WTB: enkele 360 titles

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

WTB: enkele 360 titles

Post by Trailblazer » Wed Jun 30, 2010 09:30

Hi ben op zoek naar iig de volgende Xbox 360 titles:

- Blazblue;
- Bayonetta;
- Forza 3;

Vernam ook dat Cave haar shmps heeft geport naar de 360. Zijn die ook op een PAL 360 te spelen of moet ik dan een JAP / NTSC versie hebben? En wie o wie wil er vanaf?

dank en grt
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Post by Jinxz » Wed Jun 30, 2010 10:55

Ik heb een Forza 3 liggen die ik nooit meer speel. ik zou 'm weg doen doen voor 20 euro. 21,50 incl. verzending.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Re: WTB: enkele 360 titles

Post by ElPancho » Wed Jun 30, 2010 11:47

trailblazer800 wrote:Ik vernam ook dat Cave haar shmps heeft geport naar de 360. Zijn die ook op een PAL 360 te spelen of moet ik dan een JAP / NTSC versie hebben?


Kort door de bocht: je hebt een NTSC-J, een Asian version of een j-taged PAL 360 nodig.
Wél regio-vrij zijn:
Espgaluda II Black Label/normal edition (de Limited Edition is wél ntsc-j locked) en
Mushihimesama Futari Ver 1.5 (zowel normal als limited edition regiovrij)
De rest is regio locked.

Alle Cave geport? ............. I wish, niet geport zijn:

ESP Ra.De.
Guwange (volgt wel een xboxlive versie)
Progear
DoDonPachi II aka Bee Storm
Uo Poko
Dangun Feveron
Mushihime-Tama
Ibara Kuro: Black Label
Pink Sweets – Ibara Sorekara
Muchi Muchi Pork
Do-Don-Pachi Dai-Fukkatsu
Do-Don-Pachi Dai-Fukkatsu V 1.5
Do-Don-Pachi Dai-Fukkatsu Black Label

De titels die wel geport zijn, zijn niet uitsluitend uitgekomen op de 360 maar ook op de PS2 (all locked iirc) Saturn, PS 1 en DS (Ketsui)
Team 15 kHz
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Re: WTB: enkele 360 titles

Post by Trailblazer » Wed Jun 30, 2010 13:46

ElPancho wrote:
trailblazer800 wrote:Ik vernam ook dat Cave haar shmps heeft geport naar de 360. Zijn die ook op een PAL 360 te spelen of moet ik dan een JAP / NTSC versie hebben?


Kort door de bocht: je hebt een NTSC-J, een Asian version of een j-taged PAL 360 nodig.
Wél regio-vrij zijn:
Espgaluda II Black Label/normal edition (de Limited Edition is wél ntsc-j locked) en
Mushihimesama Futari Ver 1.5 (zowel normal als limited edition regiovrij)
De rest is regio locked.

Alle Cave geport? ............. I wish, niet geport zijn:

ESP Ra.De.
Guwange (volgt wel een xboxlive versie)
Progear
DoDonPachi II aka Bee Storm
Uo Poko
Dangun Feveron
Mushihime-Tama
Ibara Kuro: Black Label
Pink Sweets – Ibara Sorekara
Muchi Muchi Pork
Do-Don-Pachi Dai-Fukkatsu
Do-Don-Pachi Dai-Fukkatsu V 1.5
Do-Don-Pachi Dai-Fukkatsu Black Label

De titels die wel geport zijn, zijn niet uitsluitend uitgekomen op de 360 maar ook op de PS2 (all locked iirc) Saturn, PS 1 en DS (Ketsui)


Dank erg nuttige info; prcs wat ik wilde weten thx!!!! Heeft iemand toevallig nog Espgaluda II Black Label/normal edition of een Mushihimesama Futari Ver 1.5 te koop dan? Ik wil weten of ik ook besmet kan raken met het CAVE virus!!!!
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Wed Jun 30, 2010 20:33

@ Trailblazer: ik kan volgende week Futari 1.5 wel meenemen om te kijken of je het iets vindt, het hele principe van bullet-dodging;

@ ElPancho: Is Breaking Bad geniaal of niet? Veruit de bete serie in tijden, maar beter een keer buiten deze topic over hebben :).
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Sat Jul 03, 2010 20:27

ruderudie wrote:@ ElPancho: Is Breaking Bad geniaal of niet? Veruit de bete serie in tijden, maar beter een keer buiten deze topic over hebben :).


Geniaal is het woord.
Welke series volg je nog meer?

... meer on topic ... die 2 regiovrije 360 games zijn altijd in no time verkocht op de bekende fora en vaak rond de nieuwprijs.

Je zou een nieuw exemplaar kunnen overwegen, zal niet veel uit maken met een 2de hands...
Team 15 kHz
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Tue Jul 06, 2010 07:24

Je mag mijn MF 1.5 wel voor een maand of 2 a 3 lenen.Zo vaak speel ik hem niet.Ik kan hem niet verkopen omdat het een cadeau was.Maar lenen is geen probleem.Je kunt dan iig rustig zoeken naar een exemplaar als je hem perse zelf wilt hebben.
Stuur maar effe pm als je interesse hebt.Lenen is gratis iig.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Post by Trailblazer » Thu Jul 08, 2010 13:05

Ratson wrote:Je mag mijn MF 1.5 wel voor een maand of 2 a 3 lenen.Zo vaak speel ik hem niet.Ik kan hem niet verkopen omdat het een cadeau was.Maar lenen is geen probleem.Je kunt dan iig rustig zoeken naar een exemplaar als je hem perse zelf wilt hebben.
Stuur maar effe pm als je interesse hebt.Lenen is gratis iig.


Thnx man, ik vind het echt een super aardig gebaar van je! Mijn broer (Rudie) neemt zijn MF dit weekend mee en als ik verslaafd raak maar toch moet terug geven :lol: weet ik je wellicht te vinden!
Post Reply