gezocht japanse neo geo AES spellen

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
User avatar
maartenkoster
Active Level:
Active Level:
Posts: 14
Joined: Tue Aug 21, 2012 17:26

gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by maartenkoster » Mon Nov 25, 2013 17:57

zijn er mensen die aes spellen te koop aanbieden het liefst wachten voor als ik extra bezuinigd heb voor vakantie en 2 persoons bank en ik weet niet zeker of de bonami beurs in apeldoorn deze in japans ook heeft
Image
Image
It's all about this.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by Ken » Mon Nov 25, 2013 17:58

Ik heb nog een mooie 2 persoons bank staan en vliegtickets naar de zon. Bij interesse stuur even een pm.
User avatar
maartenkoster
Active Level:
Active Level:
Posts: 14
Joined: Tue Aug 21, 2012 17:26

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by maartenkoster » Mon Nov 25, 2013 19:32

nee dat bedoel ik niet :shock: dat regelen mijn ouders maar de waarheid is heeft er iemand een stel japanse aes spellen voor mij om te bewaren zodat ik ze kan kopen of ik genoeg geld heb het lukt altijd op maart en april 2014 want dan ontmoet ik een spelcomputer beurs van bonami als deze te weinig aes games heeft dan ga ik het hier in deze forum om daar japanse ng aes spellen aan te schaffen
Image
Image
It's all about this.
stevuns
Active Level:
Active Level:
Posts: 506
Joined: Thu Jul 28, 2011 20:57

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by stevuns » Mon Nov 25, 2013 19:44

Misschien is het handig te vermelden welke AES titels je zoekt en post die pas in maart :wink:
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by ruderudie » Mon Nov 25, 2013 19:53

Ok, dus je verzoekt mensen eigenlijk games vast te houden die je dan misschien wilt overnemen maar het kan zijn dat het maart/april 2014 wordt tot je geld hebt omdat je eerst nog een bank moet kopen en lekker gaat knallen op Ibiza? Dit moet een flauwe grap zijn, ik gok beatmaster-p :). Jullie?
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by RoOd » Mon Nov 25, 2013 20:23

Ik vind het een hele normale vraag, als je zeker weet dat jenover wen half jaar je geld krijgt dan hou je dat toch vast :P
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Peet1979

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by Peet1979 » Mon Nov 25, 2013 20:50

Jongens, Maarten Koster is een jongen met een 'rugzakje'. Hij bedoeld het goed, maar het komt soms wat anders over. Op YouTube kun je hem ook vinden. Zoek maar op Maarten Koster. Misschien handig om rekening mee te houden.
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by Jinxz » Mon Nov 25, 2013 21:12

maartenkoster wrote:zijn er mensen die aes spellen te koop aanbieden het liefst wachten voor als ik extra bezuinigd heb voor vakantie en 2 persoons bank en ik weet niet zeker of de bonami beurs in apeldoorn deze in japans ook heeft


Goeie keus om AES te gaan spelen/verzamelen. Good luck!
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by Cageman » Mon Nov 25, 2013 22:23

Peet1979 wrote:Jongens, Maarten Koster is een jongen met een 'rugzakje'. Hij bedoeld het goed, maar het komt soms wat anders over. Op YouTube kun je hem ook vinden. Zoek maar op Maarten Koster. Misschien handig om rekening mee te houden.

Dank voor deze info.

Maarten, ik stel voor dat je tegen de tijd dat je geld hebt even een nieuwe post maakt. De meeste mensen hebben niet het geduld om een spel zo lang vast te houden. AES spellen zijn best duur, maar wel altijd in omloop. Eerst lekker sparen, dan bepalen welk spel je graag wil hebben, en dan vooral geduld hebben :D

Deal? :-)

Verder: welkom op Nozomi!
User avatar
maartenkoster
Active Level:
Active Level:
Posts: 14
Joined: Tue Aug 21, 2012 17:26

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by maartenkoster » Sun Dec 15, 2013 19:20

Peet1979 wrote:Jongens, Maarten Koster is een jongen met een 'rugzakje'. Hij bedoeld het goed, maar het komt soms wat anders over. Op YouTube kun je hem ook vinden. Zoek maar op Maarten Koster. Misschien handig om rekening mee te houden.


