GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Post by Psykick » Thu Apr 05, 2012 13:11

Nou het is wel duidelijk dat ik dus een grote groupbuy organiseer die heel snel zal starten en die ruim 3 weken zal duren om af te ronden. Ik wil nog de tijd om genoeg producten erop te zetten en evt. wensen tegemoet te komen.

Het zal hoogstwaarschijnlijk ook een buy zijn waar er ook monitoren zullen woden gekocht en we er waarschijnlijk niet onderuit komen het via de boot te laten komen vanwege verzendkosten, maar wel splinternieuwe schermen voor je cabs voor redelijk scherpe prijzen.

Watch this space! Hij zal regelmatig geupdate worden ;)
User avatar
sombetzki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1565
Joined: Fri Feb 26, 2010 11:21
Location: Siddeburen, The Netherlands
Contact:

Re: GROTE GROUPBUY COMING VERY SOON!

Post by sombetzki » Thu Apr 05, 2012 13:22

en ff een postje om alle updates in de gaten te houden hierop ;)
Ook trisynch chassis voor scherpe prijzen? Wil me Naomi wel trisynchen en jamma capable maken...
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: GROTE GROUPBUY COMING VERY SOON!

Post by Psykick » Thu Apr 05, 2012 13:23

jazeker!
User avatar
sombetzki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1565
Joined: Fri Feb 26, 2010 11:21
Location: Siddeburen, The Netherlands
Contact:

Re: GROTE GROUPBUY COMING VERY SOON!

Post by sombetzki » Thu Apr 05, 2012 13:31

Oe... afhankelijk vd prijs ben ik misschien wel geinteresseerd... ff afwachten wat voor moois je allemaal hebt deze keer!
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: GROTE GROUPBUY COMING VERY SOON!

Post by Da Dude » Thu Apr 05, 2012 13:36

Top, kan nog wel wat padhackz gebruiken
User avatar
OneEye
Active Level:
Active Level:
Posts: 56
Joined: Tue Sep 22, 2009 11:27
Location: Tilburg, Netherlands

Re: GROTE GROUPBUY COMING VERY SOON!

Post by OneEye » Thu Apr 05, 2012 15:14

Als het mogelijk is, heb ik wel interesse in een NAC 2L12B control panel :)
ckong

Re: GROTE GROUPBUY COMING VERY SOON!

Post by ckong » Thu Apr 05, 2012 22:11

Goed bezig Hasan, ben benieuwd. Ook game cartridges?
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: GROTE GROUPBUY COMING VERY SOON!

Post by Psykick » Fri Apr 06, 2012 08:41

Wacht even op lijsten van hun dit keer. Hebben niet echt goede lijsten en je weet hoe dat gaat in China, echt profi is het allemaal niet.

Ben er mee bezig!
User avatar
rklok
Active Level:
Active Level:
Posts: 1252
Joined: Tue Feb 19, 2008 16:26
Location: Apeldoorn
Contact:

Re: GROTE GROUPBUY COMING VERY SOON!

Post by rklok » Fri Apr 06, 2012 18:23

schermen!!! :)
Image
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: GROTE GROUPBUY COMING VERY SOON!

Post by Psykick » Fri Apr 06, 2012 19:46

Ja Ronnie het is schermentijd! Daar is nu echt vraag naar ;)
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Post by Psykick » Fri Apr 06, 2012 19:59

Jongens bij deze de prijslijsten van alles wat ik kan krijgen via mijn leverancier! Het is echt reteveel, dus neem je tijd ervoor!

Zoals ik al zei wordt het een grote bestelling die met een container gaat komen als het meezit, dus wat mij betreft koop je er ook een cab bij of wat je maar wilt, maar ik denk dat de post wel open blijft tot eind april, want het zal een behoorlijke administratie zijn.

Je kan speciale wensen ook doorgeven of dingen die niet op de lijst staan, ze kunnen aan een hele hoop dingen nog komen.

Zijn wel een beetje rare lijsten, waar ook flink wat foto's missen, maar je kan de tekst zo intikken in google en vaak vind je dan wel het juiste product erbij.

Veel plezier in de snoepwinkel ;)
Attachments
Pricelists.rar
(6.5 MiB) Downloaded 317 times
User avatar
rklok
Active Level:
Active Level:
Posts: 1252
Joined: Tue Feb 19, 2008 16:26
Location: Apeldoorn
Contact:

Re: GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Post by rklok » Fri Apr 06, 2012 20:27

5 schermen (nr 34) + 5 chassis (nr 25)

passen die chassis's op die schermen ?
Image
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Post by Psykick » Fri Apr 06, 2012 20:38

Ja, dat moet geen probleem zijn! Zit er zelf ook aan te denken een aantal van die combi te nemen. Wordt het qua prijs ook interessanter ;)

Kunnen we het beste 10 om 10 nemen denk ik zo.
jiggymf

Re: GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Post by jiggymf » Fri Apr 06, 2012 20:40

Kolere wat een lijst Oo
ckong

Re: GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Post by ckong » Fri Apr 06, 2012 21:22

RESPECT :D

Hier vindt je trouwens van diverse hardware wat meer info. En de prijzen van deze groupbuy zijn echt lekker scherp!!! :shock:
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Post by Da Dude » Fri Apr 06, 2012 22:07

Zo, heb ik deze pasen wat te lezen ;-)
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Post by Psykick » Fri Apr 06, 2012 22:26

ckong wrote:RESPECT :D

Hier vindt je trouwens van diverse hardware wat meer info. En de prijzen van deze groupbuy zijn echt lekker scherp!!! :shock:


Thnx Erik!

