WTB: Sega Dreamcast LAN adapter
WTB: Sega Dreamcast LAN adapter
Als er nog een dreamcast omheen zit, ook geen probleem 

Re: WTB: Sega Dreamcast LAN adapter
Ik dacht er 1tje weggegooid te hebben laatst, maar mss ook niet.
Kga ff kijken als ik thuis ben.
Kga ff kijken als ik thuis ben.
Team 15 kHz
Zal ook wel ff kijken, volgens mij heb ik er ook nog wel een of twee mss. Dan rijst wel de vraag wat je ermee gaat doen natuurlijk. Nou?
Psykick wrote:Zal ook wel ff kijken, volgens mij heb ik er ook nog wel een of twee mss. Dan rijst wel de vraag wat je ermee gaat doen natuurlijk. Nou?
Dat zou jij wel willen weten, he?
Lan-booting / img-dumping komt bij mij op (geen idee of lan-booting bestaat voor de dc
)
Team 15 kHz
Ja dat ligt wel voor de hand, maar het kan natuurlijk ook dat Arjan met een long lost buddy oude dagen wil herleven en een gehackte versie heeft gebrouwen van Phantasy Star Online en helemaal losgaat.
Psykick wrote:Ja dat ligt wel voor de hand, maar het kan natuurlijk ook dat Arjan met een long lost buddy oude dagen wil herleven en een gehackte versie heeft gebrouwen van Phantasy Star Online en helemaal losgaat.
Hahahaha! Dat zou wel echt heel erg zijn.
Nee, ik heb 'm nodig om GDROM's te kunnen back-uppen. Ik ben namelijk bezig met een home-built CF-card reader voor de Naomi/Chihiro, en mijn eerste project om vanaf CF op te starten is Outrun2SP
Een dreamcast icm met de LAN adapter is in staat om GDROM images op te slaan. Dat image moet uiteindelijk een CF card op
Respect! Succes!
he cage ik heb er een als je nodig hebt met of zonder dreamcast
en niet de dreamcast die hier te koop staat ik heb er nog meer
laat maar weten
en niet de dreamcast die hier te koop staat ik heb er nog meer
laat maar weten
-
ne0
Kan je die images niet gewoon dlen?
ne0 wrote:Kan je die images niet gewoon dlen?
Waarschijnlijk wel, maar dan is de lol er een beetje af. Groot deel van deze hobby (voor mij althans) is het spelen met dit soort hardware. Lijkt me gewoon lachen om zelf zo'n image te trekken en werkend te krijgen via CF Boot. En ja, netbooting is natuurlijk ook erg makkelijk, maar ook minder leuk
Er worden er gewoon meerdere tegelijk aangeboden
!
Heb even 'ienemienemuttetienpondgrutten' gedaan, en kwam initieel uit bij ElPancho. PM Sent
Heb even 'ienemienemuttetienpondgrutten' gedaan, en kwam initieel uit bij ElPancho. PM Sent
Adapter van ElPancho bleek een modem, geen LAN adapter. PM naar beau 
-
ne0
Das ook een modem (line=telefoon). De BBA staat iets van LAN op geloof ik. Zie ook http://en.m.wikipedia.org/wiki/Dreamcas ... nd_Adapter