[TK] Xbox 360 met spellen

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
Blackdragon

[TK] Xbox 360 met spellen

Post by Blackdragon » Wed Jan 18, 2012 12:52

Te koop de Xbox 360 Slim console 250gb HDD en 4 controller. Daarnaast nog een headset en natuurlijk een stapel games. Ook heb ik er nog apart een HDMI kabel bijgekocht voor de beste beeldkwaliteit. En heb ik nog een overdrachtskabel om je games, saves en alles over te zetten naar een andere hardeschijf. Op 2 controllers zit een battery pack die je met een losse kabel zo kan opladen dus via je Xbox 360 en als hij vol is kan je weer draadloos gamen (kabel eraf halen) daarnaast is 1 controller gewoon met snoer en de 4e controller is een zwarte Razor controller die ik heb voor de fighting games.

Ten eerste Crisis 2 die staat op de hardeschijf.

Dan heb ik nog de volgende games erbij compleet en in uitstekende staat:

Fable II
Fable III
Gears of War 1
Gears of War 2
Gears of War 3
Dark Souls Limited Edition
Pro Evolution Soccer 2012
Mortal Kombat 9
Forza Motorsport 4
Sonic Generations
Rayman Origins
Williams Classic Pinball
Castlevania Lord of Shadows
Ninja Gaiden II

Daarnaast staat er op de HDD nog vele DLC van deze games die ik gekocht heb. (zou ook nog kunnen) ->Ook is er via mijn account nog ruim 3 maanden gold membership om online te spelen en staan er via mijn account meer dan 100 arcade titels op die ik gekocht heb en dus speelbaar zijn via mijn account. Dit account kan van mij dus dan ook gewoon worden overgenomen omdat ik stop met gamen. Daarnaast staan er nog een paar games op demant titels op die gekocht zijn en dus ook volledig speelbaar. Let op alles is orgineel en wordt gebruikt zoals het bedoeld is.
Deze Xbox 360 heeft ook nog garantie (de bon in aanwezig) de Xbox 360 is gekocht op 27-10-2011 en dus nog garantie tot 27-10-2012 (nog ruim 9 maanden garantie).

Let op verkoop het alleen als pakket, dus verkoop niks los.

Richtprijs +/- 300 euro

Foto's gemaakt met mijn mobiel dus niet goede kwaliteit maar toch even een indruk, zal binnenkort betere foto's erop zetten.

Image

Image
Post Reply