest.
Misschien een idee om hier ook maar een Elite lijst aan te maken?
Dit soort shit kan niet.


Ehm, maar is hij hier ook niet administrator slash moderator? Dat is het 'probleem', op elk forum zo'n beetje waar hij actief is heeft 'ie 't voor het zeggen.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Thu May 04, 2006 14:02

Juul wrote:Ehm, maar is hij hier ook niet administrator slash moderator? Dat is het 'probleem', op elk forum zo'n beetje waar hij actief is heeft 'ie 't voor het zeggen.


Dat is inderdaad het probleem ja. Dat admins en mods denken dat ze alles kunnen maken. Misschien is dat op grote fora makkelijk, maar vind dat we zoiets op een klein forum als dit niet toe kunnen laten.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu May 04, 2006 14:18

Laat ik ten eerste beginnen met te zeggen dat ik Roy persoonlijk ken en nooit problemen met hem heeft gehad op welk gebied dan ook. Hij is verantwoordelijk voor het ontwerp en het online brengen van dit forum, dus in mijn boekje heeft ie echt wel wat credit. Het is natuurlijk vervelend dat het zo is gelopen en het is misschien niet netjes, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dit zomaar laat gebeuren. Hij is weinig op msn, dus ik heb het er niet met hem over kunnen hebben. Ik zou zeggen vergeet het gewoon, zet je PSP opnieuw te koop en move on.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Thu May 04, 2006 14:20

Ken wrote:Laat ik ten eerste beginnen met te zeggen dat ik Roy persoonlijk ken en nooit problemen met hem heeft gehad op welk gebied dan ook. Hij is verantwoordelijk voor het ontwerp en het online brengen van dit forum, dus in mijn boekje heeft ie echt wel wat credit. Het is natuurlijk vervelend dat het zo is gelopen en het is misschien niet netjes, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dit zomaar laat gebeuren. Hij is weinig op msn, dus ik heb het er niet met hem over kunnen hebben. Ik zou zeggen vergeet het gewoon, zet je PSP opnieuw te koop en move on.


OMFG :lol:, dat bedoelde Juul dus.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu May 04, 2006 14:25

Zolang jullie weten dat je geen zaken meer met hem moet doen is het toch klaar of niet?
Iedereen moet dat voor zichzelf bepalen, ik zal dat namelijk wel nog doen omdat ik nooit problemen heb gehad. Ik denk dat het in deze topic wel duidelijk is geworden wat jullie ervan vinden, maar ik ga niet iemand afbranden voordat hij de kans heeft gehad zich hier op te verdedigen. Nogmaals, denk dat er meer achter zit dan dat hij jullie zomaar zit te negeren.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Thu May 04, 2006 14:30

Je hebt nooit problemen gehad omdat je hem wellicht persoonlijk ken (dat weet ik dan weer niet), en tuurlijk moet een ieder voor zichzelf weten met wie hij of zij zaken doet. Dat neemt niet weg dat dit een hele slechte gang van zaken is, wat zelfs jij zou moeten toegeven. Als iemand actief kan zijn op het internet, is het een kleine moeite om een PM of Email te beantwoorden, en te zeggen van; Nee, ik hoef 'em niet meer, sorry.
Daarom zijn op de meeste forums die elite lijsten er ook, slechts ter waarschuwing, waarop iemand persoonlijk kan beslissen verder te handelen of niet. Zoiets moet niet in een topic wat over 2 maanden ergens op pagina 1 staat verdwijnen.
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Thu May 04, 2006 16:03

We moeten nu niet mensen een hand boven het hoofd gaan houden hier he. Als het een "gewone" user was, had ie allang de hele zeik met stront over zich heen gekregen.

Rano kan toch gewoon wat van zich laten horen ipv te ontwijken?
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Juul

Post by Juul » Thu May 04, 2006 18:32

Ken wrote:Hij is verantwoordelijk voor het ontwerp en het online brengen van dit forum, dus in mijn boekje heeft ie echt wel wat credit


Dat is een beetje een scheve redenering. Mag 'ie daarom meer dan anderen dit soort dingen flikken?

Ken wrote: maar ik ga niet iemand afbranden voordat hij de kans heeft gehad zich hier op te verdedigen.


Als hij zich wil verdedigen. Die kans heeft 'ie nu ongeveer een week gekregen. Heb 'm niet meer op Nozomi gezien, hij mag van mij gerust reageren. Kijken of 'ie een fatsoenlijke reden heeft.

En over dat 'niet opzettelijk negeren', waarom staan al de door mij gestuurde PM's dan nog steeds in m'n outbox? Al ongeveer een week. Lijkt me sterk dat degene die IG ongeveer runt al die PM's 'toevallig' over het hoofd heeft gezien. De allereerste PM (25 april) heeft 'ie wel daadwerkelijk gezien, dus ik denk dat 'ie toen gedacht heeft iets in de trant van: "nah, geen interesse meer, laat ik de rest maar meteen wegkieperen. Hij zal het op een gegeven moment het toch wel opgeven".

En ik zal 'move onnen'. Maar toch wilde ik het even melden. Eerlijk gezegd denk ik dat Rano denkt en weet dat hij er waarschijnlijk toch goed vanaf komt. Hij is iedereens vriend, maar op deze manier niet de mijne.

Overigens sorry dat ik/we dit 'akkefietje' hier uitvechten. De deal was immers op IG. Maar aangezien ze daar het hele kopen/verkopen subforum hebben dichtgegooid en daarmee ook de elite user list (of hoe het daar ook heet) doe ik het maar hier. Bovendien zou ik dan op IG zelf een bak zeik over me heen krijgen, want wie ben ik?
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu May 04, 2006 18:53

No problem, je moet gewoon zeggen wat je er van vindt en het is geen probleem dat je dat hier doet. Als ik Roy spreek zal ik het er met hem over hebben en hier nog zeker op terugkomen. Veel succes met je verkoop man.
Post Reply