Macbook Pro not included.

PSP-1000 - €35,-

PSP heeft wat kuren, de UMD-drive doet het niet meer en de analog stick blijft hangen naar 1 kant. Is geflashed met M33 (?) firmware, dus geschikt om backups/homebrew op te spelen. Was aanvankelijk van plan hem zelf te repareren gezien die analog sticks slechts een paar euro kosten, maar heb er de tijd niet voor en kreeg kort nadat ik deze kreeg, kreeg ik een nieuwe PSP-2000. Zit een USB oplaadkabel bij.
DTL-H1002 Playstation Debugging Station - €120,-

Blauwe PSX aanvankelijk gebruikt in de gaming industrie om PSX spellen mee te debuggen.
Amerikaanse PSOne met scherm - €40,-

Ik heb voor dit rotding helaas geen adapter, en kan hem dus ook niet testen. Is aan mij als werkend verkocht, maar kan het niet garanderen. Scherm heeft was krasjes, maar doet het wel (Ooit een keer met een andere PSOne getest).
Panasonic Q Gamecube - €150,-

Gamecube met ingebouwde DVD-speler uit Japan. Is gemod om PAL DVD's te kunnen spelen en om Japanse en Amerikaanse games te spelen. Maakt bij het omschakelen van game naar DVD modus een wat vreemd geluid (misschien dat iemand met ook een Panny Q kan zeggen of hij dat ook heeft?) maar doet het verder prima. Staat erg tof onder je TV/op de plank. Loopt op 110V, dus een stepdownconverter is wel een vereiste. Inclusief composite kabel en netsnoer. Geen doos, afstandsbediening of controller.
Mountain Dew Xbox Limited Edition - €100,-

Amerikaanse Limited Edition Xbox waarvoor je in der tijd een scheepslading aan MTD moest drinken om het te kunnen verdienen. Is wat aan de vieze kant, maar als je er wat tijd en zorg instopt heb je een uniek stukje Xbox geschiedenis. Loopt ook op 110V, dus ook hiervoor is een stepdown converter vereist. Gaat hier om de kale unit.
Als er interesse in is, heb ik ook nog een stapel Amerikaanse (70+) Xbox games om hierop te spelen.
Sharp Twin Famicom - €80,-

Speelt Famicom Carts en Disks. Echter heb ik geen FDS games en kan ik het disc gedeelte niet uitproberen. Geef ook geen garantie op het Disk gedeelte, want ik weet van horen zeggen dat die belts voor aansturing van de diskettes aardig snel slijten (maar ook redelijk eenvoudig te vervangen zijn). Zit een composite kabel en adapter bij (niet officieel, staat niet op de foto's).
Super Famicom - €40,-

Spreekt aardig voor zich, Japanse SNES. Kale unit zonder adapter, maar ik meende dat een Megadrive of Genesis adapter ook werkte. Weet niet precies meer welke. Gewone SNES adapter werkt niet, tenzij je aan het solderen wil gaan.
PS2 TEST DTL-H10000 - €200,-

Playstation 2 Debugging Station. Geldt hetzelfde voor als voor de blauwe PSX. Heeft grotendeels van de tijd op de plank gestaan. Het laden duurt af en toe wat lang weet ik nog van toen ik er Initial D: Street Stage op speelde, weet niet of dit helemaal de bedoeling is. Zit nog een "Property of VIS entertainment"-sticker op.
Konami System 573 met Fishermans Bait - €60,-

Valt weinig over te zeggen, gebaseerd op de PSX.
Superfamicom Mahjong spellen - €3,- per stuk

Japanse PSX spellen - €15,- per stuk

Beyblade, Simple Series vol.83 en DDR zijn nog geseald.
En last but not least: Complete 64DD Randnet set - €450,-

Inclusief al het papierwerk, modem (+disk), en zelfs de baggies.
Mocht je ergens in geïnteresseerd zijn maar je vind mijn prijzen onredelijk, stuur even een PM, dan kunnen we misschien alsnog een deal sluiten. Als je betere foto's wil/vragen hebt, laat het even weten! Ben ook geïnteresseerd in ruilen voor arcade gerelateerde dingen. Momenteel vooral Naomi, maar ik zit ook al watertandend te kijken naar die Cave PCB'tjes.
Bedankt jongens!
Matthijs