Rano? --> [TK] PSP Ceramic White + 3 Games

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Sat May 06, 2006 09:40

Rano heeft sowieso geen vlekkeloze reputatie overigens. Zegt weleens vaker dingen toe die hij later weer cancelled. Althans, dat is mijn ervaring.

Niet betalende kopers zijn de worst, vind je niet Ken :wink:.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat May 06, 2006 10:44

Ja man zeker als de verkoper naar allemaal verschillende mailadressen info gaat sturen enzo :wink:
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Sat May 06, 2006 11:00

Rustig maar, rustig maar..

Mijn inbox op IG stond de hele tijd op (0). Ken spreekt me net aan en verwijst me naar dit topic. Ik kijk net in mijn IG inbox, staan er 23 nieuwe berichten. Misschien een bug in InsideGamer v3 ofzo. Geen idee. Heb inmiddels een PM naar Juul gestuurd. En naar Wouter hoe het kan dat ik allen inbox (0) zag.

@Juul: de fout ligt bij mij. Maar misschien had je me ook ff kunnen aanspreken op MSN of een mail sturen, maar dat heb je ook niet gedaan.

General Wong wrote:Rano heeft sowieso geen vlekkeloze reputatie overigens. Zegt weleens vaker dingen toe die hij later weer cancelled. Althans, dat is mijn ervaring.

Dude, doe ff normaal. Jij had exact hetzelfde gedaan. Ik had wat Saturn spellen + hardware. Jij bood daar een bedrag op. Iemand die ook aan het bieden was gaf aan dat je het voor een prikkie kocht. Ik wist de waarde van het pakket niet. Sorry, maar ik ga geen dief van mijn eigen portemonnee zijn. Heb em daarna op eBay aangeboden en via de mail aan een gast verkocht voor 100 euro meer dan jij bood.

@de rest: het is niet nodig om me te verdedigen, maar kan het niet laten :P

Mijn account @ eBay: Rano82

Leden die positieve feedback hebben gegeven: 110
Leden die negatieve feedback hebben gegeven: 1*
Alle ontvangen positieve feedback: 148

Eat that!

*die gast die negatieve feedback is een kamikaze eBayer. Net nieuw geregistreerd, laat betalen en zeiken dat het pakketje niet binnen 2 werkdagen aankwam.
Juul

Post by Juul » Sat May 06, 2006 14:38

Ok, bij deze wil ik even melden dat het toch nog allemaal goed is gekomen! Rano wil de deal gewoon voortzetten. Voor zover ik te negatief ben geweest over Rano, m'n excuses. Hoop dat je even goed begrip hebt voor m'n situatie en daaruit voortkomend de reactie.

Volgens mij had je namelijk die PM van 25 april wel gezien. En ik heb je wel een email gestuurd naar je gmail adres dat opgegeven staat in jouw IG profiel. Dat wil ik dus bij deze ook even rechtzetten. Maar ok, als het nu allemaal goed verloopt dan zal ik verder niet meer klagen.

Juul
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun May 07, 2006 01:51

Zo zie je maar weer. 8)
R-Type

Post by R-Type » Sun May 07, 2006 15:37

Eerlijk gezegd kijk ik niet eens op van niet nagekomen afspraken.. ik heb dat zovaak gehad.

Laatst had ik het nog met een complete genny + games. En die gast had dikke verhalen van hoe graag ie het wou en bla bla bla (hij zou het zelfs wel ff ophalen!), maar uiteindelijk toch gewoon niets van je laten horen. Thats the way! Maar goed na 1 weekendje wachten die shit gewoon aan iemand anders verkocht.

Ik ben tenminste een vent en ik zeg gewoon eerlijk dat het niet door kan gaan om 1 of andere reden (bijv dat ik een goedkopere kan krijgen oid). Niet reageren is zo simpel..

Maar goed dit is opgelost, en goed zo :D
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Sun May 07, 2006 16:08

Hoera!
Post Reply