Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Locked
appel123
Active Level:
Active Level:
Posts: 53
Joined: Wed Jul 09, 2014 16:12

Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by appel123 » Fri Jul 25, 2014 15:04

Hoi, ik wil een hyperspin 4tb drive kopen uit de usa, geheel
geconfigureerd en totaal alle weels met games gesynchroniseerd..... 117 emulatoren enz......

Hij kost 400 dollar (beetje erg duur om alleen aan te schaffen) en nog paar tientjes verzendkosten....

Ik dacht als er nog meer gegadigden zijn dan kunnen we de hd kopen en een of meerdere keren een copy
van maken (losse 4 tb kost nu 128 euro).

Het hyperspin gebeuren wordt overal door particulieren aangeboden dus copy is geen probleem zou je zo denken... Toch?
Dit gaat ook over een prive hd collectie uit de usa...

Dus als je echt wilt meedoen , pm me even.

Google maar even op hyperspin 4tb en dan de bovenste youtube van kerel met petje op.

Gr.
User avatar
waiwainl
Active Level:
Active Level:
Posts: 2007
Joined: Mon Sep 23, 2013 21:04
Location: Randstad

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by waiwainl » Fri Jul 25, 2014 20:20

Is dit niet hetzelfde?
En goedkoper :mrgreen:
appel123
Active Level:
Active Level:
Posts: 53
Joined: Wed Jul 09, 2014 16:12

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by appel123 » Fri Jul 25, 2014 21:40

Idd, maar ben al uuuuuuuuuren bezig met dowloaden, instellen, syncen... Enz. Enz..... Ben er een beetje klaar mee....


De 4 tb hdd stast direct vol met alles wat je hoeft te hebben..... Uurtje instellen misschien.....

Vandaar...... :P
User avatar
Anunaki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1156
Joined: Sat Nov 03, 2012 16:04
Location: Spijkenisse

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by Anunaki » Fri Jul 25, 2014 22:50

net als die schijf in die link dus :roll:
appel123
Active Level:
Active Level:
Posts: 53
Joined: Wed Jul 09, 2014 16:12

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by appel123 » Sat Jul 26, 2014 07:24

Ik had al een paar weken geleden contact gehad met die man uit Lelystad, en hem uitgelegd wat ik precies wilde, hij zei mijdat hij niet zo compleet was als wat ik hem liet zien uit de usa.... Hij is een stuk completer als mijn collectie maar lang niet perfect... :(
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by Psykick » Sat Jul 26, 2014 08:50

Hebben wij met DaDude ook ooit een keer uit Amerika laten komen en op een gegeven moment toch achtergekomen dat je er nog veel aan moet doen, dus zonde van ons geld.

Ik ben al jaren bezig met Hyperspin en het is echt niet zo makkelijk als men denkt door even wat te downloaden en gaan. Komt echt een hoop bij kijken. Ik ben samen met Mark eindelijk zover om het perfect afgemaakt op 2TB te krijgen, waar echt alle emulators perfect op draaien en alles is ingesteld op de nieuwste Hyperspin, wat alles weer compleet omgooien was. Nou is het niet zo dat we dat gelijk te koop aanbieden, maar we gaan wel iets van systemen met op maat geconfigureerde Hyperpspins aanbieden. Volgende week kan ik je hopelijk wat meer laten zien als ik de kast van Ab79 onder handen neem.

Ik hou je wel op de hoogte :)
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by Da Dude » Sat Jul 26, 2014 14:03

Bij wie kun je die halen? Mechanical Arcade? Daar hebben wij hem gekocht. En werkte best goed, maar uiteindelijk blijf je updaten en aanpassen, wat het gewoon niet waard is. imo.

Plus ik vind het best onhandig, om met zo'n wiel door 100en games te scrollen.
Ik heb nu mameUI, en dat gaat goed. je typet de naam in, sterten en gaan.
appel123
Active Level:
Active Level:
Posts: 53
Joined: Wed Jul 09, 2014 16:12

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by appel123 » Sat Jul 26, 2014 15:31

Psykick: Das mooi om te horen, ik wacht wel even af tot je meer info hebt....

Da dude:idd ik draai nu ook maar weer mameUI voor de zoekfunctie.....en omdat hyperspin me teveel tijd ging kosten.... Nog steeds een vraagteken bij bij om goed en makkelijk te zoeken in hyperspin.... :evil:
appel123
Active Level:
Active Level:
Posts: 53
Joined: Wed Jul 09, 2014 16:12

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by appel123 » Sat Jul 26, 2014 23:28

De (nieuwste) zoekfunctie in hyperspin...... Is dat ook met keyboard of alleen met letters die je met
De joystick moet aanklikken? (kan het niet proberen nu want draai mameUI momenteel....).

