WTB: Scudrace/Daytona USA 2 single of helft van twin
WTB: Scudrace/Daytona USA 2 single of helft van twin
Zie titel. Ook bereid samen met iemand een twin te kopen en te 'verdelen'.
Re: WTB: Scudrace/Daytona USA 2 single of helft van twin
Ik heb een Scudrace twin gevonden, ik zoek iemand die de andere helft wil. De twin kost 1000e en over een week of 2 brschikbaar, dus 500e per helft.
Waar heb je hem gevonden?
past dat nog dan?
offtopic: Ik heb nog niet iemand gezien hier die zijn verzameling zo snel laat groeien.
offtopic: Ik heb nog niet iemand gezien hier die zijn verzameling zo snel laat groeien.
Da Dude wrote:past dat nog dan?
En in dit geval zijn het ook nog eens cabs. Wel gaaf dat het kan.

Tussen de 'gezocht' en 'gevonden' post zit toch wel 1 uur, Nie sleg!

Aha, Pieter. Nou, als ik plek had gehad had ik hem graag genomen... helaas is de boel hier nu al volgebouwd. Luxe problemen 

Natuurlijk Pieter? 

Ik ga hard zoeken naar iemand die cab nr2 wil, ik zou ze zo beide nemen maar dat gaat niet passen.
Dus, wie o wie wil de twin samen met mij kopen?
Dus, wie o wie wil de twin samen met mij kopen?
goatboy wrote:Natuurlijk Pieter?
Mijn afterburner komt ook bij hem vandaan. Woont hier ook nog eens in de buurt; handig bij versjouwen van grote cabs

Hij heeft ook regelmatig cabs op MP staan.
Ok, Die gast. Heeft inderdaad af en toe wat moois te koop staan. Tijdje geleden ook een OR2 als ik het me goed herinner.
Andere helft van de Scud Racer voor mij graag Jiggy 
We Pm'en de rest wel

We Pm'en de rest wel

1000 is niet echt weinig voor een twin scud toch? Mag ie wel in verrekt goede staat zijn?
mwoh. vind dat niet echt veel geld.. zoek maar eens een scud racer PCB op. Dan ben je zo al een paar honder euri verder. dashboard voor model 3 is ook 70-100e, sound amps, motor drive pcb, monitor, etc, etc. voor 500E is dat toch alleszins redelijk, lijkt me.
Van wat ik me herinner zag ik ze altijd voor rond de 750 max voorbij komen op marktplaats als ze er op stonden. Parts tellen niet, als ik de parts uit mn naomi uni los bestel bij geezer kost het me ook 2500 euro denk ik 

1000 valt imo ook wel mee voor een Twin. Mooie Cabs en een lekker spel! Veel plezier alvast gewenst! 

Je ziet wel Daytona en Le Mans voorbij komen voor 750 of minder, maar Scud Race maar zelden. Is gewoon nog steeds een hele populaire racer. En terecht, want het is echt een vette game 

Yep. En daar komt nog eens bij dat het een hele tijd een hype is geweest om een scud of ID te converteren naar Outrun2. En dat drijft de prijs ook flink op.