Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
-
Asure
- Active Level:

Omdat
een of andere clodsack me op Marktplaats genaaid heeft, ben ik nog steeds op zoek naar een Xbox 360 met RGH.
Leek me een leuke manier om mijn dosis Cave shooters betaalbaar te krijgen, maar inmiddels had ik al een Espgaluda 2 kunnen kopen haast.
Wie heeft er eentje waar hij vanaf wil? Ik zoek geen reflows of repairs, gewoon een nette 4GB ofzo slim, heb zelf zat hdd's..

-
Da Dude
- Active Level:

-
Klote man, heb net je hele verhaal gelezen. Hoop dat je tenminste je geld nog terug krijgt
-
waiwainl
- Active Level:

Asure wrote:Omdat
een of andere clodsack me op Marktplaats genaaid heeft, ben ik nog steeds op zoek naar een Xbox 360 met RGH.
Leek me een leuke manier om mijn dosis Cave shooters betaalbaar te krijgen, maar inmiddels had ik al een Espgaluda 2 kunnen kopen haast.
Wie heeft er eentje waar hij vanaf wil? Ik zoek geen reflows of repairs, gewoon een nette 4GB ofzo slim, heb zelf zat hdd's..

Kun je niet gewoon een XBOX voor 60,- kopen op marktplaats en dan (laten) ombouwen?
Dan heb je alles zelf in de hand.
In no time je CAVE magic box bijeen

-
Cageman
- Active Level:

Niet elke XBOX van 60,- is nog aan te passen..
-
waiwainl
- Active Level:

True, maar da's kwestie van de goede vragen stellen voordat je er heen gaat

-
Ratson
- Active Level:

Tip: als iemand je naait op internet.
Ga naar je bank en zeg dat je per ongeluk geld naar een verkeerd rekeningnummer hebt overgemaakt. De bank stuurt de rekeninghouder dan tweemaal een verzoek tot terugstorten. Indien hier niet aan word voldaan krijgt u vervolgens de adresgegevens van desbetreffende rekeninghouder. Dit om eventueel zelf stappen te kunnen ondernemen.
Als je zegt dat je opgelicht bent kan de bank niks doen vanwege de privacy wetgeving en moet je dus aangifte doen.
Erg krom uiteraard, maar het werkt wel.
Heb hetzelf al twee of drie x gedaan op die manier.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
-
Da Dude
- Active Level:

-
Goeie tip. Dan gaan we met het gehele NGC crew ff de xbox ophalen, om daarna Burgers te eten bij Hasan

-
Cageman
- Active Level:

Ratson wrote:Indien hier niet aan word voldaan krijgt u vervolgens de adresgegevens van desbetreffende rekeninghouder. Dit om eventueel zelf stappen te kunnen ondernemen.
Dat geloof ik niet. Een bank mag volgens mij niet zomaar het adres van een rekeninghouder aan een particulier geven die daar om vraagt. Dat zou allerlei vormen van oplichting in de hand werken.