Algemene voorwaarden Community Store

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Algemene voorwaarden Community Store

Post by Ken » Tue Sep 27, 2005 23:03

Iets vanuit Japan opgestuurd krijgen is vanaf nu erg simpel geworden.
Geen moeilijk gedoe meer met credit cards of paypal en geen omslachtige verhalen, maar gewoon een duidelijk verhaal waar iedereen gebruik van kan maken.

Op dit deel van het forum kun je niet alleen reageren op stuff die ik af en toe neerzet, maar vooral ook je verzoeken doen.
Op die manier kan iedereen die ook die game wil kijken wat die moet gaan kosten en de verzendkosten ervan.

Betalen gaat op een hele simpele manier, namelijk gewoon via de postbankrekening in Nederland.
Ik haal de game z.s.m. in huis als deze wordt aangevraagd en een akkoord is bereikt. Ik zal nooit stuff hier plaatsen die ik nog in mijn bezit heb, om teleurstelling te voorkomen en vooral ook de staat van het artikel te bepalen. Deze kan met retro stuff nogal belangrijk zijn.
Ik ben zelf erg kritisch op de stuff die ik voor mezelf en anderen koop.

Alles behalve een enkele game (dus bijv. PSP) stuur ik op met EMS, zodat alles binnen 3 dagen in huis is en je gelijk een tracking nummer krijgt, zodat je kunt kijken waar je pakketje zich bevindt.
Invoerrechten etc. hoef je je meestal niet druk om te maken, maar mocht het gebeuren dat je toch belasting moet betalen of dat er toch iets kwijtraakt in de post dan is dat mij niet te verwijten.
Mocht je vragen hebben over deze voorwaarden, stel ze dan gerust.

Ik doe deze community store in eerste instantie om mensen te voorzien van hardcore stuff die je moeilijk ergens anders op internet vindt en hopelijk ook tegen een schappelijke prijs. Vooral arcadegames zijn op internet overal nog veel te duur en hier wil ik wat aan gaan doen.
Nozomi is nou eenmaal voor en door gamers en die instelling heb ik op de community store dus ook.

Ken
Post Reply