JAMMA pcb's

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

JAMMA pcb's

Post by Psykick » Wed Dec 10, 2014 11:37

Zo, eindelijk eens tijd om wat pcb's te koop te zetten, wordt zo nu en dan aangepast :)

Alle prijzen zijn excl. verzenden


MVS 2 slot moederboard, werkt uitstekend

€50,- Verkocht

Image

Asterix JAMMA pcb, werkt prima

€60,- Verkocht

Image

Pacmania JAMMA pcb, werkt prima

€160,-

Image

Image

Mappy, origineel Namco board, werkt prima en wordt geleverd met adapter

€100,- verkocht


Image

Image


Ms. Pacman, falcon boot, werkt prima en wordt geleverd met adapter

€35,-


Image


Image
User avatar
Marcosan30
Active Level:
Active Level:
Posts: 1254
Joined: Sat Apr 28, 2012 17:52
Location: Steenwijk (Nederland)

Re: JAMMA pcb's

Post by Marcosan30 » Wed Dec 10, 2014 19:55

Crap te laat, had graag asterix weer gekocht.

Spijt van dat ik die pcb ooit heb weg gedaan :(
Image
User avatar
Sp33dFr34k
Active Level:
Active Level:
Posts: 851
Joined: Mon Oct 10, 2011 19:41

Re: JAMMA pcb's

Post by Sp33dFr34k » Wed Dec 10, 2014 21:17

Asterix blijft geniaal he, had je idd nooit weg moeten doen!
User avatar
Marcosan30
Active Level:
Active Level:
Posts: 1254
Joined: Sat Apr 28, 2012 17:52
Location: Steenwijk (Nederland)

Re: JAMMA pcb's

Post by Marcosan30 » Wed Dec 10, 2014 22:52

Lol via Patrick een andere mogelijkheid gevonden :mrgreen:
Image
User avatar
cocobolo
Active Level:
Active Level:
Posts: 138
Joined: Sun Sep 11, 2011 13:38
Location: Apeldoorn

Re: JAMMA pcb's

Post by cocobolo » Wed Dec 10, 2014 23:42

haha, wat enorm grappig, dat houten jamma-testkastje heb ik ergens in 2000-2002 gebouwd :) ! Ik meen dat ik het heb verkocht een paar jaar later aan Jan van Rosmalen uit Vinkel maar weet het niet meer zeker :) Leuk om hem weer terug te zien en dat hij nog steeds in gebruik is :D
User avatar
chrd
Active Level:
Active Level:
Posts: 35
Joined: Sat Feb 16, 2013 23:48

Re: JAMMA pcb's

Post by chrd » Wed Dec 10, 2014 23:51

Mooie testbank! 8) (en mooie PCB's voor nette prijzen)
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: JAMMA pcb's

Post by Psykick » Thu Dec 11, 2014 00:00

cocobolo wrote:haha, wat enorm grappig, dat houten jamma-testkastje heb ik ergens in 2000-2002 gebouwd :) ! Ik meen dat ik het heb verkocht een paar jaar later aan Jan van Rosmalen uit Vinkel maar weet het niet meer zeker :) Leuk om hem weer terug te zien en dat hij nog steeds in gebruik is :D



Haha, leuk om te weten wie de vorige eigenaar was. Ik heb hem gekregen van Arcadegek en zoals je kunt zien behoorlijk onder handen genomen :D
Het ging mij vooral om het feit dat hij vrij groot is en van hout is, lekker makkelijk om je pcb's op te leggen en genoeg ruimte om voeding, kabels etc. in kwijt te kunnen. Heb er veel plezier van :)

@chrd, thnx!
User avatar
cocobolo
Active Level:
Active Level:
Posts: 138
Joined: Sun Sep 11, 2011 13:38
Location: Apeldoorn

Re: JAMMA pcb's

Post by cocobolo » Fri Dec 12, 2014 08:41

Ik er er destijds eerst mijn 19 inch hantarex op staan dus vandaar dat ik hem wat stevig heb gemaakt. Ik herinner me dat ik (beetje knullig) op een gegeven moment een multimeter had ingebouwd om de voltage van de voeding te kunnen meten. Dus ook wel een displaym maar die stak gewoon door de bovenkant geloof ik. Jouw displays zijn veeeeeeel mooier :D !

Ik had die rode 220V schakelaar geloof ik zo gemaakt zodat hij het ingebouwde stopcontact kon bedienen : daar zat mijn Hantarex in : ik schakelde met de groene knop de voeding voor de pcb uit zodat ik die kon wisselen zonder iedere keer dan ook de monitor uit te schakelen (met die rode knop). Dat leek me goed voor het behoud van de monitor. En ik testte in die dagen zeer vaak pcb's dus dat was belangrijk.
Ik had ruim 600 pcb's, ik had een complete muur helemaal vol met pcb's en iedere pcb zat in zijn eigen gloednieuwe wit-kartonnen doos. Alleen al die dozen hebben me destijds meer dan 1000 euro gekost haha. Door een verhuizing moest op een gegeven moment een keuze gemaakt worden en toen heb ik alles in 1 keer verkocht.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: JAMMA pcb's

Post by Psykick » Fri Dec 12, 2014 21:12

Kom jij ook toevallig uit het noorden en heb jij toen alle pcb's aan Niels verkocht? Bekend verhaal dit namelijk :D

Ik heb op die rode schakelaar nu een 110v voeding gezet zodat ik ook monitoren kan testen, ideaal. Voor de rest is hij nu af en kan ik lekker klooien :)
User avatar
cocobolo
Active Level:
Active Level:
Posts: 138
Joined: Sun Sep 11, 2011 13:38
Location: Apeldoorn

Re: JAMMA pcb's

Post by cocobolo » Fri Dec 12, 2014 22:29

Nee, ik kom uit Apeldoorn. Ik ken Niels wel, maar ik heb al mijn pcb's aan Jan van Rosmalen in Vinkel verkocht. Ongetwijfeld heeft hij alles per stuk doorverkocht en er aardig aan verdiend ;-) Dat is prima, ik had door de verhuizing geen tijd om per stuk te gaan verkopen. Hij kwam met een auto + aanhanger en alles zat propvol toen hij wegging ;)
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: JAMMA pcb's

Post by Psykick » Fri Dec 12, 2014 23:34

Hehe, ok. Ja zo werken die dingen eenmaal, maar Jan is wel een geschikte kerel en geen profiteur, gewoon een eerlijke handelaar.

Soms moet je gewoon even schoon schip maken en dan weer rustig dingen opnieuw doen, houdt het spannend :D
Post Reply