:shock:
ckong

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by ckong » Sun Jul 27, 2014 09:02

En daarom is Hyperspin ook alleen maar iets voor diegenen die op een mooi uiterlijk kicken IMO, het is veel te complex om te configureren en te onderhouden. Als Hassan, die toch best wel handig is meer dat soort dingen, er al jaren mee bezig is........ En volgens mij heeft Hyperspin ook nog steeds problemen met verticale game setups. Nee, er zijn denk ik veel betere alternatieven, wellicht grafisch wat minder pimpy, maar wat maakt dat uit, het gaat om de games. En dan lijkt me een systeem met zillion emulators en multi zillion games zo wie zo een beetje onzinnig. Alhoewel, toen ik begon met die emulatie zooi, wilde ik ook alles hebben, gewoon omdat het kon. Zinloos eigenlijk.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by Psykick » Sun Jul 27, 2014 09:45

Dat is precies waar ik dus nu mee bezig ben Erik, om het functioneel te maken en echt alle crap eruit te hebben. Als ik zeg dat het al een aantal jaar duurt is het met heel veel tussenpauzes e.d., maar we hebben het nu echt in onze kop om het te finalizen. Dat houdt in dat ik bijvoorbeeld op een kast ook echt alleen maar games wil die je op een cab kunt spelen en geen Wonderswan of wat voor prehistorische console dan ook met één bit! Dat is waar de meeste tijd in heeft gezeten. Gaat voor een cab echt de ultieme config worden :)
appel123
Active Level:
Active Level:
Posts: 53
Joined: Wed Jul 09, 2014 16:12

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by appel123 » Sun Jul 27, 2014 09:49

Je hebt wel een punt ckong....... Ik had ook de constante problemen met onderhouden en het goed te krijgen......

Nu ik door dit topic misschien al op andere gedachten begin te komen :o komt er natuurlijk een anderen vraag........ :

WELKE VERSIE MAME IS VOLGENS JULLIE NU HET BESTE/MOOISTE/HANDIGSTE ENZ ENZ..... OM TE GEBRUIKEN?
(ook voor meerdere emulatoren te draaien onder een mame versie)

Ik hoor graag jullie ervaringen :mrgreen:
appel123
Active Level:
Active Level:
Posts: 53
Joined: Wed Jul 09, 2014 16:12

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by appel123 » Sun Jul 27, 2014 09:52

Psykick: wel goed dat je de moed er in houd! :P

Hoor wel waarmee je op de proppen komt...

:shock:
User avatar
OneEye
Active Level:
Active Level:
Posts: 56
Joined: Tue Sep 22, 2009 11:27
Location: Tilburg, Netherlands

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by OneEye » Mon Jul 28, 2014 09:46

Goed bezig Psykick!

als jullie zover zijn zie ik graag een update :) Ik heb door de jaren heen een paar hyperspin setups gevonden maar daar moet idd vaak een hele hoop aan gedaan worden.

Mag ik vragen welke hardware jullie gebruiken ?
en (overbodige vraag waarschijnlijk) willen jullie ook verticale themes werkend krijgen?
nicke36
Active Level:
Active Level:
Posts: 130
Joined: Sat Feb 23, 2013 16:41

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by nicke36 » Mon Jul 28, 2014 11:11

Ben een aantal jaar geleden ook met HS bezig geweest, maar je bent meer aan het configureren en prullen dan dat je games speelt op je cab.

Niets voor mij
wim1978
Active Level:
Active Level:
Posts: 22
Joined: Thu Jan 30, 2014 10:19

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by wim1978 » Mon Aug 04, 2014 23:06

voor jullie, ik heb dus die schijf van die gast uit lelystad....op zich niks mis mee, maar nog steeds alles instellen en heel veel spaanse crap etc.

Daarnaast hyperspin art etc lang niet altijd aanwezig.

Ik zoek iets/iemand die mij kan helpen e.e.a. in te stellen (tegen betaling eventueel, ben er echt klaar mee) ....zie mijn post op het forum
appel123
Active Level:
Active Level:
Posts: 53
Joined: Wed Jul 09, 2014 16:12

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by appel123 » Mon Aug 04, 2014 23:10

Dat bedoel ik dus..... Pffff......... Toch maar even wachten op psykick... :roll:
User avatar
waiwainl
Active Level:
Active Level:
Posts: 2007
Joined: Mon Sep 23, 2013 21:04
Location: Randstad

Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by waiwainl » Mon Aug 04, 2014 23:59

