Gewoon de cart is prima, kits etc hoeft echt niet.
Wil toch gaan shmuppen op mn mvs om te kijken of dat wat voor mij is, het hoeven echt niet super rares te zijn , het is meer om te kijken of ik het dig ^^
Ook ruilbaar voor meuk die ik te koop heb staan mocht je daar iets van willen hebben
Wtb: MVS shmups voor leuke prijs
Re: Wtb: MVS shmups voor leuke prijs
Bump, niemand iets liggen? 

Aanhouder wint, iemand heeft wat liggen , im sure of it
Blazing star, pulstar, last resort, whatever
Ik zoek alles behalve Andros Dunos want die heb ik al.
Blazing star, pulstar, last resort, whatever
Ik zoek alles behalve Andros Dunos want die heb ik al.
Check ff de laatste update in de post van arcadesan. Daar zag ik blazing star tussen staan.
Gezien, ik koop (of verkoop) alleen niet van/aan Italianen sinds een jaar of 2 vanwege de ontzettend, ontzettend, ontzettend slechte en corrupte post daar (heeft niks met deze persoon zelf te maken, maar 50% van de pakketjes die ik uit italie heb moeten ontvangen OF ernaartoe verzonden de laatste jaren heb zijn verdwenen, vandaar dat veel ebay verkopers en kopers o.a. italiaanse kopers geblokkeerd hebben).
Hele slechte ervaringen mee helaas. Hijzelf ook zo te zien, vandaar zijn regels en verkoopvoorwaarden
Hele slechte ervaringen mee helaas. Hijzelf ook zo te zien, vandaar zijn regels en verkoopvoorwaarden

Ik ken de problemen ook, maar heb met deze seller nog nooit gezeur gehad. Maar Italiaanse post is inderdaad een hel op aarde.