Verkoop een Hoop!

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
N0VA
Active Level:
Active Level:
Posts: 88
Joined: Wed Apr 04, 2012 17:33

Verkoop een Hoop!

Post by N0VA » Sat May 26, 2012 15:08

ok, heb alles zo juist verwijdert. ben er idd te laks mee omgegaan. ook had ik de tijdsdruk niet aan zien komen. ik zal er voor zorgen dat de eerst volgende keer dat ik iets te koop bied, het er allemaal duidelijk staat. ook ga de prijzen een stuk verlagen, ze waren idd wat te hoog. mijn excuses voor dit zooitje, zal mijn uiterste best doen om het goed te doen next time :)
Last edited by N0VA on Fri Jun 22, 2012 13:30, edited 19 times in total.
DLX

Re: Verkoop een Hoop!

Post by DLX » Mon May 28, 2012 09:21

WTF is dit? Staan we op de markt ofzo :) Hele mooie meloenen te koop!

Even serieus, ik ga koffie drinken want anders komt het niet goed denk ik, en jij moet wat aan je prijzen doen en wat aan je volgorde; eerst foto's dan tekst erbij :P
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Re: Verkoop een Hoop!

Post by Trailblazer » Mon May 28, 2012 10:41

Eens met DLX, je openingspost slaat als een lul op een drumstel. Wil niet te bijdehand overkomen maar what about Marktplaats? Dit soort meuk hier dumpen like this lijkt me tevergeefs. Ik ga ook koffie drinken.
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
N0VA
Active Level:
Active Level:
Posts: 88
Joined: Wed Apr 04, 2012 17:33

Re: Verkoop een Hoop!

Post by N0VA » Mon May 28, 2012 11:57

waarom is dit meuk? dit is wat ik te koop biedt, wat is er nou verkeerd aan retro stuff?! snap niet waarom jullie dit afkraken, het is gewoon stuff wat ik verkoop. ook zijn de prijzen laag geprijst als ik ze vergelijk met meeste prijzen online. zal het natuurlijk ook op marktplaats plaatsen maar dacht het eerst hier te plaatsen. juist omdat ik dacht dat men dit wel leuk vond hier... snap er eerlijk gezegd niet veel meer van... ook me opening zin slaat als een lul op een drum stel?! wat raden jullie me dan aan behalve foto's en tekst wat anders formuleren? graag reactie
User avatar
Sp33dFr34k
Active Level:
Active Level:
Posts: 851
Joined: Mon Oct 10, 2011 19:41

Re: Verkoop een Hoop!

Post by Sp33dFr34k » Mon May 28, 2012 12:01

Retro stuff is prima, maar wat zitten er überhaupt voor spellen bij, of is dat een verrassing? Daarnaast zijn je prijzen idd best aan de hoge kant afhankelijk van de games...

Succes.
N0VA
Active Level:
Active Level:
Posts: 88
Joined: Wed Apr 04, 2012 17:33

Re: Verkoop een Hoop!

Post by N0VA » Mon May 28, 2012 12:33

Thnx voor je reactie sp33dfr34k :) idd mijn excuses betreft de foto's, zal ze gauw toevoegen.

voor de ps2 heb ik een hoop RPG, actie en race games. o.a. dark alliance 1 en 2, dark cloud en dark chronicle, dragon quest, god of war 1 en 2, siukoden 4, grandia 2, castlevania, splinter cell, time splitters 2, completen need for speed series, ridge racer 5, raodtrip adventures, roadkill etc.

snes, mistic quest, f zero, mario allstars, mario world, mario paint, super tennis, mr nutz, iss, iss deluxe etc.

gamecube, metroid prime, defender, mario kart double dash, mario dance dance mix, crash tag team racing, starfox adventure, pokemon XD etc.

misschien niet allemaal even leuk, maar tog een hoop goeie games vind ik zelf.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Verkoop een Hoop!

Post by Cageman » Mon May 28, 2012 13:35

Hi NOVA,

De reacties komen voort uit het feit dat het niet duidelijk is wát je precies aanbiedt. Werk je post gewoon bij met wat foto's en een duidelijke omschrijving per aangeboden item (dus niet '12 games', maar even een lijstje van de titels, etc). Daarna zal niemand hier nog koffie gaan drinken ;-)
N0VA
Active Level:
Active Level:
Posts: 88
Joined: Wed Apr 04, 2012 17:33

Re: Verkoop een Hoop!

Post by N0VA » Mon May 28, 2012 13:39

ok is goed, zal alles wat netter orderen en foto's erbij plaatsen, thnx voor je reactie :)
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Re: Verkoop een Hoop!

Post by Baki » Tue May 29, 2012 14:49

En zet er vooral bij welke games erbij de bundels zitten....
N0VA
Active Level:
Active Level:
Posts: 88
Joined: Wed Apr 04, 2012 17:33

Re: Verkoop een Hoop!

Post by N0VA » Wed May 30, 2012 17:56

ok, heb wat dingen lager geprijsd en de namen van de games er bij geplaatst. alleen de games voor de ps2 ontbreken nog, maar dit zal ik voor vanavond plaatsen. foto's moeten nog ff wachten...
N0VA
Active Level:
Active Level:
Posts: 88
Joined: Wed Apr 04, 2012 17:33

Re: Verkoop een Hoop!