Is dit wat? Kwam ik toevallig tegen op zoek naar wat anders.
http://www.ombouwwereld.nl/arcadekasten ... temen.html
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by Psykick » Tue Aug 05, 2014 00:30

Die gasten hebben geen goede reputatie en verkopen ook alleen een schijf met daarop de data, het gaat juist om de configuratie per kast, systeem etc. Daar zit het echte werk qua configuratie. Ik zal er morgen nog wel het één en ander over schrijven, maar wilde even waarschuwen voor deze jongens, zijn geen betrouwbare lui, ik spreek uit ervaring.
wim1978
Active Level:
Active Level:
Posts: 22
Joined: Thu Jan 30, 2014 10:19

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by wim1978 » Tue Aug 05, 2014 08:24

Hoi Psykick

Ja klopt inderdaad. Tenminste voor die schijf die ik via marktplaats heb gekocht. Weet niet of die schijf van 4 TB waarover gesproken word ook zo in elkaar zit. Ik heb namelijk van een gast (amerikaan) een filmpje gezien die ook zijn schijf etc verkoopt. Dat ziet er op zich betrouwbaar/goed uit. Check:

http://www.youtube.com/watch?v=c3kD25_3E48

(hij heeft overigens meerdere filmpjes.)

Kunnen we gezamenlijk niet een paar onderdelen voor onze rekening nemen zodat we sneller door de zaken heen zijn? En samen een goede basisschijf maken.
appel123
Active Level:
Active Level:
Posts: 53
Joined: Wed Jul 09, 2014 16:12

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by appel123 » Tue Aug 05, 2014 08:28

Wim: die gast was waar ik het topic over begon.... 400 dollar en nog verzendkosten..... Die wilde ik met meerdere personen tegelijk bestellen...... :D
wim1978
Active Level:
Active Level:
Posts: 22
Joined: Thu Jan 30, 2014 10:19

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by wim1978 » Tue Aug 05, 2014 08:45

Hey appel,

Dat had ik begrepen ja.....daar heb ik zeker interesse in, maar dan wil ik wel weten wat we kopen. Heb zoals eerder gemeld ook een schijf gekocht van die gast van marktplaats en daar heb ik zoveel werk nog mee met installeren (waar ik overiens heeeeel slecht in ben), wheelart, opschonen en zaken werkend te krijgen.

Uiteraard moet je als je zoiets koopt de emulatoren allemaal op je persoonlijke wensen aanpassen, dat is niet erg. Maar als je zoveel geld uitgeeft wil ik geen roms meer die niet werken, ontbrekende wheelart, 100000x mahjong, niet werkende emulators, games die eruit klappen/vast slaan etc etc.

Nu weet ik niet of dit überhaupt te regelen is en weet niet of ik nu iets verlang wat dus technisch helemaal niet kan omdat je voor iedere pc afzonderlijk alles moet instellen. Heb er niet zo heel veel verstand van.
appel123
Active Level:
Active Level:
Posts: 53
Joined: Wed Jul 09, 2014 16:12

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by appel123 » Tue Aug 05, 2014 08:51

Psykick : als we nou die schijf met meerdere bestellen, (wat denk jij van die hd? Komt idd wel goed over vind je niet?) dan hebben we ieder geval alle data, weels met sync, plaatjes enz enz...... Dan vanuit daar wat wim voorstelde een basis schijf maken....

Zoals ik merk zijn hier dus best veel mensen mee aan het rommelen (en veel tijd aan het weg gooien) gezamenlijk een mooie collectie maken zal veel tijd (en met meerderen tegelijk bestellen... Ook geld) besparen voor veel forum leden denk ik....

En idd, de instellingen per pc zal nog wel wat tijd in gaan zitten maar een goede basis met alle data die je nodig hebt is er dan al...

:D
wim1978
Active Level:
Active Level:
Posts: 22
Joined: Thu Jan 30, 2014 10:19

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by wim1978 » Tue Aug 05, 2014 09:06

Appel,

Als we het zo kunnen doen doe ik mee (ligt er wel even aan hoeveel ivm de kosten, heb net mijn kast al af laten leveren, dat was al een behoorlijke aderlating hahah, maar wel meer dan de moeite waard.)

Enige waar ik wel hulp bij nodig heb is het installeren op mijn pc :oops:

Dus als iemand dat wil doen (tegen vergoeding), doe ik zeker mee!

(overigens voor diegene die interesse hebben de foto's van mijn kast staan in mijn topic .....)
wim1978
Active Level:
Active Level:
Posts: 22
Joined: Thu Jan 30, 2014 10:19

Re: Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

Post by wim1978 » Tue Aug 05, 2014 09:07

overigens appel, is het die gast van het youtube filmpje wat ik had?
Locked