Te koop: Sega Naomi Universal cabinet
Te koop: Sega Naomi Universal cabinet
Te Koop:
Ik bied een hele mooie Sega Naomi Universal cabinet aan met het spel Virtua Tennis.
Eventueel met het spel Capcom vs SNK alleen heb ik hier geen extra knoppen voor, wel te bestellen.
Prijs: 1250 Euro (excl. btw)
Tevens heb ik ook zelzame MVS kits en spellen te koop.
groeten
Ik bied een hele mooie Sega Naomi Universal cabinet aan met het spel Virtua Tennis.
Eventueel met het spel Capcom vs SNK alleen heb ik hier geen extra knoppen voor, wel te bestellen.
Prijs: 1250 Euro (excl. btw)
Tevens heb ik ook zelzame MVS kits en spellen te koop.
groeten
Last edited by Jontra on Tue May 02, 2006 23:58, edited 2 times in total.
Sega Naomi
Gelijk heb je! Ik heb het hardstikke druk en aan msn doe ik niet. Hier heb je een paar foto's
Top kast!!
Ps. Ik ben niet die speler op de kast.

Top kast!!
Ps. Ik ben niet die speler op de kast.
Last edited by Jontra on Thu May 04, 2006 13:29, edited 1 time in total.
Das snel gereageerd.
De sega naomi is voorzien van een sega naomi 1 moederboard en een sega i/o board. De kast staat in Tilburg en levering is mogelijk . Natuurlijk moet je wel eerst komen kijken. Wil namelijk geen teleurstellingen achteraf.
Ik heb de volgende kits:
Metal Slug 1 90 euro
Metal Slug 3 160 euro
Neo turfmasters 90
Alpha Mission II 100
Pop 'n Bounce 150
Kabuki Klash 100
Aerofighters 2 90
Puzzle de Pon 80
Magician Lord 80
Top Hunter 90
Super Side Kicks 45
Ze zijn allemaal zgan en compleet (90% van de kits)
Later
De sega naomi is voorzien van een sega naomi 1 moederboard en een sega i/o board. De kast staat in Tilburg en levering is mogelijk . Natuurlijk moet je wel eerst komen kijken. Wil namelijk geen teleurstellingen achteraf.
Ik heb de volgende kits:
Metal Slug 1 90 euro
Metal Slug 3 160 euro
Neo turfmasters 90
Alpha Mission II 100
Pop 'n Bounce 150
Kabuki Klash 100
Aerofighters 2 90
Puzzle de Pon 80
Magician Lord 80
Top Hunter 90
Super Side Kicks 45
Ze zijn allemaal zgan en compleet (90% van de kits)
Later
Last edited by Jontra on Thu May 04, 2006 15:04, edited 2 times in total.
Okey ik heb je nog een keer een pm gestuurd.
Kan je misschien voor alle mensen hier ook even de richtprijzen van de MVS kits vermelden?
EDIT-zie hierboven mensen!
Kan je misschien voor alle mensen hier ook even de richtprijzen van de MVS kits vermelden?
EDIT-zie hierboven mensen!
Last edited by Ken on Thu May 04, 2006 15:23, edited 1 time in total.
Inderdaad daar heb ik geen rekening mee gehouden. 1250 vaste prijs inclusief btw.
Mocht iemand concrete interesse hebben dan kun je me gewoon bellen dat gaat veel makkelijker.
Wellicht zijn er mensen die denken dat de prijs aan de hoge kant ligt. Maar is dat zo? Goedkoper zijn ze wel te verkrijgen maar vergeet dan niet de volgende zaken:
* monitor problemen
* verkleuringen (geel ipv wit)
* Inbrandingen van sigaretten
By the way wij ik ben geen groothandel maar een verzamelaar die wel eens iets de deur uit doet.
Zijn mensen op zoek naar iets specifieks dan kan ik dat misschien regelen.
Mocht iemand concrete interesse hebben dan kun je me gewoon bellen dat gaat veel makkelijker.
Wellicht zijn er mensen die denken dat de prijs aan de hoge kant ligt. Maar is dat zo? Goedkoper zijn ze wel te verkrijgen maar vergeet dan niet de volgende zaken:
* monitor problemen
* verkleuringen (geel ipv wit)
* Inbrandingen van sigaretten
By the way wij ik ben geen groothandel maar een verzamelaar die wel eens iets de deur uit doet.
Zijn mensen op zoek naar iets specifieks dan kan ik dat misschien regelen.
Hei Jontra, hoe zit het nu met die MVS games? Je bent hier plaatjes etc aan het posten, maar ik krijg niet eens antwoord op diverse mails en pm's...ik ben haast aan t denken om niks meer van je te kopen omdat je niet eens hierop reageert...hoe moet het dan als iemand je betaald...gaat dat ook zo dan?

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "