De verwachting is dat de container rond 21-10-2013 arriveert en laatste week october of eerste week november kan worden aangeboden.
Het verhaal achter de container:
De vonk die de interesse deed branden was die in de Darius Burst EX cab. Ik zocht naar een aanbieder, vond die en kwam als heel snel tot de conclusie dat een enkel exemplaar uit het land van de reizende zon te halen ondoenlijk was. In dat geval zou de kast bekist (8m3!) moeten worden wat erg kostbaar was.
Daarnaast had ik nog een 2e Darius EX cab gevonden wat in hield dat de bekistingskosten van de 2 cabs gelijk stonden aan het transport van een complete container, waarbij de cabs dus niet hoeven te worden bekist (hooguit goed ingepakt) aangezien ik dan de container niet hoef te delen met anderen.
Dus gingen we de container vullen en gelukkig sloot het aanbod goed aan op het product waar bij mij veel vraag naar is: Vewlix cabs!
Alle producten komen direct uit Japanse arcades, zijn dus 100% authentiek en zullen allemaal refurbished worden door yours truly. D.w.z. dat alle cabs 100% werken, alle sticks en buttons intern en extern worden schoongemaakt, nagekeken en mits nodig switches of geheel vernieuwd worden.
Alle cabs zijn upgradable zoals nu ook al gebeurd bij m'n huidige aanbod vewlix cabs. Denk aan padhacks, artwork, verlichting etc. etc.
*update* planning:
- Volgens de planning wordt de container geladen rond 9-10 sept.
Tot 9-10 kan een mail of PM gestuurd worden om aan te geven dat er interesse is in een voorwerp. Ik zet dan je naam op een lijst. Dit geeft geen directe voorrang op aankoop.
- Vertrek van het schip staat gepland op 14-15 sept.
Ik probeer per object foto's te krijgen en zal dit dan posten.
Vanaf 14-15 sept kan er betaald worden. Dit geeft voorrang op aankoop.
- Aankomst in Rotterdam staat gepland op 21 oct.
Na aankomst gaan de cabs door custom clearance en vervolgens naar mijn locatie. Daar worden ze gesorteerd en onder handen genomen. Hier neem ik op basis van een first-come-first serve de tijd voor. Verwacht uitlevering rond het einde oct. / 1e week nov.
To the point. wat komt deze kant op :
- 2 Originele Darius Burst: Another Chronical EX(!) cabs.
prijs : 3450
Wat gegevens van de game:
) 2 vrijwel naadloos aansluitende 32inch LCD's. Dus 140cm breed beeld in 32:9 verhouding

) 4 zitplaatsen met elk een buttkicker ter versterking van de bas, Sanwa stick, Sanwa buttons
) Hele dikke sound incl. extra subwoofers
) 110 volt, wordt geleverd met 220 converter
) EX versie is inclusief 4 extra schepen (2 ervan zijn unlocks). Dus 8 schepen met eigen characteristics.
) EX is inclusief 12 extra zones (O-Z) met elk hun eigen bosses.
Foto van de cab in opslag:
- 2 stuks Vewlix versie L Blauw/Zwart. Originele 1 player setup zoals in Japanse arcades.
prijs : 2145
Dit is de versie met zwart powdercoated metaal en blauwe zijpanelen en marquee.
- 3 stuks Vewlix versie L Wit/Zwart. Originele 1 player setup zoals in Japanse arcades.
prijs : 2095
Dit is de versie met zwart powdercoated metaal en witte zijpanelen en marquee.

- 4 stuks Vewlix versie F Wit/Zwart/Roze. Originele 1 player setup zoals in Japanse arcades.
prijs : 2345
Dit is de versie met zwart powdercoated metaal en witte zijpanelen en marquee en rode stickerset. Het CP heeft een rode metalen look.
) Het F model staat bekend om het snellere, lag vrije scherm.
) Inclusief Control panel movelist verlichting
) Inclusief Marquee verlichting
) Wat zwaardere voeding dan in het L model
- 6 stuks Vewlix versie C Wit/Zwart. Originele 1 player setup zoals in Japanse arcades.
prijs: 2395
Now it gets crazy

Over dit model is nml. niets bekend op the interwebz. Dit is het F model met alle voordelen van de F die speciaal in opdracht van Capcom door Taito is gemaakt. Vandaar de C benaming.
De C modellen zijn degene die je in Japanse arcades tegen komt voor SSF4AE met de volle SSF4AE stickerset en de gruwelijk mooie rode zijkappen.
Deze cabs kom je echt zelden tegen!
- 15 stuks !! Taito TypeX2 moederborden.
prijs : 335
specifieke specs buiten het feit dat het draaiende TypeX2's zijn heb ik niet. Ik kan je dus niet melden welke CPU of geheugens in de TypeX2's zitten. Alle uiteraard volledig werkend.
- Games voor TypeX2:
prijs : 90
) 1 stuk Samurai Spirit SEN
) 1 stuk KOF13
) 1 stuk BlazBlue CS
) 1 stuk Battle Fantasia
) 11 stuks Street Fighter 4
Games zijn incl. dongle en copy artwork (artwork op basis van beschikbaarheid)