Gezocht Pachislo
Gezocht Pachislo
Gezocht Pachislo voor een leuke prijs
Liefst in het noorden van het land.

Re: Gezocht Pachislo
Ja, stel je even voor 
Wat zoek je voor iets? Er zitten wel pachislo's in deze community, maar niet heel veel. Dragonfly heeft er altijd staan, niet goedkoop, maar met garantie, aangepast voor 220v en met tokens.

Wat zoek je voor iets? Er zitten wel pachislo's in deze community, maar niet heel veel. Dragonfly heeft er altijd staan, niet goedkoop, maar met garantie, aangepast voor 220v en met tokens.
Though crowd 

Ik heb m al een pm gestuurd.
Ik heb er ook eentje, een Sega Sonic Pachislo. Stond twee weken geleden op MP, maar helaas geen reactie. Wellicht gooi ik hem er deze week weer op, samen met een Star Wars Darth Vader Pachinko.
Stuur maar een PM als je eventueel interesse in de Sega Sonic hebt.
Stuur maar een PM als je eventueel interesse in de Sega Sonic hebt.
Die dingen zijn alleen leuk als decoratie, het spelletje wordt op een gegeven moment zoooo eentonig en voorspelbaar, echt geen reet aan! Excuse my French 

Dat is persoonlijk, denk ik. Ik heb een Gradius pachislo waar ik toch wel echt van geniet. Puur Japans, lekker over the top. En mijn zoon vindt het ook prachtig.
En het ook nog toffe decoratie
En het ook nog toffe decoratie

Alles is een kwestie van persoonlijke voorkeur Arjan en kinderen vinden het idd helemaal te gek, maar ik deed hem op een gegeven moment weg omdat ze ook buiten achter gokkasten een spelletje wilde doen en ik ze dat toen niet uitgelegd kreeg hehe
Blijft cker hele mooie decoratie, vooral sommige kasten zien er echt geweldig uit.
Blijft cker hele mooie decoratie, vooral sommige kasten zien er echt geweldig uit.
Psykick wrote:maar ik deed hem op een gegeven moment weg omdat ze ook buiten achter gokkasten een spelletje wilde doen
You got a point there

Psykick wrote:Alles is een kwestie van persoonlijke voorkeur Arjan en kinderen vinden het idd helemaal te gek, maar ik deed hem op een gegeven moment weg omdat ze ook buiten achter gokkasten een spelletje wilde doen en ik ze dat toen niet uitgelegd kreeg hehe
Moest lachen om je kids, exact same problem here..