TK: Nightmare Busters

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Locked
almighty

TK: Nightmare Busters

Post by almighty » Sun May 29, 2011 20:43

Uit eigen collectie en mint, maar dan ook uber mint 8)

Voor nozomi members 250,00 euro, gaat in een dubble box en alleen aangetekend.

Image
Image
voor meer fotos stuur gerust een pm.

Game als deze zul je niet snel vinden!

Cheers :D
Baki
Active Level:
Active Level:

Re: TK: Nightmare Busters

Post by Baki » Mon May 30, 2011 17:29

Heb de game zelf ook Almighty en vind deze erg vet. Zal die niet zo snel weg doen.
Moet zeggen dat je er op ebay echt vet meer voor kunt vangen ;)
almighty

Post by almighty » Mon May 30, 2011 19:21

Hey Baki,

Ja hij is zeker vet maar is toch helaas niet een game voor mij op lange termijn en doe hem dus van de hand.
Alleen voor deze prijs mag hij weg anders hou ik hem gewoon :wink:, gezien de staat een zeer scherpe prijs!
loempiavreter
Active Level:
Active Level:

Post by loempiavreter » Sun Jun 19, 2011 16:33

Deze was toch unreleased? Super Fighter Team brengt nu toch een versie uit die anders is dan de geleakte rom?
almighty

Post by almighty » Sun Jun 19, 2011 16:47

Klopt, daarom was hij ook te koop aangezien de waarde flink zal zakken. (denk ik)

Maar hij is verkocht via ebay. :)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Jun 19, 2011 20:52

Heb je er uiteindelijk op ebay voor gevangen? Ben wel benieuwd naar uiteindelijke prrrrijs.
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Sun Jun 19, 2011 21:01

Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Jun 19, 2011 21:03

En dat met maar 35 views, sick!
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Sun Jun 19, 2011 21:07

Zit toch een beetje in de categorie: er moet maar net iemand zijn die naar zoiets op zoek is.. Deze markt is extreem niche, imo. Ik ga in ieder geval nooit 450 dollar uitgeven voor een console game.. Hoe uniek ook..
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Sun Jun 19, 2011 22:48

Wat een prijzen voor 16 bit games. wauw....
Heb je die dan dubbel? of heb je die dan uitgespeeld?
ckong

Post by ckong » Tue Jun 21, 2011 17:46

Cageman wrote:Zit toch een beetje in de categorie: er moet maar net iemand zijn die naar zoiets op zoek is.. Deze markt is extreem niche, imo. Ik ga in ieder geval nooit 450 dollar uitgeven voor een console game.. Hoe uniek ook..

Ik heb hem op mijn Everdrive, hetzelfde spelplezier. :D
goatboy

Post by goatboy » Tue Jun 21, 2011 18:34

Geweldige prijs gevangen Marc, Gefeliciteerd! :D

Cageman wrote:Ik ga in ieder geval nooit 450 dollar uitgeven voor een console game.. Hoe uniek ook..

Kan me herinneren dat je hetzelfde ook over Cave PCB's zei Arjan. :mrgreen:

ckong wrote:Ik heb hem op mijn Everdrive, hetzelfde spelplezier. :D

Niet helemaal mee eens Erik. Hetzelfde als roms op MAME spelen. The spirit is gone. Maar in dit geval toch liever de SNES rom image. :wink:
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Tue Jun 21, 2011 19:29

almighty wrote:Klopt, daarom was hij ook te koop aangezien de waarde flink zal zakken. (denk ik)

Maar hij is verkocht via ebay. :)

Denk dat het net als met de neo is. Echte collectors willen het origineel en niet een rerelease dus zal wel meevallen. Maar ik hou die game en heb er gelukkig niet die hoofdprijs voor betaald toen ik deze kocht.
Heb jij em trouwens uitgespeeld? Vind het redelijk moeilijk en daarom ook zo vet!
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Tue Jun 21, 2011 21:44

goatboy wrote:Geweldige prijs gevangen Marc, Gefeliciteerd! :D

Cageman wrote:Ik ga in ieder geval nooit 450 dollar uitgeven voor een console game.. Hoe uniek ook..

Kan me herinneren dat je hetzelfde ook over Cave PCB's zei Arjan. :mrgreen:

Touché ;-) :-)
almighty

Post by almighty » Wed Jun 22, 2011 15:47

Ja was ook wel blij dat deze verkocht was aangezien ik hem toch een tijdje te koop had staan en 3X als veiling.
Toen was het hoogste bedrag 85,00 euro :shock:

Je moet net iemand hebben (zoals ik) die de game gewoon orgineel wilt hebben voor de collectie etc. Uiteindelijk samen naast 'Iron Commando' is de game het voor mij niet waard om in mijn collectie te houden.

