TK: Naomi Universal cab + Tekken 4 compleet

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Locked
ckong

TK: Naomi Universal cab + Tekken 4 compleet

Post by ckong » Thu Jul 30, 2009 12:53

Na lang beraad verkoop ik wegens overtolligheid mijn Universal upright. De cab ziet er erg netjes uit, heeft nieuwe (Netcity) art, een nieuw controlepaneel met nieuwe buttons en stickers. De monitor is burnfree. De can heeft een kleine beschadiging bij de marquee (zie foto) die niet te zien is als je de cab niet shopt.

4-9 Update: de Game Tekken 4 + system mobo + Tekken marquee is nu in de koop inbegrepen. Prijs voor cab en game samen is verlaagd naar € 540 (Combiprijs was € 740).

Image

Image

Image
Last edited by ckong on Fri Sep 04, 2009 13:33, edited 2 times in total.
ckong

Post by ckong » Fri Sep 04, 2009 13:32

Bump + prijsverlaging voor combi cab en game.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Fri Sep 04, 2009 13:50

Very nice price dude, het is dat ik het niet heb op het moment :(
Trailblazer
Active Level:
Active Level:

Post by Trailblazer » Fri Sep 04, 2009 14:51

Hi,

Had een vraagje: is dit qua aansluitingen van binnen hetzelfde als bijv een New Astro City. Heeft ie bv Jamma? Wat is er allemaal op aan te sluiten qua gameboards etc?

Dank en groet Erik
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
ckong

Post by ckong » Fri Sep 04, 2009 15:35

Er zit een volledige JVS wiring in, je sluit er dus allerlei Naomi spul op aan. Maar je kunt met een jvs naar jamma adapter ook jamma aansluiten. Echter, het is een 31 KHZ chassis, dus dit laatste geldt bijvoorbeeld wel voor atomiswave (mede 31 KHZ), maar niet voor de standaard lowres games, die meestal 15Khz zijn. NeoGeo MVS draait er dus ook niet op.

Daarnaast kun je er met jvspac in een vloek en een zucht een PC op aansluiten. En omdat er een gewone PC D-sub connector aan zit, sluit je er ook in een handomdraai een 360, een PS3, DC of iers anders met een D-sub uitgang op aan. En met een jvspac sluit je de buttons en sticks makkelijk aan op bijvoorbeeld een PC.

Kortom, de cab draait eigenlijk alles, behalve lowres 15Khz en 24 KHZ materiaal. En als je echt alles op de cab wil draaien moet je een CGA-VGA converter kopen, dan kun je ook 15KHZ jamma boards draaien.

trailblazer800 wrote:Hi,

Had een vraagje: is dit qua aansluitingen van binnen hetzelfde als bijv een New Astro City. Heeft ie bv Jamma? Wat is er allemaal op aan te sluiten qua gameboards etc?

Dank en groet Erik
Trailblazer
Active Level:
Active Level:

Post by Trailblazer » Fri Sep 04, 2009 21:04

Thanks, helder!! Tis wel een erg vette cab! Ik ga eens even nadenken dit weekend!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
ckong

Post by ckong » Fri Sep 04, 2009 22:18

Je kunt er ook nog een ander chassis inbouwen als je dat zou willen, bijvoorbeeld een tri-sync chassis. Dan kun je, samen met de eerdergenoemde jvs naar jamma adapter ook 15khz (lowres) arcade games spelen.
goatboy

Post by goatboy » Fri Sep 04, 2009 23:44

Moet niet gekker worden Erik. Ik had hier geen seconde over nagedacht als ik niet al een Naomi had. Ik heb de cab in het echt gezien.

- Geen sig burns op de plastics
- Geen vergeling van de plastics
- Marquee holder is intact.
- Geen screenburn.
- Net City kit

Bij de meeste Naomi's op marktplaats of Ebay scheelt het hier wel eens aan.

Tri-Syncen die hap en een Namco of Konami JVS-JAMMA adapter scoren. Klaar! TOP DEAL! :D
SD5k

Post by SD5k » Sat Sep 05, 2009 12:21

Prachtige Naomi, en een goede prijs (heb er nu alleen even het geld niet voor).
Als ik hem zou kopen zou ik hem ook wel willen choppen eigenlijk.

Succes met de verkoop.
ckong

Post by ckong » Sun Sep 06, 2009 20:51

oeps, edit
ckong

Post by ckong » Mon Sep 07, 2009 11:55

Verkocht, mag slotje op.
Locked