Ja de prijzen zijn voor een aantal dingen overpriced en voor de meeste dingen gewoon lekker geprijst. Je moet natuurlijk ook niet vergeten dat de verzendkosten zeer laag zullen zijn en dat we geen tot zeer weinig invoer moeten gaan betalen. Dat scheelt ook nog eens.

Ik raad ook iedereen aan om echt goed te kijken wat je nodig hebt en denkt te gaan hebben in de toekomst, hier en daar iets reserve hebben liggen kan ook nooit kwaad, want als je het moet kopen wanneer je los dingen moet bestellen is het altijd stukken duurder, vooral met verzend en alles. Denk daarbij aan een JAMMA Harness, sticks en buttons en zo, dingen die niet veel kosten, maar wel handig zijn om wat van te hebben liggen.

Het is ook cker geen slecht idee om te kijken voor een reservemonitor, want een groupbuy met weer monitoren erbij gaat voorlopig nog op zich laten wachten. Ik ga sowieso extra bestellen voor opdrachten e.d., als men later een buis nodig heeft ga je altijd teveel betalen. Plus het feit dat 29" hantarex of andere schermen worden steeds schaarser, het laatste jaar geloof ik niet eentje meer tegengekomen.
User avatar
R2-2D
Active Level:
Active Level:
Posts: 779
Joined: Sat Nov 26, 2005 23:59
Location: Enschede

Re: GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Post by R2-2D » Sat Apr 07, 2012 07:04

@ Hasan:

Ik zie geen Neo Geo mvs carts er bij staan, klopt dat?
En met zo'n x360 timerboard kan je een x360 op jamma aansluiten, moet je alleen nog een padhack hebben?
joeks
Active Level:
Active Level:
Posts: 548
Joined: Tue Dec 09, 2008 12:22
Location: Goes, Nederland

Re: GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Post by joeks » Sat Apr 07, 2012 09:26

Wat een lijst Psykick! Respect voor je inspanning om deze actie om touw te zetten.
Misschien wel een idee om deze lijst ook op Dragon's Lair Fans te zetten, want ik denk dat er daar ook wel een paar mensen zijn die interesse in nieuwe CRT's hebben (oa Andre vast wel).
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Post by Psykick » Sat Apr 07, 2012 09:40

Dat klopt, omdat altijd alleen maar de laatste versie wordt verkocht van de multi carts was dat niet nodig. De 161 in 1 staat er gewoon bij. Als je nog andere wensen hebt kan ik die nog wel naar je toesturen later, moet ik wel nog even aan ze vragen.

Die 360 timer board heb je idd nog aparte padhacks nodig. Ik zal het voor alle zekerheid nog wel even vragen, maar kan me herinneren dat ik dat al eens had gevraagd.
User avatar
rklok
Active Level:
Active Level:
Posts: 1252
Joined: Tue Feb 19, 2008 16:26
Location: Apeldoorn
Contact:

Re: GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Post by rklok » Sat Apr 07, 2012 09:59

Has, heb je al enig idee hoeveel er ongeveer bij komt aan shipping en invoer ?
wordt het een 20 ft of een 40 ft?
Zullen de schermen passen in Astro ? de semi-curved lijken geschikt voor Blast City?
Image
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Post by Psykick » Sat Apr 07, 2012 10:17

Het zal een 20ft. worden hoogstwaarschijnlijk. Die semi curved lijkt me geschikt voor de meeste cabs. Zal mss wel hier een daar een klein beetje aanpassing nodig zijn, maar veel andere keus hebben we niet.

Verzending en invoer weet ik nog niet, maar zal niet heel hoog zijn en wellicht kan ik ook nog als het te weinig is op een aantal pallets plaatsen. Laten we het nog even aankijken. Ik ga hoe dan ook meer monitoren dan gepland aanschaffen, want ze beginnen echt schaars te worden, niet leuk meer!
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Re: GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Post by ElPancho » Sat Apr 07, 2012 12:37

Afhankelijk van shipping/invoer/bulk-korting wellicht geïnteresseerd is een reserve monitor voor Aero City en New Astro City.

Misschien ook wel voor een classic woody, maar zijn die niet 18 of 19 inch ? En op de lijst beginnen ze bij 21 inch ... mss dat Erik dat weet?

Mooie actie weer Hasan en die cabs waar NEW bij staat zijn die ook echt nieuw?
Team 15 kHz
ckong

Re: GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Post by ckong » Sat Apr 07, 2012 12:53

ElPancho wrote: .....

Misschien ook wel voor een classic woody, maar zijn die niet 18 of 19 inch ? En op de lijst beginnen ze bij 21 inch ... mss dat Erik dat weet?


19", 20" en 21" was vrugâh gebruikelijk, maar wel specifiek per game, dus je kunt niet zomaar een 19" vervangen door een 21", niet vanwege de techniek, maar vanwege de ruimte in de cab.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Re: GROUPBUY UPDATE! PRIJSLIJSTEN BINNEN!

Post by ElPancho » Sat Apr 07, 2012 13:08

ckong wrote:........ maar wel specifiek per game..........


Ik zou ze dan nodig hebben voor een Pacman en Mappy cab. Als je Andre zou kunnen vragen, graag.

En ruimte in de cab, duidelijk. Bezel aanpassen dus en kijken of de neck voldoende ruimte heeft, als de monitor een slagje te groot is, of mis ik dan nog iets?

Ook voor Hasan..... die 26" en 29" voor Aero en nac, daarvan past de neck ook in de cab?
Heb ooit eens een foto gezien van een nac waarvan de achterkant open was en daar stak de neck dan uit, zal ns vragen dacht ik dus :-)

Curve zal idd net ff anders wezen maar een Nac bezel aanpassen/opvullen is natuurlijk goed te doen, zeker wanneer je cab daarmee gered wordt van overlijden.
Team 15 kHz
Post Reply