Shadaloo's OTAKU container *pics added*

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
User avatar
Marcosan30
Active Level:
Active Level:
Posts: 1254
Joined: Sat Apr 28, 2012 17:52
Location: Steenwijk (Nederland)

Re: Shadaloo's OTAKU container *pics added*

Post by Marcosan30 » Fri Nov 22, 2013 13:56

He Chris,

Graag breng ik je via deze manier op de hoogte van mijn huidige gemoedstoestand.
Sinds de foto van 'mijn' cab op arcade otaku is mijn gedulde afwachtende houding veranderd in een ongeduldige 'ik kan niet wachten' houding. Ik heb het schuim inmiddels op de mond staan :x
Image
nicke36
Active Level:
Active Level:
Posts: 130
Joined: Sat Feb 23, 2013 16:41

Re: Shadaloo's OTAKU container *pics added*

Post by nicke36 » Fri Nov 22, 2013 14:12

Hele vette cab man, is wel wat anders dan die custom vewlix koek die ik aan het bakken ben, maar de prijs is natuurlijk ook totaal anders.
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: Shadaloo's OTAKU container *pics added*

Post by Jinxz » Fri Nov 22, 2013 15:52

nicke36 wrote:Hele vette cab man, is wel wat anders dan die custom vewlix koek die ik aan het bakken ben, maar de prijs is natuurlijk ook totaal anders.


Behalve als je je uren doorrekend ;)
Stel dat je 500 euro aan onderdelen stopt in jouw custom cab en 50 uur werk (met plannen, zagen, verfen, schuren etc. kom je daar well) ben je met 30 euro per uur al in de buurt. Blijft een hobby/passie ding, i know ;)
nicke36
Active Level:
Active Level:
Posts: 130
Joined: Sat Feb 23, 2013 16:41

Re: Shadaloo's OTAKU container *pics added*

Post by nicke36 » Fri Nov 22, 2013 16:14

Geef ik je gelijk in, er hebben me al een paar mensen gevraagd voor hen zo een cab te willen bouwen,
Maar dan zal de prijs er ook naar zijn , de meeste mensen willen voor dergelijke custom cab niet al te veel uitgeven dus dan stopt het. Als je onhandig bent met hout verf en plamuur dan kan je beter the real deal kopen (of je bent geen replica fan) Anyway super mooie cab zo een vewlix.
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: Shadaloo's OTAKU container *pics added*

Post by Jinxz » Thu May 22, 2014 08:32

Afgelopen dinsdag heb ik eens de stap genomen om wat geld in een polijst-kop voor m'n accuboor te stoppen.
Best purchase ever!
Ik wou het voorzichtig opbouwen door het te proberen op zijkappen om uiteindelijk CP's te polijsten.
D'r stond een blauwe AMI Vewlix met behoorlijk "beschadigde" kappen waar ik eigenlijk geen raad mee wist. Het waren geen diepe krassen maar oppervlakkige vegen die uiteindelijk behoorlijk zichtbaar waren en de cab echt een uitgeleefd uiterlijk gaven.
Hier een before en after na 2 minuten werk.
before:
Image

After:
Image

In het geval van diepere krassen is het echt een optie om te schuren en uiteindelijk te polijsten omdat het resultaat echt z.g.a.n. is. Voorheen was m'n angst dat er met schuren, al gebruik je uiteindelijk 1200 korrel, toch een matte finish is.
Post Reply