House of the Dead 3 en 2 Lindberh cabs met VT3. SOLD
Re: House of the Dead 3 en 2 Lindberh cabs met VT3.
Lindy + Mobo en VT3 soft voor €1500 is een fucking goede prijs mensen!!!
Idd Henk, maar het blijft natuurlijk nog steeds een hoop geld in deze tijden 
Als ik het geld had, had ik er eentje zelf gehouden

Als ik het geld had, had ik er eentje zelf gehouden

Als het sitdown was geweest was het een optie om de spaarrekening open te breken
Die standups, tja. Hoeveel was die toshiba-naomi eigenlijk die op de meet stond?

Mooi spul, denk dat die lindy makkelijk te choppen is? Zelf niet zo kapot van de stijl van de lindy maar erg goede prijs is het wel zeg. Vewlix voor die prijs zou ik zeer moeilijk kunnen laten schieten. Succes Has, moet lukken lijkt me.
ruderudie wrote:Mooi spul, denk dat die lindy makkelijk te choppen is? Zelf niet zo kapot van de stijl van de lindy maar erg goede prijs is het wel zeg. Vewlix voor die prijs zou ik zeer moeilijk kunnen laten schieten. Succes Has, moet lukken lijkt me.
Vergeet niet dat je er nu een Lindbergh bij krijgt.. Die zijn alleen al meer dan 1000 euro waard.
Vind het wel een vette cab, met zo'n LCD erop. Helaas al verzadigd met cabs hier

Wat enorm GAAF! Het is dat ik nog de nodige projectjes heb lopen, anders was ik zeker voor die VT3 cab gegaan. Goede prijs en vette cab + game.
S-E-G-A 

Ja ik wil er verder niks negatiefs over zeggen ofzo, ik bedoel als je een standup lcd cab zoekt dan wordt het niet veel beter dan deze deal. Zeker als je het vergelijkt met die incomplete shells die geezer toen verkocht...
Mocht er iemand zijn die wél de cab wil, maar niet de Lindbergh: Ik koop de Lindbergh er graag uit.
Re: House of the Dead 3 en 2 Lindberh cabs met VT3. SOLD
En allebei dus weg, wel toffe dingen moet ik zeggen, indrukwekkende hardware. Niet helemaal mijn ding, maar kan begrijpen dat mensen dit cool vinden en de hardware, tsja dat is toch wel bruut geweld, fantastisch!!
zijn ze in Nederland gebleven???
Nee, net eentje naar Luik in Belgie gebracht en de andere gaat deze week naar Italië, wel jammer, want zijn toch wel vette cabs!
zeker jammer, had gehoopt dat het naar een nozomi member was gegaan.
vooral de HOD 3.
vooral de HOD 3.