Nog steeds op zoek: Jamma cabinet
Nog steeds op zoek: Jamma cabinet
Hallo allen,
Nog steeds op zoek naar een Jamma cabinet... Tot iets van 150 euro. Worden ze steeds dunner gezaaid?
Groeten, Struis.
Nog steeds op zoek naar een Jamma cabinet... Tot iets van 150 euro. Worden ze steeds dunner gezaaid?
Groeten, Struis.
Hallo allen,
Nou, ik weet nog niet of ik het wel leuk genoeg vind, dus doorsparen is mooi, maar ook duur.. Ik weet niet wat de candy's tegenwoordig kosten, maar volgens mij is dat al gauw 4x het budget... EN, waarschijnlijk wil ik uiteindelijk ook iets met MAME gaan klooien en dus een PC in een kast frotten. Ik weet niet of dat ook handig is met een Candy?
Groeten, Struis.
Nou, ik weet nog niet of ik het wel leuk genoeg vind, dus doorsparen is mooi, maar ook duur.. Ik weet niet wat de candy's tegenwoordig kosten, maar volgens mij is dat al gauw 4x het budget... EN, waarschijnlijk wil ik uiteindelijk ook iets met MAME gaan klooien en dus een PC in een kast frotten. Ik weet niet of dat ook handig is met een Candy?
Groeten, Struis.
Struis wrote:Hallo allen,
Groeten, Struis.
Je kan in een candy alles frotten, een pc, een DC, een 360, een psx, een ps2, een saturn, een ......
Het enige dat je er niet in kan frotten is een kratje bier (24 flesjes uitvoering). Dat kan wel in een woody, gewoon doorduwen want je kan toch niets bijzonders beschadigen.
Oh ja, een berichtje in een topic hoef je niet in briefvorm te doen. Iedereen weet dat je Struis bent.

Nou Struis voor 150 ballen heb je hier iig cker niets fatsoenlijks, maar op MP staat wel eens wat voor rond dat bedrag, dus daar ben je echt beter uit. Ik kan wel een kastje voor je regelen voor 150 die ook wekt, maar dan hebben we het dus over een zwarte woody waar nog aan geknutseld moet worden voor MAME.
Ik zal alvast voor je gaan kijken.
Ik zal alvast voor je gaan kijken.
Cool! Zenx
Maar ik ga sowieso eerst mijn 1069-in-1 board inzetten.. Ondertussen heb ik wel al een PCtje opgetuigd met een eigen XP installatie en wat emulatoren waar ik op zit te klooien... Nu nog met een USB Competition Pro joystick (vroeger had ik zo'n ding op de C64)... Dus de MAME ombouw komt sowieso pas later.. Of misschien ben ik dan wel overtuigd van de extra investering voor een Candy Cab, zoals ik die gezien heb bij aankoop van het board 

- d
- Active Level:
Die MasterPlay die je rechts ziet in deze thread mag je hebben voor 150e (zonder game).
http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=1953
MasterPlay's zijn neo geo ready low res woody cabs.
Hij staat in Almere. Laat maar weten of je interesse hebt of slechts wil komen kijken. jouw games? neem maar mee, kan je die meteen testen en werkend zien. Het is een woody, maar naar mijn mening de vetste woody's die er zijn. Franse makelij. Of scoor er een op marktplaats. Check maar.
ik doe hem weg i.v.m. emmigratie naar Duitsland
http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=1953
MasterPlay's zijn neo geo ready low res woody cabs.
Hij staat in Almere. Laat maar weten of je interesse hebt of slechts wil komen kijken. jouw games? neem maar mee, kan je die meteen testen en werkend zien. Het is een woody, maar naar mijn mening de vetste woody's die er zijn. Franse makelij. Of scoor er een op marktplaats. Check maar.
ik doe hem weg i.v.m. emmigratie naar Duitsland

Zo`n masterplay is een geweldig instapmodel als je cheap wilt beginnen met de Neo en wilt leren over hoe alles in elkaar zit.
ze kunnen ook tegen een stootje wat ook wel lekker is
aan te raden zijn wel een paar nieuwe sticks dan de standaard balltops die zijn lame.
Eventueel heb ik nog een manual die je kan kopieren van de masterplay en een 2 slots mvs board.... heerlijk lees materiaal
ze kunnen ook tegen een stootje wat ook wel lekker is

aan te raden zijn wel een paar nieuwe sticks dan de standaard balltops die zijn lame.
Eventueel heb ik nog een manual die je kan kopieren van de masterplay en een 2 slots mvs board.... heerlijk lees materiaal