GEZ: MVS, Strikers, andere shooters. Mars Matrix

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
User avatar
maxio098ui
Active Level:
Active Level:
Posts: 67
Joined: Fri Mar 13, 2009 17:46

GEZ: MVS, Strikers, andere shooters. Mars Matrix

Post by maxio098ui » Fri Aug 07, 2009 01:53

Nu ik een kast heb ben ik op zoek naar een MVS mobo het liefst 1 of 2 slot. Ook ben ik op zoek naar een goede shooter. Heb mijn oogje op Strikers 1945 als iemand deze heeft ben ik geintresseerd. voor de rest ben ik geintresseerd in elk goede shooter onder de 100 euro. ik ben ook opzoek naar 100Y muntjes, en als longshot ben ik op zoek naar mars matrix, ik heb hier heel veel voor over, het liefst als je iets ziet in mijn verkoop topic kan je spul daaruit kiezen om de economische blow voor me op te vangen.(A)

Thx
Last edited by maxio098ui on Sat Aug 08, 2009 01:53, edited 1 time in total.
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Fri Aug 07, 2009 06:17

Ik heb een Strikers 1945 plus over ik heb een groene of blauwe maar net welke kleur je leuk vind.Origineel SNK,losse cassette met origineel en goed label.Ik hoor het wel als je interesse hebt(ik hoef niet de hoofdprijs iig)
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Fri Aug 07, 2009 06:18

Voor 100 Yen muntjes ben je net te laat denk ik, er was (is?) een group-buy op AO.
Strikers 1945 (pcb uitvoering) ligt vaak voor een paar tientjes op YAJ, Ronnie of SMJ kunnen je helpen die in 0031 te krijgen.

*edit: of buy Ratsons :) *


Goede stg rond de 100 euro .... moet makkelijk lukken of doe er wat bij en haal Ibara.
Mars Matrix heb ik net zelf gescoord, succes met die ... succes met alles !
Team 15 kHz
ckong

Post by ckong » Fri Aug 07, 2009 07:36

Ik heb zelf goede ervaringen met Yahoo Japan, waar ik via Shopping Mall Japan (SMJ) nog wel eens wat games koop. Je ziet daar regelmatig games voorbij komen die je hier niet zo vaak ziet, en meestal voor een leuke prijs. Je moet echter nooit vergeten dat bovenop de prijs nog de volgende kosten komen: fee voor SMJ, verzendkosten binnen Japan, verzendkosten van Japan naar NL en met een beetje pech invoerrechten (20%). Maar zelfs dan is het vaak nog de moeite waard. En het is ook gewoon leuk om op Yahoo Japan rond te struinen.
User avatar
maxio098ui
Active Level:
Active Level:
Posts: 67
Joined: Fri Mar 13, 2009 17:46

Post by maxio098ui » Fri Aug 07, 2009 10:26

Ja ik heb maanden geleden op YAJ rondgesnoept gevaarlijk voor mijn bank account XD . Thx voor de tips iedereen ik ga rond kijken. En yeah echt net te laat voor muntjes echt stom XD twee keer te laat zelfs want jhonny op AO had ook liggen en voor dat ik die thread had gevonden ware. Ze al weg XD
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Fri Aug 07, 2009 17:04

Samen met spinmaster is de prijs 90 euri inc verzenden voor allebei of 55 euri inclusief verzenden voor alleen strikers.Ik wil eventueel ook wel ruilen tegen final fantasy 2 en 3 voor de SNES als je ze nog hebt,afhalen is ook nooit een probleem(kan je hem tenminste testen)mocht je interesse hebben
Ik heb ook wel interesse in sf IV voor 360 en Zelda voor SNES(compleet)
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Post Reply