Ben verzamelaar maar zeker ook een gamer en als de game me toch iets tegenvalt dan doe ik hem liever van de hand :)
Een everdrive is niks voor mij en gewoon hetzelfde als die mameboards, geen lol aan en na mijn idee geniet je dan een stuk minder van de game.
Niks geen hoesje, boekje, etc. :cry: , Het mooie is dat je een pakje krijgt en een compleet spel!
ckong

Post by ckong » Thu Jun 23, 2011 19:44

goatboy wrote:Niet helemaal mee eens Erik. Hetzelfde als roms op MAME spelen. The spirit is gone. Maar in dit geval toch liever de SNES rom image. :wink:

Nee hoor, je speelt de originele ROM image via de originele hardware, niets geen emulatie. :D
almighty

Post by almighty » Thu Jun 23, 2011 20:02

Kan dan wel zo zijn maar blijft toch niet orgineel :wink:
ckong

Post by ckong » Thu Jun 23, 2011 20:12

almighty wrote:Kan dan wel zo zijn maar blijft toch niet orgineel :wink:

Helemaal mee eens.
Wombat
Active Level:
Active Level:

Post by Wombat » Tue Jun 28, 2011 10:59

In het geval van Nightmare Busters maakt het op dit moment niet uit of je het spel speelt vanaf bovenstaande cartridge of een ROM i.s.m. een everdrive. In beide gevallen speel je een ongelicenceerd exemplaar.

Dus zolang 'Super Fighter Team' het spel nog niet heeft uitgebracht is het onmogelijk om het spel 'origineel' te spelen.
S-E-G-A 8)
DLX

Post by DLX » Tue Jun 28, 2011 12:40

Met andere woorden; dit is gewoon een repro voor 250 euro!

http://www.digitpress.com/forum/showthr ... 587&page=2

Als het echt zo is dan zal ik maar niet zeggen wat ik er van denk.....
goatboy

Post by goatboy » Tue Jun 28, 2011 13:28

WTF is Super Fighter Team? Als het niet officieel is uitgebracht (hoogstwaarschijnlijk niet) is het gewoon een bootleg. Maar wel mooi dat ze de moeite genomen hebben om deze game alsnog uit te brengen als een volwaardig product. Weet verder ook niet hoe het hele verhaal in elkaar steekt. En als iemand er de cash voor over heeft is dat prima.
DLX

Post by DLX » Tue Jun 28, 2011 13:32

Weet je wat me het meeste tegen staat; dat er nergens staat dat het een REPRO is.... Je zal er maar in stinken (wow een unreleased/RARE spel :P), zelfde verhaal een beetje met Starfox 2....

In mijn ogen gewoon oplichting... maar dat is mijn idee....
Wombat
Active Level:
Active Level:

Post by Wombat » Tue Jun 28, 2011 15:18

Ik neem aan dat elke zelf respecterende verzamelaar, vooral eentje die stevige bedragen neerlegt voor een spel, weet dat het hier om een repro gaat. Nightmare Busters is nooit officieel uitgebracht voor de Super Nintendo/Famicom. Bovenstaande uitgave is dus ook 100% een repro.

Super Fighter Team is bezig met het spel officieel uit te geven, waarbij dus een 'x' bedrag wordt betaald aan de rechthebbende van de Nightmare Busters code/merknaam/licentie etc.
S-E-G-A 8)
almighty

Post by almighty » Tue Jun 28, 2011 17:39

Robert wrote:Ik neem aan dat elke zelf respecterende verzamelaar, vooral eentje die stevige bedragen neerlegt voor een spel, weet dat het hier om een repro gaat. Nightmare Busters is nooit officieel uitgebracht voor de Super Nintendo/Famicom. Bovenstaande uitgave is dus ook 100% een repro.

Klopt, iedere verzamelaar weet dat deze game niet officeel is uitgebracht en als ze dan 250 euro willen neerleggen voor deze game dan moeten ze dat zelf weten.
Zo heb je meer games die eigenlijk niet orgineel zijn voor de sfc, neem bijvoorbeeld 'Super Punch Out', deze is ook nooit uitgekomen in Japan en daar betaal je ook flink voor terwijl de 'pal' versie gewoon voor het oprapen ligt voor 2 tientjes :)
Casey120
Active Level:
Active Level:

Post by Casey120 » Thu Jun 30, 2011 08:07

Slimme zet Marc , deze repro is straks amper wat waard en de meesten hebben wel de hoofdprijs betaald .
Blijkbaar is dat nog niet tot iedereen doorgedrongen als ik je verkoop prijs zie , dan is het wel handig als je hem nog ff snel slijt ! :lol:
Locked