Post by N0VA » Mon Jun 04, 2012 12:28

ok, heb de prijzen wat verlaagd...
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Verkoop een Hoop!

Post by Cageman » Mon Jun 04, 2012 12:57

Had je al kans gezien wat foto's te maken? Dat maakt het makkelijker te zien in welke staat de consoles en games zijn.
N0VA
Active Level:
Active Level:
Posts: 88
Joined: Wed Apr 04, 2012 17:33

Re: Verkoop een Hoop!

Post by N0VA » Mon Jun 04, 2012 13:46

heb echt haas geen tijd de laatste tijd. wil het graag posten maar heb momenteel ook geen camera... mijn mobielen camera is wazig, dus werkt niet. heb ook een hoop op marktplaats geplaats aangezien hier haast geen interesse naar is. de ps2 consoles met games zijn in een nieuwe staat. gamecubes en games zijn in een nette staat, vooral de witte boxed versie. snes games zijn in een goede staat alleen missen de meeste het doosje. heb voor een aantal wel de boekjes. gameboys zijn oud, maar verder ok. dit geld ook voor de gb advanses sp. nintendo ds is zwart boxed nog redelijk nieuw, goeie staat dus. games ook. sega en zbox ook in een nette staat. de dance dance mario mix boxed zijn in een hele goede staat, ook de game zelf. ook de commodore 64 is boxed en zeer netjes.
DLX

Re: Verkoop een Hoop!

Post by DLX » Mon Jun 04, 2012 13:51

Ik wil niet bijdehand zijn, maar je instelling is wel een beetje triest! Geen moeite doen, maar wel verkopen.... tja zo werkt het niet natuurlijk!
N0VA
Active Level:
Active Level:
Posts: 88
Joined: Wed Apr 04, 2012 17:33

Re: Verkoop een Hoop!

Post by N0VA » Mon Jun 04, 2012 19:54

beetje jammer dit.. heb toch alles geplaatst of niet? misschien niet naar u wensen maar wat ik te koop bied staat er gewoon. ok zitten geen foto's bij, dat is minder idd, maar daar heb ik wel mijn redenen voor. het is niet nodig om steeds zo onaardig te doen.
N0VA
Active Level:
Active Level:
Posts: 88
Joined: Wed Apr 04, 2012 17:33

Re: Verkoop een Hoop!

Post by N0VA » Mon Jun 04, 2012 20:00

o ja... had ik beter niets kunnen zeggen betrefd marktplaats he -_-
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Re: Verkoop een Hoop!

Post by Ken » Mon Jun 04, 2012 20:17

Heb je toevallig ook je shift button op Marktplaats gezet? ;)
User avatar
Umdlye
Active Level:
Active Level:
Posts: 234
Joined: Tue Jun 07, 2011 15:48

Re: Verkoop een Hoop!

Post by Umdlye » Mon Jun 04, 2012 20:22

ik voel me aangesproken, ken :mrgreen:
maar ook op marktplaats gaat er weinig aandacht voor zijn als er geen plaatjes bij staan. gewoon weer bumpen als er plaatjes bij staan, en eerder niet wat mij betreft
DLX

Re: Verkoop een Hoop!

Post by DLX » Mon Jun 04, 2012 20:36

...goed.... ik (DLX) zit op een zonnige maandag, d.d. 28 mei, lekker op dit forum te browsen... He denk ik; retro shit - dat is vet! Lees lekker verder en begin een beetje van binnen te huilen; wat verkoop je eigenlijk NOVA? Geen idee, setje dit, setje dat, setje zus, setje zo, en alles in 1 koop voor veel eurotjes....

Ahhh dat is jammer weer geen mooie deal met een verkoper kennen maken, die graag zijn spul verkoopt, omdat ik het niet zie, niet ruik, en niet weet (lees: lees) wat hij verkoopt.

Goed lang verhaal kort; ik wil het zien, ruiken, voelen, proeven, weten wat je verkoopt... that's it! Wellicht dat ik dan allang een deal met je had gesloten!
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Verkoop een Hoop!

Post by Psykick » Mon Jun 04, 2012 22:18

Ken wrote:Heb je toevallig ook je shift button op Marktplaats gezet? ;)


:lol:
N0VA
Active Level:
Active Level:
Posts: 88
Joined: Wed Apr 04, 2012 17:33

Re: Verkoop een Hoop!

Post by N0VA » Tue Jun 05, 2012 11:18

ik begrijp het mijn excuses DLX. heb het geplaatst met de intentie om het te verkopen, alleen ben ook druk bezig om een video spel uit te brengen voor psn of xbox live. het is een stuk sneller gegaan als ik verwacht had, en ben zo een beetje verrast met de tijdsdruk. ik baal ook dat ik niet optijd foto's heb kunnen plaatsen. maar beloof dat ik alles binnen nu en 3 dagen zal verfrissen en orderen met foto's. en ook zal ik de bundels aanpassen. de reden dat ik ze zo had samengesteld was ook omdat ik bang was dat ik alleen consoles zou overhouden. nogmaals mijn excuses voor mijn advertentie.
User avatar
rklok
Active Level:
Active Level:
Posts: 1252
Joined: Tue Feb 19, 2008 16:26
Location: Apeldoorn
Contact:

Re: Verkoop een Hoop!

Post by rklok » Tue Jun 05, 2012 12:26

euhm erg vaag allemaal
Image
Post Reply