ja inderdaad als ik vragen stelt komt het heel anders over jij weet wat ik bedoel nou ik zal alvast ff wachten als de 3 maanden gegaan en ik zie geen AES spellen neem contact met mijn familie om voor mijn rekening AES spellen voor mij aan te schaffen ik bedoel het goed ikzelf wil even tegen jullie dat ik vorm van autisme hebt en daarom gaan dingen voor mij heel anders over ja ik heb rugzakjes ben iemand die niet veel verdiend wegens mijn beperking maar wat ik je al eerder verteld nog 3 maand wachten en we zullen zien wat ik tegenkom van neo geo AES
Image
Image
It's all about this.
User avatar
cthulhu
Active Level:
Active Level:
Posts: 1664
Joined: Wed Dec 17, 2008 21:56
Location: Dordrecht

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by cthulhu » Sun Dec 15, 2013 20:09

Sorry dat ik het zeg...maar gebruik alsjeblieft leestekens en hoofdletters. Het is werkelijk niet te lezen.

On topic, AES is achterlijk duur geworden de afgelopen jaren en is werkelijk niet aan te raden als je weinig geld hebt. Persoonlijk zou ik sparen voor een goedkope maar goede Supergun en een MVS systeempje, MVS cartridges hebben misschien niet de allure van AES, maar ze kosten wel een fractie van wat de meeste AES spellen kosten. Ben zelf gestopt met het kopen van AES spellen en ben overgestapt naar MVS...bevalt mij prima en heb meer geld over om aan andere spellen te spenderen.
User avatar
Marcosan30
Active Level:
Active Level:
Posts: 1254
Joined: Sat Apr 28, 2012 17:52
Location: Steenwijk (Nederland)

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by Marcosan30 » Sun Dec 15, 2013 20:51

Hallo Maarten,

1. Zodra je geld hebt, kijk dan eerst even op de bonami beurs op 23 maart in Apeldoorn.
2. Mocht je daar bepaalde AES games niet kunnen vinden (Japanse regio), laat dan hier even weten
naar welke titels je op zoek bent.
3. Ik kijk of ik die games voor je heb of help je richting iemand die ze heeft voor je zodat je ze kunt kopen

Vriendelijke groet Marco :D
Image
User avatar
zpeakabonk
Active Level:
Active Level:
Posts: 292
Joined: Sat Apr 30, 2011 17:53
Contact:

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by zpeakabonk » Mon Dec 23, 2013 01:00

hoi Maarten

ik kom regelmatig game's tegen mocht ik AES tegen komen wil ik ze wel voor je apart leggen

groeten michael
www.zpeakabonks-pinball-paradise.com for all your pinball parts
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by Trailblazer » Mon Dec 23, 2013 01:09

Ik heb wel wat beginners AES games die je voor een mooi prijsje mag overnemen. Tussen de 20 en de 50 euro. Zoek je games in dat soort prijsklasse? Anders ga je al snel naar de 70-100 euro of ver daarboven.
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
User avatar
maartenkoster
Active Level:
Active Level:
Posts: 14
Joined: Tue Aug 21, 2012 17:26

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by maartenkoster » Thu Jan 02, 2014 20:27

mensen ik heb met mijn ouders overlegt over nieuwe spellen ik heb een goede deal besloten rondt eind januari moet het bestelt wie japanse neo geo AES games heeft compleet kan het via mijn ouders adres sturen als iemand japanse neo geo AES spellen heeft pm naar mij ik heb besloten dat ik er 3 spellen mag kopen zolang het maar niet boven de 200 gaat 1 game tussen 70 of 100 euro
Image
Image
It's all about this.
User avatar
Marcosan30
Active Level:
Active Level:
Posts: 1254
Joined: Sat Apr 28, 2012 17:52
Location: Steenwijk (Nederland)

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by Marcosan30 » Thu Jan 02, 2014 20:43

