TK: sold

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Locked
almighty

TK: sold

Post by almighty » Thu Mar 17, 2011 20:12

edit.
Last edited by almighty on Fri Mar 18, 2011 23:13, edited 1 time in total.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Post by Da Dude » Thu Mar 17, 2011 22:50

vraagje, stop je met arcade?
Mischien heb je deze vraag al ellendig vaak gehoord, maar ben gewoon benieuwd
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Thu Mar 17, 2011 23:39

Cool dat je ze ook los verkoopt en niet gewoon gunt aan de gasten die je cabs hebben gekocht, is toch net even die paar euro's extra :(
goatboy

Post by goatboy » Fri Mar 18, 2011 00:45

Psykick wrote:Cool dat je ze ook los verkoopt en niet gewoon gunt aan de gasten die je cabs hebben gekocht, is toch net even die paar euro's extra :(


Altijd eerst je manuals verkopen dus. :lol:
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Fri Mar 18, 2011 09:51

:lol:
User avatar
Oldschool
Active Level:
Active Level:
Posts: 283
Joined: Sun Nov 30, 2008 22:19
Location: Limburg

Post by Oldschool » Fri Mar 18, 2011 20:06

Psykick wrote:Cool dat je ze ook los verkoopt en niet gewoon gunt aan de gasten die je cabs hebben gekocht, is toch net even die paar euro's extra :(


hahahah :lol:
ckong

Post by ckong » Fri Mar 18, 2011 21:25

Wat een onzin reacties weer. Laat iemand toch gewoon zijn spul hier verkopen zoals hij dat wil, zolang de regels maar in acht worden genomen. en er staat volgens mij nergens dat je verplicht bent om 'koppelverkoop' te doen (cab met manual).

Ik heb een beetje het gevoel dat de acties van enkele onder ons op dit forum meer onder een vergrootglas worden gehouden dan acties van anderen. Of ben ik te serieus en zie ik dat verkeerd?

Succes met de verkoop Marc.
almighty

Post by almighty » Fri Mar 18, 2011 21:51

Aero manuel sold.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Fri Mar 18, 2011 22:55

Nou de enige zogenaamde onizinreactie komt van mij Erik dus dat mag je ook gewoon benoemen, daar heb ik geen probleem mee.

Dat de acties van Marc onder een loep worden genomen is mss ook wel een beetje aan de persoon in kwestie te wijten. Hij heeft van zulke enorm rare acties en wendingen in zijn posts met een enorm merkwaardigheidsgehalte dat je je soms weleens afvraagt waar die mee bezig is. Als daar vragen of opmerkingen over komen van mensen op het forum is dat toch niet gek? Daar is toch een forum voor, het is een discussieplatform, we zitten niet in de kleuterklas van de kostschool Erik.

Anyway moet ie helemaal zelf weten, ik heb zelfs als je terugkijkt naar zijn topics alleen maar positieve reacties gegeven of mijn mond dichtgehouden. Maar als Mr. Almighty met de arcade hobby klaar is en de community niets meer gunt en zijn post edit of arrogant gedrag vertoont en in deze in mijn optiek het zelfs de gasten die zijn cab kopen een simpel manualtje misgunt, zeg ik daar wat van, want dat is mijn mening en die kan en mag ik hier uiten.

Dus kritiek is welkom, maar dan wel onderbouwen en niet om Marc het hand boven de hoofd houden, want hij heeft zijn bekkie wel bij zich en kan zich prima verdedigen als hij dat nodig acht.

Alles in een kader van respect!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Mar 18, 2011 23:03

Laat ik me er vooral niet teveel mee bemoeien voor de veranderingen. Kan alleen maar zeggen dat het aardig zou zijn ook nog iets anders te horen van Almighty behalve -edit-. Als hier een reden voor is hoor ik deze graag, maar dit negeren en vervolgens alleen maar in buy & sell actief zijn verdiend niet bepaald de schoonheidsprijs.

Kom op Marc! Wat is er allemaal aan de hand joh?
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Sat Mar 19, 2011 01:01

En ik ben er ook nog! (De nozomi lurker)

Hehehe,

Even serieus gasten. Vind niet dat er te hard gekeken moet worden naar Marc. Hij heeft vast zijn redenen om die shit te verkopen etc.

We zijn niet zijn beste vrienden of misschien een van zijn vrienden, maar hij heeft vast ook wel dingen die hij liever niet uit of verteld op een forum.

Dus hij heeft vast zijn redenen. Denk dat we daar allemaal wel wat begrip voor op kunnen brengen toch?
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Post by Da Dude » Sat Mar 19, 2011 14:43

Ik vroeg me alleen af of hij ermee stopte. puur uit intresse als mede nozomi forummer.




(is dat een van dale woord: forummer????)?
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Sat Mar 19, 2011 16:45

Da Dude wrote:(is dat een van dale woord: forummer????)?


Ik denk dat je 'Nozomiaan' bedoelt :lol:
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Mar 19, 2011 16:55

Nou topic gaat weer dicht, manuals zijn verkocht. Gelukkig maar.
Locked