Nog steeds op zoek: Jamma cabinet

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
Struis
Active Level:
Active Level:

Nog steeds op zoek: Jamma cabinet

Post by Struis » Tue Oct 13, 2009 17:08

Hallo allen,

Nog steeds op zoek naar een Jamma cabinet... Tot iets van 150 euro. Worden ze steeds dunner gezaaid?

Groeten, Struis.
almighty

Post by almighty » Tue Oct 13, 2009 17:26

Voor die prijs kun je beter gaan zoeken op Marktplaats.
R2-2D
Active Level:
Active Level:

Post by R2-2D » Tue Oct 13, 2009 19:00

Beter wat meer uitgeven en het goed doen dan zo'n half gare arcadekast op marktplaats scoren.
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Tue Oct 13, 2009 19:14

struis, vogel haal je hoofd uit t zand en luistert naar r2-2d.
je wilt toch geen lelijke kast voor 150 euro terwijl je een candy kan halen voor ietsje langer doorsparen?!
Struis
Active Level:
Active Level:

Post by Struis » Tue Oct 13, 2009 20:29

Hallo allen,

Nou, ik weet nog niet of ik het wel leuk genoeg vind, dus doorsparen is mooi, maar ook duur.. Ik weet niet wat de candy's tegenwoordig kosten, maar volgens mij is dat al gauw 4x het budget... EN, waarschijnlijk wil ik uiteindelijk ook iets met MAME gaan klooien en dus een PC in een kast frotten. Ik weet niet of dat ook handig is met een Candy?

Groeten, Struis.
ckong

Post by ckong » Tue Oct 13, 2009 20:50

Struis wrote:Hallo allen,

Nou, ik weet nog niet of ik het wel leuk genoeg vind, dus doorsparen is mooi, maar ook duur.. Ik weet niet wat de candy's tegenwoordig kosten, maar volgens mij is dat al gauw 4x het budget... EN, waarschijnlijk wil ik uiteindelijk ook iets met MAME gaan klooien en dus een PC in een kast frotten. Ik weet niet of dat ook handig is met een Candy?

Groeten, Struis.

Je kan in een candy alles frotten, een pc, een DC, een 360, een psx, een ps2, een saturn, een ......
Het enige dat je er niet in kan frotten is een kratje bier (24 flesjes uitvoering). Dat kan wel in een woody, gewoon doorduwen want je kan toch niets bijzonders beschadigen.

Oh ja, een berichtje in een topic hoef je niet in briefvorm te doen. Iedereen weet dat je Struis bent. :wink:
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Oct 13, 2009 20:53

Nou Struis voor 150 ballen heb je hier iig cker niets fatsoenlijks, maar op MP staat wel eens wat voor rond dat bedrag, dus daar ben je echt beter uit. Ik kan wel een kastje voor je regelen voor 150 die ook wekt, maar dan hebben we het dus over een zwarte woody waar nog aan geknutseld moet worden voor MAME.
Ik zal alvast voor je gaan kijken.
Struis
Active Level:
Active Level:

Post by Struis » Wed Oct 14, 2009 00:51

Cool! Zenx :) Maar ik ga sowieso eerst mijn 1069-in-1 board inzetten.. Ondertussen heb ik wel al een PCtje opgetuigd met een eigen XP installatie en wat emulatoren waar ik op zit te klooien... Nu nog met een USB Competition Pro joystick (vroeger had ik zo'n ding op de C64)... Dus de MAME ombouw komt sowieso pas later.. Of misschien ben ik dan wel overtuigd van de extra investering voor een Candy Cab, zoals ik die gezien heb bij aankoop van het board :)
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Wed Oct 14, 2009 11:36

Die MasterPlay die je rechts ziet in deze thread mag je hebben voor 150e (zonder game).
http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=1953
MasterPlay's zijn neo geo ready low res woody cabs.
Hij staat in Almere. Laat maar weten of je interesse hebt of slechts wil komen kijken. jouw games? neem maar mee, kan je die meteen testen en werkend zien. Het is een woody, maar naar mijn mening de vetste woody's die er zijn. Franse makelij. Of scoor er een op marktplaats. Check maar.
ik doe hem weg i.v.m. emmigratie naar Duitsland :P
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Wed Oct 14, 2009 12:34

Zo`n masterplay is een geweldig instapmodel als je cheap wilt beginnen met de Neo en wilt leren over hoe alles in elkaar zit.
ze kunnen ook tegen een stootje wat ook wel lekker is :)
aan te raden zijn wel een paar nieuwe sticks dan de standaard balltops die zijn lame.
Eventueel heb ik nog een manual die je kan kopieren van de masterplay en een 2 slots mvs board.... heerlijk lees materiaal
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
almighty

Post by almighty » Wed Oct 14, 2009 14:10

Kunt ook prima wat kopen bij d, aardig gast en betrouwbaar!
Bij hem heb ik ook mijn eerste arcade cab gekocht :)
Struis
Active Level:
Active Level:

Post by Struis » Thu Oct 15, 2009 14:31

Brilliant. Ik ga kijken wanneer het voor beiden mogelijk is Wat is er overigens zo bijzonder aan Masterplay kasten, en zijn er nog wat links naar toe? :)
wibraman
Active Level:
Active Level:

Post by wibraman » Thu Oct 15, 2009 15:48

Ze spelen ook gewoon ontzettend, ik heb er ook al een paar jaar 1 binnen staan. Zelf alleen wat andere knoppen ingooien en je hebt er jaren plezier van :wink:
Struis
Active Level:
Active Level:

Post by Struis » Thu Oct 15, 2009 20:46

Ja, klinkt gewoon als de beste keuze nu :) Nu nog even kijken of ik een moment kan afspreken om te komen kijken, mijn vrouw overtuigen, en ophalen....

Maar Duitsland emigratie. Poeh... Goed, vanuit Almere kan ik me heel goed voorstellen ;) (ik woon er al jaren)
wibraman
Active Level:
Active Level:

Post by wibraman » Fri Oct 16, 2009 22:49

Maar Struis, mocht je dan tegen die tijd een Arcadekast hebben, ik heb eventueel ook nog een 2 slot MVS board en wat MVS games, mocht je uiteindelijk niet meer met MAME willen klooien :)
Struis
Active Level:
Active Level:

Post by Struis » Fri Oct 16, 2009 23:08

Cool! Ik vond Neo-Geo altijd briljant, alleen altijd te duur geweest (vaak als student naar staan kwijlen).. Magician Lord bijvoorbeeld :)
Post Reply