Welke titels zoek je Maarten?
Ik neem aan dat je al een paar titels hebt en je wil geen dubbelen :D
Image
dexx
Active Level:
Active Level:
Posts: 503
Joined: Thu Aug 06, 2009 15:21

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by dexx » Thu Jan 02, 2014 21:43

volgens mij wil hij KOF 94 of 96 hebben, en ja AES games zijn rete duur :( ik heb het slim gedaan, heb gewoon een MVS2AES converter gekocht, werkt PERFECT!!, maar het ziet er niet uit... zo'n dikke MVS game op een converter :P
User avatar
maartenkoster
Active Level:
Active Level:
Posts: 14
Joined: Tue Aug 21, 2012 17:26

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by maartenkoster » Fri Jan 03, 2014 11:32

ik heb maar een titel heelaas maar dit zijn de spellen die ik graag wil hebben

galass fight
blazing star
king of fighters 95

meer moet ik er nog voor sparen

o ja king of fighters 94 kan ik ophalen via het spelcomputer beurs omdat magixbuttons aanwezig is
Image
Image
It's all about this.
User avatar
sombetzki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1565
Joined: Fri Feb 26, 2010 11:21
Location: Siddeburen, The Netherlands
Contact:

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by sombetzki » Fri Jan 03, 2014 11:50

Blazing star ga je niet vinden voor onder de 1000 (iig niet origineel).
User avatar
Marcosan30
Active Level:
Active Level:
Posts: 1254
Joined: Sat Apr 28, 2012 17:52
Location: Steenwijk (Nederland)

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by Marcosan30 » Fri Jan 03, 2014 12:49

Hallo Maarten,

Galaxy fight (denk dat je dat bedoeld) en king of fighters 95 zijn wel beschikbaar binnen je huidige budget.
Ik heb ze wel voor je! Pm je de details wel even :D

Blazing star is zoals Anton ook al noemde een zeer zeldzame titel! Ben bang dat dit niet haalbaar is :D
Image
User avatar
maartenkoster
Active Level:
Active Level:
Posts: 14
Joined: Tue Aug 21, 2012 17:26

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by maartenkoster » Fri Jan 03, 2014 20:49

emm hebben jullie ook andere japanse neo geo AES games blazing star zal ik niet aan beginnen maar ik zoek niet per titel hoor als iemand japanse neo geo AES games voor me heeft stuur t. naar mij king of fighters 94 is bezet die ga ik bij de beurs van bonami kopen en fatal fury special heb ik al
Image
Image
It's all about this.
dexx
Active Level:
Active Level:
Posts: 503
Joined: Thu Aug 06, 2009 15:21

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by dexx » Tue Jul 21, 2015 10:14

Maarten, hoe staat het nou met je collectie? kan je ons een update geven? dat kan je in de galerij doen ;) ben nou wel benieuwd wat je nu allemaal hebt.
User avatar
Milspex
Active Level:
Active Level:
Posts: 702
Joined: Tue Aug 27, 2013 21:40
Location: Eindhoven

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by Milspex » Tue Jul 21, 2015 10:54

mijn god wat een fail topic is dit
dexx
Active Level:
Active Level:
Posts: 503
Joined: Thu Aug 06, 2009 15:21

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by dexx » Tue Jul 21, 2015 11:03

Milspex wrote:mijn god wat een fail topic is dit


leg is uit dan? :?
User avatar
maartenkoster
Active Level:
Active Level:
Posts: 14
Joined: Tue Aug 21, 2012 17:26

Re: gezocht japanse neo geo AES spellen

Post by maartenkoster » Tue Jul 21, 2015 11:13

Milspex wrote:mijn god wat een fail topic is dit


Dit is ook een oude topic van mij. :? Gelukkig is mijn collectie groter geworden. Want toen ik deze topic starte had ik maar 1 Neo Geo AES spel. Zie nu hoe groot mijn collectie geworden is. En nu nog 1 spel te gaan. En een vitrine kant staat er vol mee. :lol:

Image

Zie het verschil. :roll:

Image

Op dit moment ben ik nu bezig een beginnetje te maken van mijn Neo Geo MVS collectie. :shock:
Image
Image
It's all about this.
Post Reply